Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

SZPILKA SZPILKI DO PIAST VW T3 M14x1.5x50 R14.7 (6989862641)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 10:00 dnia 06.11.2017 r.

Kategoria: Opony i felgi
Lokalizacja: Góra Kalwaria


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy

oferta nr 6989862641


Opis

Untitled Document


FIRMA KROLAK PRODUCENT ZABEZPIECZEN KOL SAMOCHODOWYCH OD 1981r.

JAKOSCIOWE , PROFESJONALNE , BEZPIECZNE , FUNKCJONALNE

AKCESORIA DO MONTAZU FELG ALUMINIOWYCH I STALOWYCH

NA LATA , DO WSZYSTKICH MAREK I MODELI POJAZDOW W TYM:

- zestawy srub / nakretek zabezpieczajacych do felg

- sruby / nakretki do felg 

- szpilki do piast

- pierscienie centrujace

PONAD 35 LAT NA RYNKU

PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZENSTWO

Kontakt:

GG: 2073998

Tel.: +48 604 453 878

firmakrolak@gmail.com

Odbiór osobisty:

Warszawa

Góra Kalwaria

POMIAR TWARDOSCI ROCKWELL HRC:

WERYFIKACJA PRODUKTOW Z RYNKU

FILMY DEMONSTRACYJNE

INSTRUKCJE POMIAROW I MONTAZU:

FILMY DEMONSTRACYJNE

WARTOSC MOMENTU DOKRECANIA W Nm:

DLA DANYCH MAREK I MODELI POJAZDOW

 

PRODUKTY DLA SWIADOMYCH PROFESJONALISTOW

 

WITAM NA AUKCJI :)

 

SZPILKA / SZPILKI KOLA RADELKOWANE / Z WIELOKLINEM / MOLETEM WBIJANE DO PIAST

 

POSWIEC CHWILE, NIE KUPUJ SZYBKO, KUPUJ SWIADOMIE

PRZECZYTAJ CALA TRESC OGLOSZENIA

 

SPRAWDZ ROWNIEZ:

KOMENTARZE I OPINIE DOTYCZACE NASZEGO PODEJSCIA DO WIODACEGO TEMATU WYSTAWIANE LATAMI PRZEZ KLIENTOW

KLIKNIJ NA POWYZSZY TEKST

 

Z RACJI SPECYFIKI PRODUKTU JAKIM SA WBIJANE SZPILKI RADELKOWANE, AZEBY WYKLUCZYC POMYLKE, A Z NIA ZWIAZANE KOSZTY WYSYLEK, I STRACONY CZAS. NIEZBEDNYM JEST DOKONANIE POMIARU NAJWAZNIEJSZEJ ICH CZESCI, CZYLI SREDNICY WIELOKLINU / RADELKA / MOLETU W SZPILKACH ZDEMONTOWANYCH Z POJAZDU, I NA JEGO PODSTAWIE ZAMAWIAC. W WIEKSZOSCI MAREK, I MODELI POJAZDOW WIEMY CO ZASTOSOWAC, JEDNAKZE ZDARZAJA SIE WYJATKI, BADZ POJAZDY, KTORYCH NIE PRZERABIALISMY, A CO ZA TYM IDZIE, TEORIA MOZE SIE MIEC NIJAK DO RZECZYWISTOSCI, TOTEZ PRZED ZLOZENIEM ZAMOWIENIA TRZEBA ZMIERZYC, BADZ SKONTAKTOWAC SIE Z NAMI.

 

JEZELI WYSTEPUJA NIEZNACZNE ROZNICE W SREDNICACH WIELOKLINU DO 0,2MM, NALEZY PRZY NABIJANIU SZPILEK WKLEIC JE NA KLEJ ANAEROBOWY ( NP. HYSOFIX, LOCTITE 638 ), LUB SPUNKTOWAC MIGOMATEM OD WEWNETRZNEJ STRONY PIASTY, AZEBY ZAPOBIEC EWENTUALNEMU OBROCENIU SIE SZPILEK OSIOWO PRZY NAKRECANIU NAKRETEK. ROZWIAZANIE JEST BEZPIECZNE.

