Bawimy się, programując w Scratchu
Podtytuł: Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Autor: Sweigart Albert
EAN: 9788301196462
Strony: 262
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
SID: 737712
Bawimy się, programując w Scratchu
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ?przeciągania i upuszczania?, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ?Bawimy się, programując w Scratchu?, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: ?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! ?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem ?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu ?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja? ?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout?, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek ?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.? Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!