Szosowy Rower RONDO HVRT CF2 NS 2019 (8719567483)



Kup teraz: 9 000,00 zł

Sprzedane przez "Kup teraz"

Zakończona o 19:19 dnia 25.11.2019 r.

Kategoria: Szosowe
Lokalizacja: Tychy


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2019
Stan
Nowy
Kolor
czarny
Hamulce
tarczowe hydrauliczne
Rozmiar koła (")
28
Rozmiar ramy
57 cm
Amortyzacja
brak
Liczba biegów
22
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna
Płeć
kobieta,mężczyzna
Waga (z opakowaniem)
15
Materiał ramy
karbon
Marka
Inna marka
Korba
dwurzędowa
Pedały
brak
Model
Rondo HVRT CF2 2019
Waga
8.7

oferta nr 8719567483


Opis

Rower

RONDO

HVRT CF2

kolor: czarny

rozmiar: XL - 59

Sugerowany przez producenta wzrost użytkownika: 186 - 194 cm

KATALOGOWA CENA TO 11599zł, U NAS TANIEJ !

SPRZEDAWANY ROWER POSIADA OPONY Z BRĄZOWYM BOKIEM (TAKIE JAK NA PIERWSZYM ZDJĘCIU)

Rowery aero z hamulcami tarczowymi wzbudzają zainteresowanie w świecie kolarstwa szosowego. Marka Rondo robi dwa kroki do przodu, dodając do tego zmienną geometrię i możliwość zamontowania opon road-plus. HVRT to przede wszystkim rower wyścigowy. Niech nie zbiją Cię z tropu jego dodatkowe funkcje, nie ma tu żadnych kompromisów. Geometria jest agresywna, a cała konstrukcja bardzo dobrze oddaje energię.

HVRT oferuje możliwość jazdy na oponach 700c i masywnych 650b, przekształcając rower w pogromcę nierównych dróg. Po drugie, dzięki specjalnemu widelcowi Twintip, możemy ustawić geometrię na agresywną/wyścigową lub bardziej przyjazną długim przejażdżką wytrzymałościowym. Posiadając dwa zestawy kół, wyścigowy 700x28C i 650Bx1.9”, nie musimy obawiać się dróg klasy B na wakacjach i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wziąć udział w lokalnym wyścigu.

Aerodynamiczna konstrukcja, agresywna geometria, duża przestrzeń na opony, lekka, karbonowa rama, sztywne osie i hamulce tarczowe. Prawdziwy leader peletonu, dla którego warunki nie mają żadnego znaczenia.

Cechy główne:

Regulowana geometria za pomocą karbonowego widelca Twintip

Karbonowa rama aero

Wewnętrzne prowadzenie przewodów

Hydrauliczne hamulce tarczowe

Sztywna oś z przodu i z tyłu

Miejsce na opony 700x30c lub 650Bx47C

Specyfikacja:

Rama: HVRT Aero DESIGN EPS CARBON

Widelec: TWINTIP CARBON SUPERILGHT

Rozmiary: XL,54

Kierownica: Rondo Road 440MM(XL)

Gripy: VELO COMFORT TAPE

Mostek: RONDO 120MM(XL)

Stery: UPPER STACK: IS 42 / 28,6 LOWER STACK: IS 52 / 40 SHIS

Siodełko: FABRIC SCOOP FLAT CR-MO

Sztyca: RONDO AERO carbon

Hamulce: Shimano 105 BR-R7070

Manetki: Shimano 105 ST-R7020

Korba: Shimano 105 FC-R7000 52/36

Suport: EVO 386 with HTII adapter

Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-R7000

Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-R7000

Kaseta: Shimano KCS5800 11-28T 11 SPEED

Łańcuch: Shimano HG701

Piasty: RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS

Obręcze: RONDO SUPERLIGHT Alu 622-18

Piasta przednia: 100/12mm/thread 1.5

Piasta tylna: 142/12mm/thread 1.75

Opony: PANARACER Race D Evo3 700c x 28

Waga katalogowa: 8.7kg (dla rozmiaru: 54)

RONDO HVRT FAQ

Co oznacza nazwa HVRT?

Pierwotnie chcieliśmy stworzyć normalny rower szosowy i odnieść nazwę do „dobrego” bólu, który

towarzyszy w trakcie jazdy na szosie z pełną prędkością. Wraz z upływem czasu koncepcja HVRT

ewoluowała, a ponieważludzie pytali co oznacza akronim, próbowaliśmy coś wymyśleć. I tak narodziło

się rozwinięcie HV: High Velocity, RT: Rough Terrain, które idealne sprawdza się w przypadku tego

roweru.

Czy HVRT nie jest po prostu gravelem aero?

Nie. Jest to rower szosowy. Unikalny, ale cały czas rower szosowy. Możesz zamontować duże opony i

jeździć czasami po szutrowych drogach, ale nie jest to typowy rower off-road jak gravel.

Czy nie łatwiej zamontować opony szosowe do Ruut’a? Czy to nie będzie taki sam rower co HVRT?

Nie. Modele HVRT posiadają o wiele bardziej agresywną pozycję, rama jest sztywniejsza i lepiej

przenosi siłę nóg. Można poczuć naprawdę dużą różnicę, jeżeli oba modele są na tym samym zestawie

kół i opon.

Czy mogę ścigać się na rowerach HVRT.