 

JEZELI PLANUJA PANSTWO MONTAZ NIEORYGINALNYCH , NIEFABRYCZNYCH FELG ALUMINIOWYCH Z SZEROKA SCIANKA POD GNIAZDEM W OTWORZE FELGI, GDZIE FABRYCZNEJ DLUGOSCI SZPILKI OKAZUJA SIE ZA KROTKIE.

 

BADZ PLANUJA PANSTWO MONTAZ DYSTANSOW POSZERZAJACYCH W SZEROKOSCIACH OD 3 mm DO 16 mm

 

SZPILKI DLUGIE OFEROWANE NA MOICH AUKCJACH SA IDEALNYM BEZPIECZNYM ROZWIAZANIEM UMOZLIWIJAJACYM MONTAZ WYZEJ OPISANYCH PRODUKTOW.

 

PRODUCENT: MADE IN POLAND

TWARDOSC: 32-39 HRC

KLASA WLASNOSCI MECHANICZNYCH PODRECZNIKOWA: 10.9 ( OCECHOWANE KLASA )

POKRYCIE OCHRONNE: CYNK

 

 

SZPILKI NA AUKCJI DOSTEPNE W NASTEPUJACYM WYMIARZE

W CELU PRAWIDLOWEGO DOPASOWANIA PRZECZYTAJ INSTRUKCJE POMIARU OPISANA PONIZEJ W TRESCI AUKCJI

 

Kliknij na dlugosc szpilki w celu jej powiekszenia

 

: M14x1.5 :

 

M 14 x 1.5 x 50 mm dlugosci roboczej, radelko / wieloklin / molet o srednicy Ø14.7 mm

 

 

PARAMETRY:

 

 

SREDNICA GWINTU: M14

SKOK GWINTU: 1.5

DLUGOSC ROBOCZA L1=: 50mm

DLUGOSC CALKOWITA L2=: 55mm

SREDNICA CZESCI RADELKOWANEJ ( MOLET - WIELOKLIN ): Ø 14,7 mm

WYSOKOSC CZESCI RADELKOWANEJ ( MOLET - WIELOKLIN ) h1=: 9mm

SREDNICA CZOPA: Ø 22mm

WYSOKOSC CZOPA h2=: 5mm

 

PRODUKT POLSKI NA LATA, W 100 % WYPRODUKOWANY W POLSCE :)

 

PO ZWERYFIKOWANIU, ZMIERZENIU SZEROKOSCI SCIANKI POD GNIAZDEM W OTWORZE FELGI ( PARAMETR "A" Z PONIZSZYCH SZKICOW GNIAZD ), KIEDY OKAZUJE SIE, ZE FABRYCZNE SZPILKI SA ZA KROTKIE, OFEROWANE SZPILKI Z AUKCJI STOSOWANE SA DO PIAST I MONTAZU FELG ALUMINIOWYCH I STALOWYCH + DYSTANS / DYSTANSE DO WYBRANYCH MODELI PONIZEJ WYPISANEJ MARKI POJAZDU

 

PORSCHE : 911 , 912 , 914 , 924 , 944 i inne...

VW : LT 28 na pojedynczej osi, T2 / T3 os tylna, T3 4WD Syncro os przod i tyl

 

NA POZOSTALYCH MOICH AUKCJACH ZNAJDA PANSTWO SZPILKI WBIJANE / WKRECANE W INNYCH WYMIARACH DO N/W MAREK SAMOCHODOW:

 

AIXAM , ACURA , CHEVROLET , CHRYSLER , CITROEN , DAEWOO , DAIHATSU , DATSUN , DODGE , EAGLE , FIAT , FORD , GEO , HONDA , HUMMER , HYUNDAI , INFINITY , ISUZU , JAGUAR , JEEP , KIA , LAND ROVER , LEXUS , MAZDA , MCC SMART , MG , MITSUBISHI , NISSAN , OPEL , PEUGEOT , PLAYMOUTH , PONTIAC , PORSCHE , RENAULT , ROVER , SSANG YONG , SUBARU , SUZUKI , TOYOTA , TRABANT , UAZ GAZ , WARTBURG , VOLVO , VW

