Witam mam do sprzedania Suzuki Vitare 1.6 16v LPG.
W moim posiadaniu od 2014r od tego roku systematycznie odrestaurowywany. Od tamtego czasu zrobiłem nim 9000 km.
W samochodzie zrobiłem:
Karoseria środek:
- Całość karoseri ob spawana, usunięta mechanicznie rdza, zabezpieczony Brunoxem, podkładem , farbą oraz uszczelniona gumą.
- Zamontowany twardy dach, sciągana przednia część i tylna nad pasażerami. można to zrobić nawet w trakcie jazdy.
- Wymieniona przednia szyba na nową dlaczego bo nowa nie posiada żadnych zarysowań przeszkadzających w nocy oraz jest delikatnie przyciemniona.
- Owiewki na drzwiach dedykowane poliwęglanowe.
- Cb radio z anteną zamocowana z tyłu radio wkomponowane w miejsce popielniczki, radio bezpośrednio podpięte pod akumulator( bezpieczniki oczywiście)
- Cały samochód wygłuszony. Maty bitumitowe na spodzie , maty alubutylowe w bokach i drzwiach oraz tylnej klapie. No to położona
Piank niechłonąca wody 16 mm i 6 mm w drzwiach.
- Dodatkowe gniazdo zapalniczki bezpośrednio z aku.
- 4 głośniki
- Zadbane fotele bez przetarć niedawno prane.
- Guma o strukturze ryfla w bagażniku.
- Powiercone odpływy wody w drzwiach
- Drewniane gałki zmiany biegów oraz reduktora.
- Przedłużony drążek zmiany biegów.
- Światła przednie Japan
- Światła tył Japan ( hermetyczne)o
- Nowe światła przeciwmgielne w zderzaku.
- Instalacja na 2 akumulatory. Przełączniki w kabinie .
Układ paliwowy:
- Sekwencyjna instalacja gazowa
- Nowa butla ważna do 2024 pojemności 50l, u mieszczona pod podwoziem, w miejscu starego baku. cały bagażnik wolny.
- Nowy Bak aluminiowy 24l umieszczony miedzy ramą pod siedzeniem pasażera.
- Pompka paliwa zewnętrzna , od mercedesa.
Nadwozie i podwozie:
- wypiaskowana, wy spawana zakonserwowana rama. Primer podkład 2 razy farba 2 razy. Od środka profile zakonserwowane.
- Tył hmulce tarczowe flansz z przetoczonych bębnów przednich, tarcze z przodu. Zaciski seat leon.hamulec ręczny na linkę.
- Całkowicie nowa instalacja hamulcowa na przewodach miedzianych
- Przedłużone przewody hamulcowe elastyczne do kuł.
- Wolniejsze przełożenia w mostach 5,125
- Nowe wały bez luzów
- Zestaw podwyższenia radzikone wraz z obniżeniem mostu.
- Sierżant przerobiony na wymienialny sworzeń.
- Poliuretany w całym zawieszeniu (czerwone)
- wahacze przednie, tylne wleczone, sierżant, most tylni, most przedni, trawerza pod skrzynią.wypiaskowane i pomalowane proszkowo najpierw podkład cynkowy poźniej farba.
- Pół osie przednie japan (całkowicie inne niż hiszpańskie mocniejsze innej konstrukcji przeguby mogące pracować pod większymi kontami,
oczywiście nowy smar i gumy)
- nowe sworznie w przednim zawieszeniu najlepsze zamienniki
- wszystkie sworznie gałki drążków układzie kierowniczym nowe( z kalamitkami)
- dodatkowa podpora nierdzewna do drążka kierowniczego.
- Sprężyny pomalowane i odśwerzone.
- Chłodnica wody japan
Silnik:
- Podkładki pod łapy silnika ( lepszy kąt pracy tylnego wału)
- Rozrząd zmieniony po kupnie wraz z pompą i wszystkimi pasami i rolkami
- Wyregulowane zawory.
- Uszczelki i simeringi nowe wszystkie pod każdy wał od strony skrzyni również. niezmieniana jedynie pod tłokami.
- Nowe przewody świeci świece
- oczyszczona i pomalowana misa olejowa, porządnie później uszczelniona.
- Nowe Sprzęgło i docisk spzęgła
- Wzmocnione mocowania skrzyni od japan
- Wymienione wszystkie płyny w mostach, skrzyni, reduktorze, silniku, układzie chłodzenia, silniku, hamulcowym
- wymienione wszystkie filtry
Karoseria zewnoątrz
- felgi aluminiowe z ujemnym ofsetem
- opony kumho 31cali świetne na drogę i w teren ciche!
- zrobiona zbieżność z wszystkimi kontami pochylenia.
- Plastikowe poszerzenia nadkoli
- Zaczepy pod wyciągarke wspawane w ramę po piaskowaniu
- hak
- Centralny zamek na pilot
Mogłem coś przeoczyć
Dodaje:
- Bagżnik aluminiowy (doobs pawana)
- Drugą skrzynie biegów
- Wachacze i nowe amortyzatory gazowe
- Sprężyny i wiele elementów zawieszenia
- 2 dodatkowe zestawy wałów
- Płytę pod wyciągarkę pasującą wmocowania na ramie
- Zderzak nierdzewny z homologacją!
- Ewentualnie arkusz blachy 3mm x 1000x 2000
- Rury na progi nierdzewne 2caledo wspawani w dokręcone flanszenierdzewne.
- Odnowiony stabilizator przedni
- Wyciętą laserowo płytę kolektora wydechowego.
Posiadam cała dokumentację fotograficzną z renowacji
Paragony i faktury które mi pozostały.
Proszę dzwonić pytać chętnie odpowiem na pytania.
694223378
Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną w Brzesku, koło Krakowa.