OFERTA SKŁADA SIĘ Z 6. zestawów:
Sylaby inaczej 1 PRYMARNE
Autor: Jagoda Cieszyńska
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Sporządzane przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
MA MO MU MÓ ME MY MI
SA SO SU SÓ SE SY
FA FO FU FÓ FE FY FI
BA BO BU BÓ BE BY BI
WA WO WU WÓ WE WY WI
KA KO KU KÓ KE KY KI
PA PO PU PÓ PE PY PI
DA DO DU DÓ DE DY DI
GA GO GU GÓ GE GY GI
ZA ZO ZU ZÓ ZE ZY
LA LO LU LÓ LE LI
TA TO TU TÓ TE TY TI
IE AY
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Sylaby inaczej 2 ZAMKNIĘTE
Autor: Jagoda Cieszyńska
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Sporządzane przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
AM OM UM ÓM EM YM IM
AJ OJ UJ ÓJ EJ YJ IJ
AL OL UL ÓL EL YL IL
AN ON UN EN YN IN
AS OS US ÓS ES YS IS
AC OC UC ÓC EC YC IC
AK OK UK ÓK EK YK IK
AF OF UF ÓF EF YF IF
AT OT UT ÓT ET YT IT
AP OP UP ÓP EP YP IP
AŁ OŁ UŁ ÓŁ EŁ YŁ IŁ
AŚ OŚ UŚ EŚ YŚ IŚ
AĆ OĆ UĆ EĆ YĆ IĆ
AR OR UR ÓR ER YR IR
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Sylaby inaczej 3 sekundarne
Autor: Jagoda Cieszyńska
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Sporządzane przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
Pudełko zawiera paradygmaty:
RA RO RU RÓ RE RI RY
HA HO HU HÓ HE HI HY
ŻA ŻO ŻU ŻÓ ŻO ŻY
NA NO NU NÓ NE NY
JA JO JU JÓ JE JI
CA CO CU CÓ CE CY
ŁA ŁO ŁU ŁÓ ŁE ŁY
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Sylaby inaczej 4 wieloznaki
Autor: Jagoda Cieszyńska
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Sporządzane przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
Pudełko zawiera paradygmaty:
CHA CHE CHI CHO CHU
CIA CIE CIO CIU CI
CZA CZE CZO CZU CZÓ CZY
DRZA DRZE DRZO DRZU DRZY
DZIA DZIE DZIO DZIU DZIÓ DZI
DZA DZE DZO DZÓ DZU DZY
DŻA DŻE DŻO DŻU DŻY
RZA RZE RZO RZU RZY
SIA SIE SIO SIU SIÓ SI
SZA SZE SZO SZÓ SZU SZY
ZIA ZIE ZIO ZIU ZIÓ ZI
ASZ ESZ ISZ OSZ USZ ÓSZ YSZ
ACZ ECZ ICZ OCZ UCZ ÓCZ YCZ
ACH ECH ICH OCH UCH ÓCH YCH
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Układanki lewopółkulowe
Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska
Zestaw zawiera 25 kwadratów z tworzywa w trzech kolorach oraz książeczkę z wzorami do układania.
Pomoc służy do stymulacji lewopółkulowego przetwarzania sekwencji wzorów. Polecana szczególnie dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, zagrożonych dysleksją oraz dzieci dwujęzycznych.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Układanki symultaniczno-sekwencyjne
Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska
Zestaw składa się z dziewięciu biało-niebieskich kostek oraz książeczki z wzorami uporządkowanymi według trudności. Pozwala na ćwiczenie funkcji zarówno prawej jak i lewej półkuli mózgu.
Zestaw zawiera: 10 kostek (jedna zapasowa), książeczkę ze wzorami (32)
Zestaw "Układanki symultaniczno-sekwencyjne" stymuluje pracę zarówno prawej jak i lewej półkuli wykorzystując jednocześnie procesy uwagowe. Zadanie wymaga właściwego ułożenia kostki w przestrzeni tak aby wybrać ścianę przedstawiającą odpowiedni element. Jednocześnie koniecznie jest wyodrębnienie składowych elementów ze wzoru przedstawionego w książeczce oraz analiza ich linearnego ułożenia. Wykonanie ćwiczenia angażuje również procesy związane z dokonywaniem rotacji mentalnych.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 1399 1000 0023 2473 1468
TEL 32 219 23 93 32 327 74 72