 

 

DLUGOSC SZPILKI OFEROWANA NA AUKCJI OBSLUGUJE MONTAZ WYBRANYCH MODELI PONIZEJ WYPISANYCH FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

 

3SDM , 5–Ziegen , AC Schnitzer , Advan , Advanti Racing , AEZ , Alessio , Alpina , Aluett , Aludesign , Alutec , AMG , Antera , Anzio , Arbet , Arcasting , Art , Artec , Asa , Asahi Tec , ATS , ATT , Autec , AWS , Azev , Axxion , Barracuda , BBS , Blitz , Borbet , Brabus , Brock , BSA , BWA , Calibre , Carmani , Centra , CMS , Com4Wheels , Corniche , CR , Dare , DBV , Delta , Dezent , Diewe Wheels , Dolce , Dotz , Drag Wheels , Ecanto , E-Motion , Enkei , Enzo , Epsilon Wheels , Estoril , Eta Beta , Excentric , Exclusive Line , Exip , Fabryczne OEM , Finchi , Fondmetal , Forest , Frankenrader , FSW , Gemballa , Ginostra , GMP Italy, Gotti , GTR , HiJoin , Infiny , Inovit , Intra , Irmscher , Japan Racing , JE Design , Kahn , KBA , Keskin Tuning , KFZ , King , KPZ , Lorisner , Magma , Magnetto , MAK , MAM , Mangels , MB Italia , Mille Miglia , Millenium , MIM , MPower , Modul Wheels , Momo , Motec , Motegi , MSW , Novitec , Optic-Z , Oxigin , Oxxo , Oz Racing , Pirelli , Platin , PLS , Postert , PowerTech , Proline , Raze , RC Design , RH , Rial , Ronal , Rondell , Rota , Royal Wheels , RTR , RTZ , Schmidt Revolution , Shaper , S-Line , Simoni Racing , SMC , Smoor , Sparco , Speedline Corse , Speeds , Sport , Sportive Wheels , SSR , Stefan , Stilauto , STR Racing , Supra , Team Dynamics , TEC , Tecnomagnesio , Titan , Tomason , Toora , Tracer Wheels , Tramont , TSR , TSW , Type-R , Uni Wheels , US Alloys , Valbrem , Viper , Watanabe , Wheel World , Wiechers , Wolfrace , WRD , WSP Italy , Xtra , Zender , Zephyr , Zito itd...

 

 

W CELU WERYFIKACJI PARAMETROW SZPILEK DO PANSTWA SAMOCHODU PROSILBYM PRZED ZALICYTOWANIEM DOKONAC PROSTEGO POMIARU OPISANEGO PONIZEJ

 

1. ZMIERZYC DLUGOSC SZPILKI MIERZONA wg. PONIZSZEGO SZKICU, CZYLI OD CZOPA SZPILKI DO KONCA GWINTU

2. ZMIERZYC SREDNICE SZPILKI NA WYSOKOSCI RADELKA / MOLETU / WIELOKLINU wg. PONIZSZEGO SZKICU

 

 

 

PODCHODZE DO SPRAWY KONKRETNIE, OBSLUGUJAC KLIENTOW RZETELNIE. JAK SAM CHCIALBYM BYC OBSLUGIWANY NA CO DZIEN.

