ŚWIECA ZAPŁONOWA BRISK PREMIUM EVO 1 szt.
DR15BSXC
W przeciwieństwie do podobnych konstrukcji szczeliny świecy zapłonowej, rozwiązanie w świecach serii Premium EVO charakteryzuje się niższym poborem napięcia z układu zapłonowego. Napięcie również nie zwiększa się wraz ze zużywaniem świecy co gwarantuje dłuższe przebiegi i zmniejsza częstotliwość wymiany. Dodatkowym efektem wynikającym z zastosowania świec Premium EVO jest przyrost mocy.
SPECYFIKACJA:
- jeszcze lepszy zapłon mieszanki paliwa w cylindrach
- redukcja emisji szkodliwych substancji przez lepsze spalanie
- jednakowa szczelina między elektrodami na całym obwodzie 2x360°
- wydłużony przeskok iskry między elektrodami w porównaniu do standardowych świec
- centralna elektroda z miedzianym rdzeniem
- lepszy rozruch na zimnym oraz na gorącym silniku
- wymiana co 60.000km lub 30.000km jeśli samochód jest zasilany LPG/CNG
Świece zapłonowe BRISK EVO PREMIUM DR15BSXC pasują do samochodów:
(przed zakupem prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich parametrów modelu samochodu - pojemność i moc silnika, datę produkcji, kod silnika)
Model samochodu / Pojemność / Moc / Kod silnika / Ilość świec / Produkowany
AUDI A1 TFSI / 1,2 / 63kW / CBZA / 4 / 05.10-04.15
AUDI A1 TFSI / 1,4 / 90kW / CAXA, CNVA / 4 / 12.10-04.15
AUDI A1 TFSI / 1,4 / 136kW / CAVG, CTHG, CTJA / 4 / 01.11-04.15
AUDI A1 TFSI Sportback / 1,2 / 63kW / CBZA / 4 / 01.12-04.15
AUDI A1 TFSI Sportback / 1,4 / 90kW / CAXA, CNVA / 4 / 01.12-04.15
AUDI A1 TFSI Sportback / 1,4 / 136kW / CAVG, CTHG, CTJA / 4 / 01.12-04.15
AUDI A3 i 20V Turbo, Quattro / 1,8 / 110kW / AGU / 4 / 12.96-12.03
AUDI A3 TSI / 1,2 / 77kW / CBZB / 4 / 04.10-08.12
AUDI A3 TFSI / 1,4 / 92kW / CAXC, CMSA / 4 / 12.10-08.12
AUDI A3 TSI Sportback / 1,2 / 77kW / CBZB / 4 / 04.10-03.13
AUDI A3 TFSI Sportback / 1,4 / 92kW / CAXC, CMSA / 4 / 12.10-08.12
AUDI A3 TSI Cabrio / 1,2 / 77kW / CBZB / 4 / 04.10-05.13
AUDI A3 TFSI Cabrio / 1,4 / 92kW / CAXC / 4 / 02.11-05.13
SPECYFIKACJA ŚWIEC Z SERII PREMIUM EVO
Referencja / Kod / Żywotność / Rozmiar klucza / Długość gwintu / Średnica gwintu / Moment dokręcenia
DR14BSXC / 1925 / max. 60.000 km / 16 mm / 19 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
DR15BSXC / 1923 / max. 60.000 km / 16 mm / 19 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
DR15SXC / 1898 / max. 60.000 km / 16 mm / 19 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
DR17SXC / 1899/ max. 60.000 km / 16 mm / 19 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
ER15SXC / 1901 / max. 60.000 km / 16 mm / 26,5 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
GR15SXC / 1903/ max. 60.000 km / 16 mm / 17,5 mm / M 14x1,25 / 10-20 Nm
LR15SXC / 1902 / max. 60.000 km / 21 mm / 19 mm / M 14x1,25 / 20-30 Nm
RR15BSXC / 1924 / max. 60.000 km / 16 mm / 25 mm / M 14x1,25 / 10-20 Nm
RR15SXC / 1900 / max. 60.000 km / 16 mm / 25 mm / M 14x1,25 / 10-20 Nm