SZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW
JAKUB WOŹNIAK, PIOTR R. MICHALAK
- Oprawa: miękka
- Ilość stron: 178
- Rozmiar: 14x20mm
- ISBN: 9788324612451
- Rok wydania: 2008
- Wydawnictwo:
- Stan: dobry
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU. O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
DOBRY
Standardowe ślady używania mogące obejmować przede wszystkim:
- zagięcie nielicznych stron książki,
- delikatne zabrudzenia krawędzi kartek,
- niewielkie uszkodzenia okładki,
- pojedyncze zabrudzenia stron,
- żółknięcie krawędzi papieru.
W niektórych przypadkach książki opisane jako stan "dobry" mogą zawierać dedykację lub pieczątkę na pierwszej stronie, o ile nie noszą innych śladów użytkowania. Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.