 

SLUZE FACHOWA POMOCA W DOBORZE ODPOWIEDNICH SZPILEK DO MONTAZU WYBRANYCH PRZEZ PANSTWA FELG, DO POSIADANYCH PRZEZ PANSTWA SAMOCHODOW :)

 

Z RACJI, IZ Z PRODUKCJA MAM DO CZYNIENIA CODZIENNIE, I PRZY PRODUKCJI SIE WYCHOWALEM :)

 

NAMAWIAM DO PRZESTUDIOWANIA CALEJ TRESCI OGLOSZENIA, W KTOREJ ZAWARLEM PRZYDATNE INFORMACJE NA TEMAT BEZPIECZNEGO MOCOWANIA I ZABEZPIECZENIA FELG. COS CZEGO INNI NIE ZNAJA, NIE WIEDZA, LUB TEZ WIEDZA, A NIE POWIEDZA WPROST :)

 

WSZYSTKIE ZAWARTE MATERIALY, OPISY W TRESCIACH OGLOSZEN SA STWORZONE PRZEZE MNIE :)

 

 

PRZECZYTAJ CO SPRZEDAJE...

 

TYLKO I WYLACZNIE PRODUKTY JAKOSCIOWE, WYSELEKCJONOWANE Z SETEK RODZAJOW DOSTEPNYCH NA RYNKU POD WZGLEDEM ZALECANEJ KLASY WLASNOSCI MECHANICZNYCH. OSPRZET PEWNY I BEZPIECZNY, OD SPRAWDZONYCH PRODUCENTOW EUROPEJSKICH, NIE OD FIRM ZAJMUJACYCH SIE JEDYNIE DYSTRYBUCJA TOWAROW Z AZJI, SPRZEDAWANYCH JAKO EUROPEJSKIE, BO POD SWOJA MARKA. FIRMY TEGO POKROJU, ZAJMUJAC SIE HANDLEM, NIE MAJA POJECIA O PRODUKCJI, CZYLI DE FACTO NIE WIEDZA CO OFERUJA W SPRZEDAZY, ALE MAJA JAKZE TANI W ZAKUPIE PRODUKT.

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEZE MNIE PRODUKTY, PRZED WPROWADZENIEM DO OFERTY OSOBISCIE SPRAWDZAM NA TWARDOSCIOMIERZU

 

KILKA SLOW W NORMALNYM JEZYKU

 

NIE SPRZEDAJE PSEUDO PRODUKTOW, I OSPRZETU DO KOL NIEWIADOMEGO POCHODZENIA. GLOWNIE SA TO PRODUKTY POCHODZACE Z ZAKATKOW ODLEGLEJ AZJI, ZASSANE KONTENERAMI DO EUROPY I NA KONTYNENCIE SPRZEDAWANE JUZ POD NAZWA DYSTRYBUTORA, JAKO PRODUKTY EUROPEJSKIE. ZAZWYCZAJ POCHROMOWANE KIEPSKA JAKOSCIA DEKORACYJNEGO CHROMU, SWIECACE SIE, I PRZEDE WSZYSTKIM CIESZACE OKO I PORTFEL KLIENTA W TRAKCIE ICH ZAKUPU.

 

NIE SPRZEDAJE ICH SWIADOMIE, BO NIE LICZE NA SZYBKI I ZNACZNIE WIEKSZY ZAROBEK KOSZTEM KLIENTOW INDYWIDUALNYCH, KTORZY O FAKTYCZNEJ JAKOSCI TEGO RODZAJU PRODUKTOW DOWIADUJA SIE, W PIERWSZYM ROKU UZYTKOWANIA, LUB DOPIERO PO OKRESIE GWARANCYJNYM. GDZIE PRAWDA JEST, ZE POZA, ESTETYCZNIE LADNIE WYGLADAJACYM PSEUDO PRODUKTEM, WYTWARZANYM MASOWO, BALANSUJE ON NA GRANICY BEZPIECZENSTWA.

 

NIE BAZUJE NA PANSTWA NIEWIEDZY Z ZAKRESU MATERIALOZNASTWA.

 

 

PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZENSTWO ! ! !

 

OSOBISCIE ESTETYKE PRODUKTU, PLASUJE NA TRZECIM MIEJSCU.

 

PRZEDE WSZYSTKIM LICZY SIE BEZPIECZENSTWO, PODYKTOWANE JAKOSCIA MATERIALU Z JAKIEGO WYKONANY JEST PRODUKT, ORAZ JAKOSC PRODUKTU PO WSZYSTKICH PROCESACH PRODUKCYJNYCH.