Jak najbardziej, ale nie w wyścigach wymagających certyfikatu UCI.

Czy na rowerze HVRT mogę jeździć w terenie, poza asfaltowymi drogami?

Tak, ale w pewnym stopniu. HVRT sprawdzi się dobrze na gładkim żwirze itp., ale nie jest

zaprojektowany do wszechstronnej jazdy w każdym terenie jak typowy gravel. Dodatkową zaletą jest

możliwość zamontowania szerokich opon na kołach 650B, dzięki którym możemy dotrzeć na skróty do

naszej ulubionej drogi. Świetnie sprawdza się również na słabej jakości asfalcie.

Jaki maksymalny rozmiar opon mogę zastosować?

Maksymalny rozmiar opon jaki można zamontować to 30mm na 700C i 47mm na 650B.

Kiedy powinienem używać kół 700C, a kiedy 650B?

Polecamy używania kół 700C w trakcie wyścigów, szybkich treningów grupowych, pobijania KOM’ów

lub na idealnym asfalcie. W każdej innej sytuacji koła 650B sprawdzą się dużo lepiej np. w trakcie

samotnego treningu, grupowej wyprawy typu endurance, eksplorowania nowych terenów…

Jak duża jest różnica w komforcie między 700C a 650B?

Różnica jest bardzo duża. Przerzucenie się z kół 700C na 650B daje o wiele większy komfort niż

przesiadka z roweru szosowego na endurance/gravel na tych samych kołach. Jazda na rowerze

szosowym z kołami 650B daje niesamowite uczucie komfortu i prędkości.

Jaka jest główna różnica między HVRT a innymi rowerami szosowymi?

Główną zaletą rowerów HVRT wyróżniającą je na tle wszystkich innych szosówek na rynku to

możliwość wstawienia opon road-plus i zmienna geometria.

Jaka jest różnica w modelach HVRT zrobionych z różnych materiałów?

Wszystkie modele HVRT mają taką samą geometrię, a przez zastosowany materiał różnią się ceną,

wagą i odczuciem z jazdy. Wybór wersji karbonowej będzie najlepszy dla rider’ów ukierunkowanych

na wyniki. Stal idealnie sprawdzi się dla kogoś, kto szuka komfortowego roweru na lata, a aluminium

dla wszystkich tych, którzy szukają budżetowego roweru szosowego o szerokim zastosowaniu.

O co chodzi z tym widelcem Twintip?

Jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie, które pozwoli dopasować Tobie pozycję na rowerze. Wybierz

pomiędzy niższą, bardziej agresywną pozycją, a wyższą, wygodniejszą. Koncepcja sprawdziła się już w

rowerach z linii Ruut. Nie twierdzimy, że dzięki temu mamy dwa różne rowery, ale to naprawdę działa!

Osoby jeżdżące z łatwością dostrzegają różnicę między dwoma pozycjami i wybierają tą bardziej

dopasowaną do siebie.

Do czego służy otwór w sztycy?

Szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli zamontować każdą lampkę na szerokie, aerodynamicznej

sztycy. Problemy w tym, że większość lampek na rynku ma za krótki uchwyt. Otwór w sztycy to proste,

ale skuteczne rozwiązanie.

O ile wolniejszy jest HVRT na kołach road-plus w stosunku do 700C?

Tak naprawdę nie za wiele. Testowaliśmy rower na różnych drogach i byliśmy szczerze zaskoczeni jak

szybkie są koła road-plus. Z pewnością wąskie opony na wysokim profilu są bardziej aerodynamiczne,

ale duże opony nie spowalniają aż tak bardzo. Dwie osoby na tym samym poziomie, ale z różnym

zestawieniem kół, są w stanie wspólnie trenować.

Dlaczego rower jest tak ciężki?

Jest to rower szosowy aero z hamulcami tarczowymi. Jego waga jest porównywalna zinnymi rowerami

tego typu na rynku. Ramy aero potrzebują więcej materiałów, a hamulce tarczowe również ważą

więcej niż szczękowe. Nie zmienia to faktu, że rower i tak jest szybszy od 6kg szosy z klasycznymi

hamulcami.

Dla kogo przeznaczony jest rower HVRT, a dla kogo Ruut?

HVRT przeznaczony jest dla osób, które trenują na drogach asfaltowych. Ruut przeznaczony jest na offroad. Oba modele mogę zmieniać swój charakter, ale trzeba pamiętać o ich pierwotnym zastosowaniu.

Dlaczego HVRT nie ma zintegrowanego mostka albo kabli schowanych w kokpicie?

Zastanawialiśmy nad takimi systemami, ale czy tak naprawdę lubimy kłopoty związane z takimi

rozwiązaniami? Oczywiście wygląda to bardzo fajnie, ale korzyści wizualne nie przewyższają minusów

związanych z użytkowaniem/serwisowaniem. W tym momencie wolimy pozostać przy bardziej

praktycznych rozwiązaniach.

Dlaczego niektóre modele mają opony tylko 25C? Czy to nie jest trochę stare podejście?

Modele HVRT CF0 i CF1 mają bardzo szerokie obręcze, dzięki czemu opona 25mm jest szerokości

28mm. Opony wraz z obręczą są prawie idealnie spasowane w jedną linię, co przekłada się na dużą

aerodynamikę.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert