Szczęki hamulcowe EBC (kpl.)
Szczęki hamulcowe zwykłe - są wykonane z wysokociśnieniowych odlewów aluminiowych i klejonych okładzin hamulcowych wysokiej jakości. Wszystkie okładziny mają perfekcyjny promień i przycięte krawędzie oraz fazki na końcach okładzin. W komplecie dostarczane są sprężyny takie jak oryginalne.
Klocki pasują do poniższych modeli skuterów:
HONDA:
BAOTAIN, BT 125 T-7 (13 WHEELS):
- 06-07
CPI, OLIVER 125:
- 06-12
KEEWAY, 110 KEE:
- 12-14
KEEWAY, 110 TARGET:
- 13-14
KEEWAY, 125 NEW STRIKE:
- 13-14
KEEWAY, 125 STRIKE:
- 13-14
KEEWAY, 125 TARGET:
- 13-15
KEEWAY, 150 NEW STRIKE:
- 13-14
KEEWAY, 150 STRIKE:
- 13-14
KEEWAY, 200 NEW STRIKE:
- 13-14
KEEWAY, ARN 150:
- 06-09
KEEWAY, F-ACT 150:
- 07-10
KEEWAY, FOCUS 125:
- 06-07
KEEWAY, MATRIX 125:
- 06
- 07-10
KEEWAY, MATRIX 150:
- 07-10
KEEWAY, RKS 125:
- 10-11
- 12-15
KEEWAY, RKS 150:
- 12-14
KEEWAY, RKS 200:
- 12-14
PEUGEOT, SUM-UP (125CC):
- 08-11
PEUGEOT, TWEET 125 (4T/REAR DRUM MODEL):
- 10-12
PEUGEOT, TWEET 150 (4T/REAR DRUM MODEL):
- 10-12
PEUGEOT, VIVACITY 125 (4T):
- 10-15
PEUGEOT, VIVACITY SIXTIES 125 (4T):
- 11-12
SACHS (HERCULES) ALSO SEE SFM SECTION, BEE 125:
- 08-09
SACHS (HERCULES) ALSO SEE SFM SECTION, ROADSTER 125 V2:
- 00-03
SINNIS, JS 125 - 6C - SC 125:
- 12-14
SINNIS, JS 125 - 6H - ST 125:
- 13-14
SINNIS, QM 125 - 2 V MAX 125:
- 08-10
SINNIS, QM 125 - 2V2 MAX 11 125:
- 12-14
SINNIS, QM 125 T-10H MATRIX II:
- 10-14
SINNIS, QM 125 T-10R EAGLE 125:
- 10-14
SINNIS, QM 125 T-MATRIX:
- 10
SINNIS, WY 125 T-56A NITRO 125:
- 09-10
SINNIS, ZN 125 T-22 HARRIER 125:
- 12-14
SINNIS, ZN 125 TT-30A STRADA 125:
- 12-14
YAMAHA, AS3 125:
- 71-72
YAMAHA, BL 125 BELUGA:
- 85
YAMAHA, DT 100:
- 76-80
YAMAHA, DT 125 E/MX/LC:
- 74-85
YAMAHA, DT 125 LC:
- 86-87
YAMAHA, DT 175 ALL MODELS:
- 74-83
YAMAHA, DT 200 (2LR):
- 87
YAMAHA, DT 80 LC (37A):
- 81-84
YAMAHA, DT 80 LC-2 (53V):
- 85-92
YAMAHA, IT 125 G/H/J:
- 80-82
YAMAHA, IT 175 G/H/J:
- 80-82
YAMAHA, RD 125 DX:
- 75-77
YAMAHA, RD 125 LC:
- 82-84
YAMAHA, RD 125 LC (MK2/3):
- 85-87
YAMAHA, RD125:
- 73-74
YAMAHA, RS 125:
- 75
YAMAHA, RS 125 DX:
- 76-80
- 81
YAMAHA, RX 135 (13X):
- 81
YAMAHA, RZ 125 (1GV 030101-):
- 85
YAMAHA, SR 125 (3MW2 TYPE):
- 89-91
YAMAHA, SR 125 SE:
- 82
YAMAHA, SR 250 SE (3Y8):
- 81-83
YAMAHA, TT 250:
- 90
YAMAHA, TT 600 L:
- 84
YAMAHA, TY 125:
- 82
YAMAHA, TY 175:
- 77-80
YAMAHA, TY 250 D/E:
- 77-78
YAMAHA, TZR 125 (2RK/3PC1):
- 87-89
YAMAHA, XC 125 BELUGA:
- 92
YAMAHA, XT 125:
- 82
YAMAHA, XT 250:
- 80
YAMAHA, XT 350:
- 85-90
YAMAHA, YBA 125 ENTICER (3P01/3P41):
- 05-06
YAMAHA, YFA1W/A/B BREEZE:
- 89-91
YAMAHA, YFM 80 S:
- 87
YAMAHA, YZ 100 E/F/G/H:
- 78-81
YAMAHA, YZ 100 J/K:
- 82-83
YAMAHA, YZ 125 C/D/E/F/G/H/J (2T):
- 76-82
YAMAHA, YZ 125 T (2T):
- 87
YAMAHA, YZ 250 G (2T):
- 80
YAMAHA, YZ 250 J/K/L (2T):
- 81-84
YAMAHA, YZ 250 N (2T):
- 85
YAMAHA, YZ 250 S/T (2T):
- 86-87
YAMAHA, YZ 490 K:
- 83
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).