 

JEST TO OSPRZET DO KOL, STOSOWANY NA ZEWNATRZ POJAZDU. NARAZONY BEZPOSREDNIO NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE ORAZ CHEMIE ZNAJDUJACA SIE NA DROGACH. SAMOCHODOW UZYWAMY CODZIENNIE, NIE TYLKO DO PRZEJAZDZEK W SLONECZNE NIEDZIELE :). PREDZEJ, CZY POZNIEJ, POWYZEJ OPISANE CZYNNIKI ZEWNETRZNE ZROBIA SWOJE.

 

KIEROWANIE SIE PRZY ZAKUPIE WALORAMI ESTETYCZNYMI, W TEJ GRUPIE PRODUKTOW, W NASZYM KLIMACIE UMIARKOWANYM, UZNAJE ZA NIEROZSADNE :(

 

 

DO WSZYSTKICH POTENCJALNYCH KLIENTOW, KTORZY PRZY ZAKUPIE KIERUJA SIE, PRZEDE WSZYSTKIM NISKA CENA, WYGLADEM, I JAK TO W OBECNEJ RZECZYWISTOSCI BYWA NIE MAJA CZASU :) A CHCA KUPIC ! ! !

 

PODSTAWA BEZPIECZENSTWA UZYTKOWNIKOW JEST ZALECANA, PODRECZNIKOWA KLASA WLASNOSCI MECHANICZNYCH GOTOWYCH PRODUKTOW DO SPRZEDAZY. POTOCZNIE ZNANA, NAZYWANA / OKRESLANA MIANEM TWARDOSCI SRUB I NAKRETEK, KTORA TO JEST ODPOWIEDZIALNA, ZA PANSTWA BEZPIECZENSTWO PODCZAS PORUSZANIA SIE POJAZDEM.

 

W CELU DOPROWADZENIA PRODUKTOW DO ZALECANEJ KLASY WLASNOSCI MECHANICZNYCH, NALEZY DO PRODUKCJI UZYC, ODPOWIEDNICH MATERIALOW, NASTEPNIE WZGLEDEM UZYTYCH MATERIALOW, ZASTOSOWAC ODPOWIEDNIE PROCESY PRODUKCYJNE. TEORETYCZNIE - PODRECZNIKOWO KLASA WLASNOSCI MECHANICZNYCH DLA POSZCZEGOLNYCH, NIZEJ WYMIENIONYCH PRODUKTOW WYNOSI:

 

NAKRETKI MOCUJACE:

 

KLASA: 8.0 / 8.8 / 10.0

TWARDOSC HRC: 15-22 / 22-32 / 18-30

 

SRUBY MOCUJACE:

 

KLASA: 8.8 / 10.9

TWARDOSC HRC: 22-32 / 32-39

 

SZPILKI RADELKOWANE

 

KLASA: 10.9

TWARDOSC HRC: 32-39

 

STOSOWANIE ZA MIEKKICH PRODUKTOW GROZI ZERWANIEM POLACZENIA, DOCELOWO UTRATE MOCOWANIA

STOSOWANIE ZA TWARDYCH PRODUKTOW GROZI PEKANIEM TYCH PRODUKTOW, DOCELOWO UTRATE MOCOWANIA

 

ZAPRASZAM DO JEDNEJ Z MOICH AUKCJI, GDZIE OFERUJE USLUGE WERYFIKUJACA TWARDOSC METODA ROCKWELLA GOTOWYCH PRODUKTOW WYKONANYCH ZE STALI HARTOWANYCH. GDZIE POSREDNICY CZESTO NADUZYWAJA TEGO POJECIA, OFERUJAC PSEUDO PRODUKTY. TEST MOZNA WYKONAC NA PRODUKTACH NOWYCH, JAK I UZYWANYCH.

 

 

NIE WSZYSTKO ZLOTO, CO SIE SWIECI...

