Wylicytuj znakomite szkolenie „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca” zorganizowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.
Kiedy restrykcje w funkcjonowaniu branży hotelarskiej zostaną zniesione i Goście będą mogli wrócić do hoteli po długiej przerwie, bardzo ważne będzie ponowne przygotowanie personelu do profesjonalnej obsługi.
Skorzystaj z niecodziennej okazji, by jednocześnie przeszkolić swój zespół i wesprzeć szczytny cel charytatywny.
Obszerne szkolenie dedykowane jest pracownikom recepcji i prowadzone przez dwie znane osobowości hotelarskie z wieloletnim doświadczeniem – Karola Webera i Kamila Maroszka.
Dwudniowe spotkanie będzie naszpikowane praktyczną wiedzą i sprawdzonymi w najlepszych hotelach wskazówkami dotyczącymi – budowania relacji i komunikacji z Gośćmi, kreowania pozytywnych doświadczeń, radzenia sobie z zażaleniami oraz efektywnej sprzedaży oferty pobytu i optymalizacji przychodu z dodatkowych usług w hotelu.
Szkolenie organizowane jest w wersji stacjonarnej w hotelu na terenie Polski, w formule zamkniętej i dedykowane jest pracownikom recepcji z jednego lub z kilku hoteli należących do właściciela, który wygrał aukcję. Maksymalna ilość uczestników w grupie wynosi 20 osób.
Termin przeprowadzenia szkolenia: do końca roku 2021.
Warunki: właściciel hotelu, który wygrał aukcję, zapewnia trenerom zakwaterowanie z wyżywieniem.
Termin szkolenia musi być wcześniej uzgodniony i zatwierdzony przez trenerów prowadzących.
Zapraszamy do licytacji!