S. Gawłowski przedstawia :
Sztuka sprzedaży ( ‘TradeART’ to brzmi dumnie ! ) czyli moje patenty na pozyskiwanie klientów przez telefon ( i nie tylko przez telefon ! )
Który z nas handlowców nie chciałby ( chociażby już od dzisiaj ) sprzedawać o 25% więcej niż do tej pory?
Ograniczone budżety marketingowe ?
Permanentny brak nowych leadów ?
Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.
To zbiór ultra konkretnych wskazówek i porad, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.
W moich materiałach opieram się na wiedzy zdobytej tylko i wyłącznie w praktyce. Nie toleruję ‘wodolejstwa’ oraz okragłych frazesów ze starych podręczników dla handlowców.
Jeśli tylko masz otwarty umysł i chcesz się czegoś naprawdę nauczyć sprawię, że inaczej spojrzysz na swoją pracę, a ‘wiatr w Twoim żaglu’ to wcale nie pieśń przyszłości .
Działamy !!!!!!
Dlaczego właśnie ja ?
Zacząłem sprzedawać produkty wielkim i małym firmom w 1999 roku.
Jakkolwiek ‘boomersko’ nie zabrzmi , wydarzyło się to ponad 23 lata temu.
Zresztą robię to nieprzerwanie do dzisiaj…..
Pracowałem i nadal pracuję z fantastycznymi ludźmi w firmach z międzynarodowym kapitałem.
5 odmiennych środowisk konkurencyjnych, bardzo zróżnicowanych produktowo.
Klienci na całym świecie ( od Korei Płd po zachodnie wybrzeże USA ).
Głęboko wierzę, że wnioski z moich setek rozmów przez telefon/twarzą w twarz oraz tysięcy rozmów wykonanych przez moich współpracowników, będą dla Ciebie doskonałą bazą wiedzy o pozyskiwaniu klientów przez telefon.
Działamy !!!!!!
Ale do rzeczy: w czym konkretnie mogę Tobie pomóc ? Co mam zamiar Tobie dostarczyć ?
- schemat rozmowy z nowym klientem, gotowe podpowiedzi ( skrypty ) , w jaki sposób prowadzić rozmowę z klientem , kryteria oceny skutecznej rozmowy
- ujawnię sposoby na zdobywanie świeżutkich leadów ( spokojnie , nie chodzi o wydanie miliona monet na FB, GGL Adsy itd ), wydajne zarządzanie własnymi kontaktami, dzięki którym zapanujesz nad lejkiem sprzedażowym co w krótkim czasie przełoży się na Twoje wyniki
- czy da się jeszcze w dzisiejszych czasach zbudować partnerską relację i zaufanie w rozmowie handlowca z klientem przez telefon ( czyli psychologiczne aspekty naszego zawodu ) ? zdradzę kilka wypróbowanych pomysłów
- kto oprócz Działu Marketingu powinien badać potrzeby klientów ? Na podstawie własnych doświadczeń ( w firmach typu SaaS ) wyjaśnię jak możemy się dowiedzieć czego oczekują nasi nowi klienci i w jaki sposób należy im zaoferować nasze produkty ( usługi ) aby chcieli kupić
- opowiem jak zaprezentować rozwiązanie ( zdalnie / f2f ) , tak by poprzez umiejętnie prowadzenie spotkania z klientem, wzbudzić potrzebę posiadania Twojego produktu ( usługi )
- zamiast ogranych do bólu technik rozbrajania obiekcji, pokażę jak sobie z nimi radzić ( bez walki z klientem ! ) , oraz wykorzystać do zbudowania relacji z klientem.
- rozprawię się z technikami sprzedażowymi rodem z piekła, niektórymi procesami sprzedażowymi , nie zapominając jednak o poprawnym i skutecznym zakończeniu spotkań handlowych. Czyli ‘la grande finale’ : nauczę jak zamykać sprzedaż oraz ….. co potem :)
UWAGA : materiały dostarczam w postaci plików PDF lub / wraz ze szkoleniami indywidualnymi .
Kwestia dostarczenia materiałów jest każdorazowo ustalana indywidualnie z kupującymi.
Zapraszam do kontaktu.