 

SUGEROWANIE SIE TYM, CO PISZA, MOWIA SPRZEDAWCY, POSREDNICY, EKSPERCI MARKETINGOWI, ZAJMUJACY SIE JEDYNIE HANDLEM, JEST NAIWNE :(. POSREDNICY CI, NIE MAJACY Z MATERIALOZNASTWEM, Z MASZYNAMI UZYWANYMI DO PRODUKCJI, JAK I URZADZENIAMI POMIAROWYMI-WERYFIKUJACYMI, NIC WSPOLNEGO. PISZAC NAJSLODSZE BZDURY NA TEMAT OFEROWANYCH PRZEZ SIEBIE PRODUKTOW, NIE WIEDZA CO OFERUJA :(

 

OTACZAJACA NAS RZECZYWISTOSC ( POZA NATURA :) ) TO POZORY TZW. KOPIUJ / WKLEJ, CZYLI SKOPIUJ TO CO LUDZIE Z POJECIEM W DANYM TEMACIE STWORZYLI, ZMIEN TO POD SWOJE POTRZEBY I WKLEJ NASTEPNIE DO PROJEKTU NAD, KTORYM PRACUJESZ :(

 

LATWO I SZYBKO, TO Z CZEGO, NAUCZYLISMY SIE KORZYSTAC I STOSUJEMY WSZEDZIE :(

 

JAK TO STARSI ZWYKLI MOWIC, GEBA WYPOWIE WSZYSTKO, KARTKA PAPIERU PRZYJMIE WSZYSTKO :)

A JA DODAM OD SIEBIE, ZE W OBECNYCH CZASACH HTML TWORZY WSZYSTKO :)

 

A NIE WSZYSTKO PRAWDA JEST :)

 

 

TROCHE PRAWDY O PRODUKTACH...

 

NISKA CENA PRODUKTOW Z DALEKIEJ AZJI, WYNIKA NIE TYLKO Z TANIEJ SILY ROBOCZEJ, ALE PRZEDE WSZYSTKIM Z JAKOSCI MATERIALOW UZYTYCH DO PRODUKCJI. Z, KTORYCH DA SIE ZROBIC PORZADANY KSZTALT, ALE NIE DA SIE GO ULEPSZYC, POPRZEZ PROCES HARTOWANIA DO PODRECZNIKOWEJ KLASY WLASNOSCI MECHANICZNYCH 8.8, 10.9. SKLAD CHEMICZNY UZYTYCH MATERIALOW WYKLUCZA TA MOZLIWOSC. PONADTO PROCES HARTOWANIA JEST KOSZTOWNY, I WIAZE SIE Z KOLEJNYMI PROCESAMI PRODUKCYJNYMI ROWNIE KOSZTOWNYMI, KTORE TO PO PROSTU PRZEZ AZJATOW SA OMIJANE.

 

DLATEGO TEZ, NA RYNKU DOMINUJA KSZTALTEM WYGLADAJCE, ZAZWYCZAJ SWIECACE, POCHROMOWANE, BY KUSIC WYGLADEM POTENCJALNYCH NABYWCOW PSEUDO PRODUKTY.

 

WYGLAD ZEWNETRZNY, CZYLI POWLOKE, UZYWAJAC ODPOWIEDNICH METOD, MOZNA NALOZYC NA, KAZDY RODZAJ MATERIALU, OD TWORZYWA PO METALE. NIE MA ONA WPLYWU NA JAKOSC SAMEGO MATERIALU Z, KTOREGO PRODUKT JEST WYKONANY, JEDYNIE NA JEGO ESTETYKE W OPAKOWANIU LUB JEJ BRAK W TRAKCIE UZYWANIA.

