Tarcza hamulcowa przód - ATE Power Disc Mercedes S
Tarcza hamulcowa przód - ATE Power Disc Mercedes Sprinter '95- 24.0322-0161.1
9E0C37
Tarcze hamulcowe ATE z linii Power Disc to świetne rozwiąznanie dla wszystkich, którzy chcą polepszyć wydajność układu hamulcowego w swoim samochodzie. Dzięki nacięciom usuwane są gazy powstające w trakcie hamowania między powierzchnią klocka hamulcowego i tarczy. Dodatkowo też tarcza łatwiej i szybciej oczyszcza się z pyłu. Sprawia to, że hamowanie jest skuteczniejsze. Niewątpliwie atutem tego produktu jest również jego wygląd. Tarcze ATE Power Disc wyglądają bardzo atrakcyjnie, szczególnie w samochodach z aluminiowymi obręczami kół, gdzie tarcza jest bardzo dobrze widoczna. Produkt jest bardzo dobrej jakości. Z powodzeniem stosowany w sporcie amatorskim i półwyczynowym. Tarcze są bardzo wytrzymałe, w eksploatacji ekstremalnej jeden komplet wystarczy na 2-3 komplety wyczynowych klocków hamulcowych. W przypadku jazdy szosowej ich żywotność jest taka sama jak gładkich tarcz seryjnych. Bardzo dobrze współgrają z seryjnymi klockami hamulcowymi i nie potrzebują podwyższonej temperatury pracy aby osiągnąć optimum swojej wydajności. Biorąc pod uwagę, że cena tych tarcz jest zbliżona do ceny zamienników oryginałów, ciężko znaleźć argumenty przeciwko zastosowaniu tarcz ATE z seri Power Disc.
- Grubość [mm]: 22
- Indeks: 24.0322-0161.1
- Liczba otworów mocujących [szt.]: 5
- Liczba [szt.]: 1
- Linia: Power Disc
- Oś zabudowy: przód
- Producent: ATE
- Rodzaj tarczy: Nacinana
- Średnica otworu centrującego [mm]: 85
- Średnica zewnętrzna [mm]: 276
- Typ tarczy: Wentylowana
- Wysokość całkowita [mm]: 77,2
- BENDIX 569122B
- BENDIX 567760B
- BENDIX 562120B
- BENDIX 561965B
- BENDIX 562086B
- BOSCH 0 986 BB4 024
- BOSCH 0 986 478 849
- BRECO BS 8266
- BRECO BS 7509
- BREMBO 09.7314.24
- BREMBO 09.9618.14
- BREMBO 09.7314.14
- BREMBO 09.7314.10
- BREMBO 09.9618.24
- BREMBO 08.6814.10
- BREMBO 09.6916.10
- CAR 142.432
- CIFAM 800-418
- DELPHI BG3194
- DELPHI BG3236
- FEBI BILSTEIN 07517
- FERODO DDF1013
- FERODO DDF796
- FERODO FCR153A
- FERODO FCR228A
- FTE BS4544
- GRAF DF29418
- HELLA 8DD 355 110-991
- HELLA 8DD 355 111-001
- HELLA PAGID 8DD 355 110-991
- HELLA PAGID 8DD 355 111-001
- JURID 567760J
- JURID 561965J
- JURID 569122J
- MERCEDES-BENZ 902 421 07 12
- MERCEDES-BENZ 902 421 06 12
- MERCEDES-BENZ 901 421 03 12
- MERCEDES-BENZ 902 421 03 12
- MERCEDES-BENZ 902 421 04 12
- MERCEDES-BENZ 902 421 09 12
- MERCEDES-BENZ A 902 421 04 12
- MERCEDES-BENZ A 902 421 06 12
- MERCEDES-BENZ A 902 421 07 12
- MERCEDES-BENZ A 902 421 09 12
- MERCEDES-BENZ A 901 421 03 12
- MERCEDES-BENZ A 902 421 03 12
- METELLI 23-0418
- MGA D1218
- MGA D1466
- MINTEX MDC1037
- NK 203397
- NK 203334
- PAGID 54315PRO
- PAGID 54315
- PAGID 52143
- PAGID 54054
- PEX 14.0334
- PILENGA V282
- QUINTON HAZELL BDC4547
- QUINTON HAZELL BSF4544
- QUINTON HAZELL BDC4544
- QUINTON HAZELL 6461.10
- REMSA 6461.10
- ROADHOUSE 6461.10
- ROULUNDS BRAKING D2331
- SEBRO 50 427
- SEBRO 50 428
- TEXTAR 92105400
- TEXTAR 92131500
- TEXTAR 98200 1054 0 1
- TEXTAR 92131503
- TEXTAR 98200 1315 0 1
- TEXTAR 98200 1315 0 1 PRO
- TRW DF2790
- TRW DF4321
- VAG 2D0 615 301 C
- VAG 2D0 615 301 B
- VAG 2D0 615 301 A
- VAG 2D0 615 301 D
- VALEO 186553
- VALEO 186774
- ZIMMERMANN 400.6470.00
- ZIMMERMANN 400.1441.00
- ZIMMERMANN 400.1439.00
- ZIMMERMANN 400.6470.20
Ate
W 1906 roku niemiecki przedsiębiorca Alfred Teves otworzył firmę zajmującą się sprzedażą akcesoriów samochodowych. Trzy lata później wspólnie z inżynierem Matthäusem Braunem założył fabrykę chłodnic, której produkty wybrało do pierwszego montażu wielu ówczesnych producentów samochodów. Obecnie firma Ate, która w 1998 roku stała się częścią międzynarodowego koncernu Continental, jest jednym z głównych producentów elementów układów hamulcowych na potrzeby niezależnego rynku części zamiennych. W bogatej ofercie firmy znajdują się hamulce tarczowe, hamulce bębnowe, elementy hydrauliczne do hamulców, elementy sprzęgła, płyny hamulcowe oraz specjalistyczne narzędzia i urządzenia kontrolne. Dzięki ogromnej liczbie kombinacji materiałów używanych do produkcji klocków hamulcowych, ich oferta jest niezwykle różnorodna. Umożliwia to dobór elementów o charakterystyce zbliżonej do części używanych do pierwszego montażu przez producentów wielu modeli samochodów.