TAJEMNICZY KOSMOS TOM 7 CUDA WSZECHŚWIATA BBC (7893695746)

Nie było ofert kupna

Zakończona o 7:06 dnia 30.03.2019 r.

Kategoria: Popularnonaukowe

BBC

TAJEMNICZY KOSMOS

TOM 7

TAJEMNICZY KOSMOS

to fascynująca kolekcja 26 książek i filmów dokumentalnych BBC, odkrywająca największe sekrety wszechświata.

Skąd pochodzimy i dokąd zmierzamy? Czym są czarne dziury i co się za nimi kryje? Czy poznając najdalsze zakątki kosmosu

jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć samych siebie? Odpowiedzi na te pytania udzielają znakomici naukowcy i popularyzatorzy nauki,

m.in. prof. Stephen Hawking, najsłynniejszy aktualnie naukowiec na świecie, a także prof. Brian Cox, fizyk prowadzący prace przy

odkryciu Bozonu Higgsa i jeden z najbardziej rozpoznawalnych naukowców w Wielkiej Brytanii.

CUDA WSZECHŚWIATA:PRZEZNACZENIE

Wszechświat ma 13,7 miliarda lat, 93 miliardy lat świetlnych średnicy i znajduje się w nim ponad 100 miliardów galaktyk, a w każdej z nich

setki miliardów gwiazd. W serialu „Cuda wszechświata", którego gospodarzem jest profesor Brian Cox, porzucimy suchą naukę. Postaramy się zajrzeć w

głębiny kosmosu, by poznać jego tajemnice. Spróbujemy zrozumieć naturę czasu. Znane są nam cykle, które kierują życiem na Ziemi, ale są one niczym w

porównaniu z cyklami kosmosu. Ziemia okrąża Słońce w 365 dni, ono natomiast wykonuje jedno okrążenie po Mlecznej Drodze w czasie... 250 milionów lat.

Autor książki TOMASZ ROŻEK

Jeden z najlepszych dziennikarzy naukowych w Polsce, doktor fizyki, redaktor „Gościa Niedzielnego". W 2008 r. otrzymał tytuł „Popularyzatora nauki".

Autor książki „Nauka - po prostu. Wywiady z wybitnymi", uznanej za najlepszą publikację popularnonaukową w sezonie wydawniczym 2010/2011.

Współpracuje z telewizją TVN.

Typ płyty: 1 x jednostronna jednowarstwowa

Format obrazu: 4/3

Czas trwania: 50 min

Dźwięk: Dolhy Digital 2.0 (oryginalny),Dolby Digital 2.0 (lektor polski)

FOLIA

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.