 

PRODUKTY MADE IN CHINA CHARAKTERYZUJA SIE SWIECACA POWLOKA CHROMOWA, JEDNAKZE JEST TO CHROM TZW. DEKORACYJNY, CZYLI DOBRY NA NOGACH OD STOLU :) PRZY PRACY NASADKA KLUCZA DO KOL vs. SZESCIOKAT NAKRETKI / SRUBY POWLOKA TA PO PROSTU PEKA I ODCHODZI PLATAMI CO W EFEKCIE DAJE MIZERNY REZULTAT. A UZYTKOWNIK DOWIADUJE SIE O TYM DOPIERO W TRAKCIE UZYTKOWNIA, NAJPRAWDOPODOBNIEJ JUZ PO OKRESIE GWARANCYJNYM. WYBIERAJAC TANIE, SWIECACE PRODUKTY, EFEKTU DOCELOWO NIE BEDZIE, PIENIADZE WYRZUCONE W ZLOM. DO TEGO CO NAJWAZNIEJSZE PRODUKTY TE NIE MAJA KLASY WLASNOSCI MECHANICZNYCH ( miedzy innymi odpowiedniej twardosci ) CO JEST NAJWAZNIEJSZE I ZWIAZANE Z NASZYM ZDROWIEM I ZDROWIEM OTOCZENIA, WIEC SA NIEBEZPIECZNE.

 

CENA ZAKUPU TYCH PRODUKTOW DO DALSZEJ ODSPRZEDAZY PRZEZ POSREDNIKOW, JEST NAWET DO 5 RAZY NIZSZA NIZ EUROPEJSKICH, JAKOSCIOWYCH PRODUKTOW W ZALECANEJ KLASIE WLASNOSCI MECHANICZNYCH, WIEC CHETNIE ROZPROWADZANA.

 

 

RYNEK SIE KRECI...

 

POSREDNIK JEST ZADOWOLONY BO, BEZ WIEKSZYCH NAKLADOW FINANSOWYCH NA DANY RODZAJ / SEGMENT PRODUKTU MA CZYM HANDLOWAC, MA PRODUKT W OFERCIE, BADZ FIZYCZNIE NA POLCE LUB W MAGAZYNIE. A Z RACJI, IZ JEST POSREDNIKIEM W SPRZEDAZY, TO ROZNORAKICH PRODUKTOW W SWOJEJ OFERCIE / ASORTYMENCIE MUSI MIEC CALA GAME. WIEC NIE, KAZDY Z TYCH PRODUKTOW DE FACTO MUSI BYC NAJLEPSZY, I Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA. WAZNE ZEBY BYL DOSTEPNY, A KLIENT INDYWIDUALNY MOGL GO KUPIC U NIEGO, NIE SZUKAJAC DALEJ.

 

KLIENT JEST ZADOWOLONY, PRZESWIADCZONY, ZE KUPIL COS FAJNEGO, FUNKCJONALNEGO, LADNIE WYGLADAJACEGO, I NIE WYDAL ZA DUZO, A NAWET ZAOSZCZEDZIL, ALE PRZEDE WSZYSTKIM, NIE MUSIAL CZEKAC. ZDECYDOWAL SIE, ZE CHCE KUPIC I KUPIL W DOBREJ WIERZE :)

 

WSZYSTKIE POWYZSZE PROCESY, NA PIEWRSZY RZUT OKA WZGLEDEM ZALOZEN RYNKU WYGLADAJA DOBRZE, STANDARDOWO.

 

DLA POSREDNIKA JEST TO DOBRA INWESTYCJA, BO KUPUJAC TANIO, MA DODATKOWY PRODUKT W OFERCIE.

 

DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO JEST TO DOBRY ZAKUP, BO NIE PRZEPLACAJAC MA COS, CO MOZE ZAMONTOWAC I SPAC "SPOKOJNIE ".

 

A W RZECZYWISTOSCI JEST ZUPELNIE ODWROTNIE...

 

 

PRODUKT, PRODUKTOWI NIEROWNY, MIMO IZ SPRZEDAWANE SA POD TA SAMA NAZWA...

 

PSEUDO PRODUKTY, JEDNORAZOWKI, W ODLEGLEJ PERSPEKTYWIE PSUJA RYNEK...

 

JEZELI FUNDAMENTEM HANDLU SA SLABE, PSEUDO PRODUKTY, TO Z CZASEM PRAWDA WYJDZIE NA JAW.

