Oferuje nowe świece diagnostyczne.
Świeca Diagnostyczna służy do ustawiania składu mieszanki w silnikach dwu i czterosuwowych.
Obowiązkowa pozycja w każdym warsztacie mechanika motocyklowego i samochodowego !
Niezastąpiona podczas remontów pojazdów klasycznych i zabytkowych.Koniec bezskutecznych regulacji gaźnika!
Dzięki specjalnemu wizjerowi można zobaczyć jaki kolor posiada spalająca się w cylindrze mieszanka.
Żółty oznacza, że mieszanka jest zbyt bogata, niebieski, że stosunek paliwa i powietrza jest odpowiedni.
Produkt jest przydatny zarówno do silników spalających benzynę jak i LPG.
Rozmiar gwintu M14. Do pozostałych rozmiarów gwintów w głowicy należy zaopatrzyć się w redukcję.
Produkt fabrycznie nowy.
Okazyjna cena - Najniższa w Polsce ! !
Instrukcja obsługi :
Rozgrzewamy silnik. Demontujemy świecę zapłonową. Świecę diagnostyczną wkręcamy TYLKO przy użyciu plastikowego pokrętła.
Zapalamy silnik. Przez lustrzany wizjer obserwujemy kolor spalanej mieszanki. Jeśli kolor jest biały, oznacza to że mieszanka jest zbyt uboga. Kolor pomarańczowy oznacza mieszankę bogatą, natomiast kolor niebieski oznacza, że skład mieszanki ustawiony jest prawidłowo. Kiedy zwiększymy obroty kolor zrobi się pomarańczowy. Po prawidłowym ustawieniu składu mieszanki demontujemy świecę diagnostyczną i wykonujemy jazdę próbną.
UWAGA! Nie wolno zostawiać na dłuższy czas zapalonego silnika z zamontowaną świecą diagnostyczną. Nie wolno jeździć pojazdem z zamontowaną w silniku świecą diagnostyczną.