SWORZEŃ TŁOKOWY 42X86X19,8 KHD-DEUTZ BF1013
42(0 -0,006)x86(0 -0,15)x19,8(+ -0,2) 20Cr KHD, DEUTZ-FAHR: Agrotron 1125, Agrotron 1140, Agrotron 1155, Agrotron 120, Agrotron 135, Agrotron 150, Agrotron 160, Agrotron165, Agrotron175 Agrotron 6 20, Agrotron 6 30, Agrotron 6 45, Agrotron 90 VOLVO: L40, L45, L50, BF4M1013, BF4M1013C, BF6M1013, BF6M1013C, BF6M1013CP, BF4M1013CP
SILNIKI KHD DEUTZ: BF4M1013CEuro1, BF4M1013CPEuro1, BF6M1013Euro1, BF4M1013EEuro2; BF4M1013Euro1, BF6M1013CPEuro1, BF6M1013EEuro2
- Numer referencyjny: 10800PI03
- waga opakowania: 0.44
- # referencyjny: 10800PI03
INDEX: DE052S
C e n a p r z y z w r o c i e u ż y w a n e j c z ę ś c i o t y m s a m y m n u m e r z e
PROCES NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
- Demontaż turbosprężarki na elementy pierwsze.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej.- Weryfikacja elementów wymagających wymiany lub naprawy.
- Piaskowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce dynamicznej przy użyciu mikrokulek ceramicznymi - celem tego procesu jest pozbycie się nagarów i rdzy z elementów turbosprężarki.- Mycie w myjce wysokociśnieniowej HP200 (ciśnienie robocze 100 -130 bar) elementów po piaskowaniu – celem usunięcia resztek zabrudzeń oraz środka do piaskowania. Dzięki myciu pod wysokim ciśnieniem wypiaskowanych elementów turbosprężarki uzyskujemy pewność, że elementy użyte do dalszej regeneracji są czyste i nie zawierają na swoich powierzchniach pyłu z piaskarki. Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
- Montaż elementów rotujących w celu ich wstępnego wyważenia.- Wyważenie wstępne wirnika wraz z kołem na wyważarce niskoobrotowej TB Comfort firmy SCHENCK ROTEC.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki ze zweryfikowanych oraz nowych części. UWAGA w każdej naprawianej przez nas turbosprężarce wymieniamy na nowe : łożyska ślizgowe oraz oporowe , pierścienie uszczelniające, odrzutnik oleju, płytka ustalająca łożyska oporowego, oringi oraz elementy montażowe ).- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej TURBO TECHNICS VSR 400. Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej do 300 000 obr/min. Niewyważenie rdzenia zawiera się w zakresie od 0 do 100 00o obr/min – 0,5G oraz powyżej 100 000obr/min – 1G)- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Regulacja zmiennej geometrii - to proces który zapewni, że po włożeniu naprawionej turbosprężarki do twego samochodu nie będzie ona wymagała dodatkowych regulacji w samochodzie. Regulacja zmiennej geometrii odbywa się na maszynie TURBO TECHNICS VTR-Jeżeli turbosprężarka posiada siłowniki elektryczny to zostanie on na nowo oprogramowany i skalibrowany urządzeniem TURBOATOR 2.1 firmy TURBO TECHNICS.