NA BAZIE ZLYCH DOSWIADCZEN Z JEDNORAZOWKAMI, KLIENCI PO ZWERYFIKOWANIU CO KUPILI, NIE CHCA JUZ STOSOWAC UZYTEGO FELERNEGO PRODUKTU. CO GORSZA, NABAWIAJA SIE AWERSJI DO DANEJ GRUPY PRODUKTOW, TEJ SAMEJ OGOLNEJ NAZWY, OMIJAJAC JE W PRZYSZLOSCI SZEROKIM LUKIEM, TWIERDZAC, ZE SIE NIE NADAJA.

KUPUJAC SZYBKO, TANIO, OPIERAJAC SWOJ WYBOR NA PODSTAWIE OPISOW I ZAPEWNIEN POSREDNIKOW CO DO JAKOSCI OFEROWANEGO PRODUKTU, MAJAC JEDYNIE MOZLIWOSC WYBORU WYMIARU, KSZTALTU I RODZAJU POKRYCIA GALWANICZNEGO, NIE MASZ POJECIA CO TAK NAPRAWDE KUPUJESZ :(. NIE MAJAC MOZLIWOSCI FIZYCZNEGO ZDIAGNOZOWANIA JAKOSCI MATERIALOW UZYTYCH DO PRODUKCJI, I SAMYCH PROCESOW PRODUKCYJNYCH. MOGAC JEDYNIE ZAMONTOWAC PRODUKT TAM, GDZIE JEGO MIEJSCE, STAJESZ SIE OFIARA, SPONSOREM BLEDNEGO KOLA W, KTORYM WSZYSTCY NA CO DZIEN UCZESTNICZYMY.

 

NIE MA KOGO WINNIC, BO SKAD MAMY TO WSZYSTKO WIEDZIEC :)

 

ZNIKOMA ILOSC RZECZY W BRANZY MOTORYZACYJNEJ, W OBECNYCH CZASACH PRODUKOWANA JEST W POLSCE. PRODUKCJA I WIEDZA NA JEJ TEMAT, TO NA NASZYM RYNKU ABSTRAKCJA I CZARNA DZIURA :(

 

 

NA POZOSTALYCH AUKCJACH I W OFERCIE WSZYSTKIE RODZAJE I WYMIARY NAKRETEK DO FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

 

KAZDY RODZAJ NA STANIE

 

ZAWSZE DLA PEWNOSCI SPYTAJ PRZED ZALICYTOWANIEM

 

 

NIE TRAC CZASU NA SZUKANIE ! ! !

 

SPECJALIZUJE SIE W DYSTRYBUCJI HURTOWO - DETALICZNEJ

PROFESJONALNYCH JAKOSCIOWYCH AKCESORIOW DO MONTAZU FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

 

W MOJEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO TYLKO I WYLACZNIE

PRODUTKY W ZALECANEJ PODRECZNIKOWEJ KLASIE WLASNOSCI MECHANICZNYCH tj.

ZESTAWY SRUB / NAKRETEK ZABEZPIECZAJACYCH POLSKIEGO PRODUCENTA: FIRMA KROLAK

SRUBY , NAKRETKI , SZPILKI MOCUJACE RENOMOWANYCH PRODUCENTOW EUROPEJSKICH

 

 

NA PEWNO MAM SRUBY , NAKRETKI , SZPILKI PASUJACE DO TWOJEGO SAMOCHODU ! ! !

JEZELI NIE MAM NA STANIE, ZAMAWIAM BEZPOSREDNIO U PRODUCENTA POD ZAPOTRZEBOWANIE KLIENTA

DYSTANSE , PIERSCIENIE CENTRUJACE , NAKRETKI DO FELG , SRUBY DO FELG , SZPILKI DO PIAST WKRECANE I

RADELKOWANE , ZABEZPIECZENIA KOL SAMOCHODWYCH

 

RENOMOWANYCH PROUCENTOW EUROPEJSKICH

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU PRODUKTOW Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA ! ! !

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.