Świetna gra ekonomiczna, rozpakowana, ale ani razu nie grana. Polska instrukcja, przeznaczona dla od 2 do 4 graczy. Czas gry: około 60 minut.
Jest rok 1822. Po latach tortur ze strony słońca, wiatru i piasku Medina, legendarne miasto położone u stóp gór Atlas, wygląda na dość zapuszczone i podniszczone. Trzeba je odbudować i gracze podejmują się właśnie tego zadania.
Gdy gracze współpracują ze sobą by odbudować majestatyczne pałace i walące się mury miejskie, po brukowanych ulicach znów zaczynają dudnić stopy biegnących dzieci, a ich rodzice przemierzają targowiska pełne egzotycznych towarów ze wszystkich stron świata. Życie wraca więc do osławionego miasta Medina.
W trakcie procesu odbudowy każdy z graczy obejmuje na własność cztery świątynie. Pod koniec rozgrywki uczestnicy zdobywają punkty w oparciu o rozmiary świątyń, ich bliskość do targowisk oraz murów miejskich, a także, w charakterze premii specjalnej, jako posiadacze największej świątyni każdego rodzaju i za pełnienie funkcji strażnika każdej wieży. Zwycięzcą zostaje ten gracz, który zgromadzi największą ilość punktów!
Zapraszam do zakupu