FABRYCZNIE NOWA ORYGINALNA
ŚWIECA ZAPŁONOWA
DO POJAZDÓW MARKI
SEAT
PRZY MONTAŻU ŚWIEC ZAPŁONOWYCH ZALECA SIĘ STOSOWANIE SMARU WYSOKOTEMPERATUROWEGO
SMAR DOSTĘPNY JEST NA NASZYCH AUKCJACH
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU
Wysokotemperaturowy smar miedziowy, tubka 20g, który doskonale i długotrwale chroni powierzchnie metalowe przed zapiekaniem i korozją. Ułatwia późniejszy demontaż. Przeznaczony do łączenia elementów pracujących w ekstremalnie trudnych warunkach: śruby kolektora wydechowego, głowicy, turbodoładowania, gwinty świec zapłonowych, zespoły hamulcowe i inne.
Przegląd zalet:
- Szybko osiągana temperatura pracy
- Wysoka niezawodność przy rozruchu zimnego silnika
- Ochrona silnika, katalizatora i radio odbiorników, dzięki wbudowanemu opornikowi
- Dodatkowo wyższa trwałość
- Wyposażona w rezystor przeciwzakłóceniowy
- Optymalna temperatura pracy świecy
- Miedziany czop świecy poprawiający przewodność elektryczną i ochronę cewek zapłonowych
- Uszczelka zewnętrzna, doszczelniająca połączenie: świeca - głowica silnika
Opis i parametry:
- Fabrycznie ustawiony odstęp elektrod: 0,7mm
- Moment dokrecenia [Nm]: 27
- Gwint zewnętrzny [mm]: 14
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- Długość gwintu [mm]: 19
- Rozmiar klucza: 16
- Położenie elektrod [mm]: 3
- Ilość biegunów: 1
- Wartość cieplna: 25
- Uszczelka zewnętrzna, doszczelniająca połączenie: świeca - głowica silnika
- Rezystor przeciwzakłóceniowy
- Okres między przeglądowy: 30 000 km
CENA ZA 1 SZT.
KUPUJĄC ORYGINALNE ŚWIECE ZAPEWNIASZ OPTYMALNE WARUNKI PRACY SILNIKA
Prawidłowo dobrana wartość cieplna świecy umożliwia pracę jej elektrod w optymalnej temperaturze, którą można określić na poziomie 450-850oC. Wówczas występuje zjawisko samoczyszczenia się elektrod.
Gdy świeca jest zbyt zimna zjawisko to nie występuje i elektrody pokrywają się nagarem, który utrudnia lub wręcz uniemożliwia przeskok iskry.
Gdy świeca jest za gorąca zbyt wysoka temperatura może doprowadzić do wystąpienia spalania stukowego i nadtopienia elektrod.
Świeca z nieodpowiednią przerwą elektrod i ciepłotą, skutkuje zapaleniem się kontrolki CHECK ENGINE, a co za tym idzie nieprawidłowy skład mieszanki spalania, i kłopoty na stacji diagnostycznej przy przeglądzie.
Odstęp pomiędzy elektrodami to odległość pomiędzy elektrodą główną, a boczną. Dla każdego silnika (świecy) odstęp jest ściśle określony w instrukcji obsługi.
Opornik przeciwzakłóceniowy chroni wrażliwe systemy elektroniczne w pojeździe, taki jak ABS, ASR, ESP, instalację radiową oraz system nawigacyjny.
Miedziany czop wykonany jest w postaci złącza SAE. Wkłada się na nie przewód zapłonowy lub cewkę zapłonową prętową. W obydwu przypadkach należy doprowadzone wysokie napięcie przesłać na drugi koniec świecy zapłonowej.
