Szkolenie dla użytkowników i administratorów z podstaw IBM Maximo AM lub IBM Control Desk w Krakowie w firmie OPSENIO
Weź nie zwlekaj,
weź licytuj…
Zapraszamy do naszej aukcji. Realizując ten szczytny cel chcemy podzielić się z Wami naszą cenną wiedzą i doświadczeniem łącząc z wieczornym zwiedzaniem Krakowa. Dołącz do naszej WOŚP-owej drużyny.
ZAKRES SZKOLENIA
- Szkolenie dotyczy podstaw obsługi lub administracji standardu systemu IBM Maximo AM lub IBM Control Desk (jeden system do wyboru przez Zwycięzcę aukcji)
Czym jest IBM Maximo AM?
IBM Maximo Asset Management jest światowym liderem na rynku rozwiązań informatycznych służących do zarządzania zasobami (EAM - Enterprise Asset Management) jak i wspierających prace służb utrzymania ruchu (CMMS – Computerized Maintenance Management System).
Czym jest IBM Control Desk?
IBM Control Desk jest wiodącym na rynku rozwiązaniem informatycznym służącym do zarządzania usługami IT (ITSM – IT Service Management) w oparciu o praktyki ITIL.
- Czas trwania szkolenia: 2 dni w okresie pomiędzy 1 marca 2020 a 31 maja 2020
- Miejsce szkolenia: Kraków, siedziba firmy Opsenio Sp. z o.o.
- Ilość i profil osób uczestniczących w szkoleniu: 2 osoby – potencjalni użytkownicy systemu lub administratorzy
- Organizator szkolenia: eksperci firmy Opsenio Sp. z o.o.
Opsenio Sp. z o.o. koncentruje swoją działalność w głównej mierze na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań służących do zarządzania majątkiem i służbami utrzymania ruchu czyli systemów informatycznych klasy Enterprise Asset Management (EAM), Computerized Maitenance Management Systems (CMMS) oraz klasy IT Service Management (ITSM).
Szkolenie będzie prowadzone przez wysoko wyspecjalizowanych ekspertów firmy Opsenio posiadających ogromne doświadczenie, zdobyte przez lata w licznych wdrożeniach zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
W obszarze IBM Maximo AM:
Wiedza na temat praktycznego funkcjonowania lub administracji systemem w zakresie:
- Zarządzania rejestrem majątku
- Zarządzania umowami
- Planowania prac utrzymaniowych (konserwacje, przeglądy, etc.)
- Realizacji prac planowych
- Obsługi awarii
- Wsparcia procesów zakupowych
- Wsparcia gospodarki magazynowej
- Rozliczania kosztów
- Analizy i raporty
W obszarze IBM Control Desk:
Wiedza na temat praktycznego funkcjonowania lub administracji systemem w zakresie:
- Zarządzania zasobami, licencjami, konfiguracją i CMDB
- Zarządzania umowami i poziomem świadczenia usług (SLA)
- Zarządzania katalogiem usług świadczonych przez służby IT
- Zarządzania incydentami
- Zarządzania problemami
- Zarządzania zmianą i wydaniem
- Zarządzania wiedzą
- Analizy i raporty
UWAGA! Szkolenie nie obejmuje kosztu noclegu.