Wylicytuj całodzienne szkolenie z Cyfrowego Paszportu Produktowego, ESG lub Greenwashingu.
Już wkrótce wiele firm w Polsce będzie musiało dostosować się do nowej legislacji dotyczącej zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się, jak przygotować się na dyrektywę CSDR, regulację związaną z Cyfrowym Paszportem Produktowym i Greenwashingiem.
O trenerkach:
r.pr. Agnieszka Oleksyn-Wajda:
Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska. Współtwórca i kierownik Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii.
Twórca i kierownik studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska na Uczelni Łazarskiego. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Członek grupy roboczej Working Group 6 Promoting broader climate action z ramienia Uczelni Łazarskiego jako organizacji wspierającej Fashion Climate Charter. EU Climate Pact Ambassador powołany przez Komisję Europejską.
Wiceprezes Zarządu Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów. Członek Komitetu CSR we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej (CCIFP). Członek Grupy ds. Zrównoważonego Rozwoju, Waste/circular economy w ramach Retail Institute. Autorka publikacji, raportów oraz analiz w zakresie wpływu branży mody na środowisko naturalne.
Prelegentka i organizatorka konferencji, wykładowczyni. Członkini rady programowej Carbon Footprint Summit 2021. Mentorka i ambasadorka Programu Mentoringowego 2021 Fundacji Liderek Biznesu.
dr Marta Szymborska - odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, ESG oraz zaangażowania społecznego w 11 krajach, w których działała Grupa Raben.
Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i ESG w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie.
Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach EMBA w Akademii Kaliskiej oraz pierwszym w Polsce MBA ESG na Uniwersytecie Łazarskiego.
Autorka ponad 200 publikacji związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.