Lista samochodów do których pasuje:
SEAT
- TOLEDO I (1L)
- 1.8 16V (1991.05 - 1999.03) - 133 KM / 98 KW
- 1.6 i (1996.11 - 1999.03) - 101 KM / 74 KW
- 1.8 GT (1991.05 - 1992.11) - 139 KM / 102 KW
- ALHAMBRA (7V8, 7V9)
- 2.0 i (1996.04 - 2010.03) - 115 KM / 85 KW
- CORDOBA (6K2/C2)
- 1.6 i (1996.07 - 1999.06) - 101 KM / 74 KW
- 1.4 i 16V (1996.09 - 1999.06) - 101 KM / 74 KW
- IBIZA II (6K1)
- 1.6 i (1996.04 - 1999.08) - 101 KM / 74 KW
- 1.4 i 16V (1996.09 - 1999.08) - 101 KM / 74 KW
- AROSA (6H)
- 1.0 (1997.05 - 2004.06) - 50 KM / 37 KW
- 1.4 16V (2000.01 - 2004.06) - 100 KM / 74 KW
- 1.0 (1998.10 - 2000.02) - 50 KM / 37 KW
- CORDOBA Vario (6K5)
- 1.6 i (1996.09 - 1999.06) - 101 KM / 74 KW
- TOLEDO II (1M2)
- 1.6 (1999.04 - 2000.09) - 100 KM / 74 KW
- 1.8 20V (1999.04 - 2006.05) - 125 KM / 92 KW
- 1.4 16V (1999.07 - 2006.05) - 75 KM / 55 KW
- 1.6 16V (2000.09 - 2006.05) - 105 KM / 77 KW
- CORDOBA hatchback (6K2)
- 1.6 (1999.06 - 2002.10) - 101 KM / 74 KW
- 1.4 16V (2000.05 - 2002.10) - 75 KM / 55 KW
- 1.0 16V (2000.05 - 2002.10) - 69 KM / 51 KW
- 1.4 16V (2000.02 - 2002.10) - 100 KM / 74 KW
- CORDOBA Vario (6K5)
- 1.6 (1999.06 - 2002.12) - 101 KM / 74 KW
- 1.4 16V (1999.06 - 2002.12) - 75 KM / 55 KW
- 1.4 (2000.02 - 2002.12) - 101 KM / 74 KW
- LEON (1M1)
- 1.6 (1999.11 - 2006.06) - 100 KM / 74 KW
- 1.8 20V (1999.11 - 2006.06) - 125 KM / 92 KW
- 1.4 16V (1999.11 - 2006.06) - 75 KM / 55 KW
- 1.6 16 V (2000.09 - 2006.06) - 105 KM / 77 KW
- 1.6 (2005.10 - 2006.06) - 102 KM / 75 KW
- IBIZA III (6K1)
- 1.6 (1999.08 - 2002.02) - 101 KM / 74 KW
- 1.4 16V (2000.05 - 2002.02) - 75 KM / 55 KW
- 1.4 16V (1999.08 - 2002.02) - 100 KM / 74 KW
- 1.0 16V (2000.05 - 2002.02) - 69 KM / 51 KW
- INCA (6K9)
- 1.4 16V (2000.04 - 2003.06) - 75 KM / 55 KW
- IBIZA IV (6L1)
- 1.4 16V (2002.02 - ) - 100 KM / 74 KW
- 2.0 (2002.04 - ) - 116 KM / 85 KW
- CORDOBA (6L2)
- 1.4 16V (2002.10 - 2009.11) - 100 KM / 74 KW
- 2.0 (2002.09 - 2009.11) - 115 KM / 85 KW
- ALTEA (5P1)
- 1.6 (2004.03 - ) - 102 KM / 75 KW
- 2.0 FSI (2004.05 - 2009.03) - 150 KM / 110 KW
- TOLEDO III (5P2)
- 1.6 (2004.10 - 2009.05) - 102 KM / 75 KW
- 2.0 FSI (2004.10 - ) - 150 KM / 110 KW
- LEON (1P1)
- 1.6 (2005.07 - ) - 102 KM / 75 KW
- 2.0 FSI (2005.07 - 2010.05) - 150 KM / 110 KW
- 1.6 LPG (2009.12 - ) - 102 KM / 75 KW
- ALTEA XL (5P5)
- 1.6 (2006.10 - ) - 102 KM / 75 KW
- 2.0 FSI (2006.10 - 2009.03) - 150 KM / 110 KW
- 1.6 Multifuel (2006.10 - ) - 102 KM / 75 KW
- CORDOBA
- 1.0 (2000.05 - 2002.09) - 69 KM / 51 KW
- 1.4 (1999.05 - 2002.09) - 75 KM / 55 KW
- 1.4 (2000.02 - 2002.09) - 101 KM / 74 KW
- 1.6 (1999.08 - 2002.09) - 101 KM / 74 KW
- CORDOBA hatchback
- 1.6 i (1996.07 - 1999.06) - 101 KM / 74 KW
- EXEO (3R2)
- 1.6 (2009.03 - ) - 102 KM / 75 KW
- 1.8 T (2008.12 - ) - 150 KM / 110 KW