Jeśli w Twoim smartfonie zbiła się tylko szybka, a wyświetlacz i dotyk działają poprawnie, jesteśmy w stanie to naprawić
Na tej aukcji kupują Państwo szybkę wraz usługą wymiany
Do telefonu:
Apple iPhone 8 Plus
100%-owa gwarancja powodzenia naprawy wymiany szybki
Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem poniżej.
Czas realizacji:
- 2-3 dni robocze
Podstawowym warunkiem do wymiany szybki jest poprawnie działający wyświetlacz tzn. dotyk działa prawidłowo, a wyświetlacz świeci poprawnie.
Wyświetlacz który po włączeniu telefonu pozostaje czarny a świecą się tylko przyciski nie nadaje się do naprawy
Wymieniając szybkę u nas masz pewność, że demontaż wyświetlacza zostanie wykonany w należyty sposób przez wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem co zapewni prawidłowe działanie telefonu.
Szyby naprawiane są na profesjonalnym sprzęcie przy pomocy plastrów OCA w laminatorze próżniowym w identyczny sposób jak fabryczny montaż.
Uwaga. Wymiana samej szybki to usługa zastępcza i dużo tańsza od wymiany całego "seta" - nowego oryginalnego kompletnego wyświetlacza LCD wraz z szybką. Pojawienie się małej skazy, małego pęcherzyka powietrza lub "paprocha" nie jest podstawą do reklamacji. Proszę pamiętać że kupują Państwo usługę wymiany samej szybki a nie oryginalnego wyświetlacza LCD wraz z szybką.
Jak wygląda naprawa?
1. Wykup ofertę na wybranej aukcji przez kliknięcie KUP TERAZ!
2. Spakuj bezpiecznie telefon.
3. Dołącz na kartce najważniejsze informacje:
- adres do odesłania telefonu
- numer kontaktowy
- ewentualne inne usterki, które podejrzewasz
- ewentualne hasło do blokady ekranu
4. Tak przygotowaną przesyłkę wyślij.
PAMIĘTAJ, aby paczka została wysłana przesyłką z numerem nadania. Ułatwi to jej śledzenie.
5. Po otrzymaniu przesyłki 1-3 dniach roboczych odeślemy naprawiony telefon.
Regulamin wymiany zbitej szybki oraz najczęściej zadawane pytania (FAQ):
- Wymiana samej szybki to usługa zastępcza i dużo tańsza od wymiany całego "seta" - nowego oryginalnego kompletnego wyświetlacza LCD wraz z szybką. Pojawienie się małej skazy, małego pęcherzyka powietrza lub "paprocha" nie jest podstawą do reklamacji.
- Jaką jakość szybki oferujecie? - Zamiennik najlepszej jakości dostępny na rynku.
- Czy dane na moim telefonie ulegną utracie? - Nie. Wszystkie dane pozostaną w Państwa telefonie.
- Prosimy o usunięcie lub podanie hasła blokady ekranu, tylko wtedy będziemy mogli wykonać szczegółowe testy w zakresie poprawnego działania telefonu po wymianie szybki. W przypadku nie podania hasła zgłoszona reklamacja nie zostanie uwzględniona.
- Czy telefon będzie dalej wodoszczelny ? - Wodoodporny TAK natomiast wodoszczelności nie jesteśmy już w stanie zagwarantować pomimo wymiany wszystkich uszczelek na nowe.
- Gwarancja na wymienioną szybkę wynosi 3 miesiące.
- Wyświetlacze w których były wcześniej wymieniane szyby przyjmujemy do naprawy lecz z ryzykiem uszkodzenia podczas regeneracji. Ryzyko to podejmuje klient i nie odpowiadamy za ewentualne niepowodzenie w wymianie szyby bądź uszkodzenie wyświetlacza! Jeżeli szyba lub wyświetlacz nie był wcześniej wymieniany masz 100% gwarancji że otrzymasz sprawny i naprawiony telefon!
- W przypadku zgłoszenia reklamacji usunięcie usterki zostanie wykonane w terminie do 7 roboczych od dnia otrzymania przesyłki.