Dzień dobry,
Mam do sprzedania auto suzuki samurai rocznik ’93 wersja z gaźnikiem.
Samurai służył mi przez rok do pracy w Lasach Państwowych, (głównie jazda po leśnych drogach i wiejskich asfaltach) jednak obecnie moja sytuacja zawodowa uległa zmianie i nie jest mi już potrzebny (obecnie sporadycznie jazda po mieście i trasy Warszawa-Kraków).
Kupiłem go w sierpniu 2016 od kobiety która używała go do reklamy swojego sklepu (miał jakieś reklamy na magnes),
Pierwsza rejestracja w Polsce - 2007 rok
Po kupnie założyłem instalacje LPG pierwszej generacji, butla do 2026 roku.
W czasie eksploatacji wymienione zostały (często na wyrost, miał służyć więc często wolałem coś zrobić żeby nie było niespodzianki):
- resory przód – oryginalne OLD Man EMU
- rozrząd i pasek alternatora Conti, wyregulowane zawory
- wszystkie tuleje na poliuretanowe z Olkusza
- łożyska zwrotnic i uszczelniacze kuli oraz półosi z przodu
- łożyska kół przednich
- krzyżaki na tylnim wale
- zregenerowany rozrusznik
- amortyzator skrętu Ironman
- kompletne wkłady hamulców bębnowych z tyłu (okładziny, rozpieracze, tłoczki)
- linka hamulca ręcznego
- wieszaki z przodu na customowe z logo Suzuki
- kompletny wydech
- filtry, płyny, oleje (każdej jesieni i wiosny olej w przekładniach i mostach)
- szyba lewa (wybita przez gałąź)
- opony Barum Polaris z 2015 roku
Teraz trochę o usterkach na tą chwile:
- pogięta karoseria – po spotkaniu z cofającym samochodem z drewnem… widoczne na zdjęciach, ogólnie ma trochę wgnieceń i rdzy na nadkolach i progach ale jak na samuraia nie ma tragedii, rama zdrowa
- gaźnik ma swoje humory (czasem parcha gdy silnik jest zimny na benzynie, na LPG problem nie występuje) ogólnie przydałoby się go zregenerować, nie robiłem tego, bo nie jest jakoś mocno uciążliwe
- wymieniona szyba się nie odsuwa – trzeba ją osadzić w starej oprawie (ukręciłem śrubki, trzeba to rozwiercić)
- urwana antena radia
- brakuje koła zapasowego
- brzęczy osłona kolektora wydechowego, są poukręcane śruby
- urwana klamka i linka licznika (ostatnio jakiś taki pech, jak będę miał czas to zrobię, albo dam części które są kupione)
Ogólnie napędy sprawne - skrzynia biegów ok, mosty ok, sprzęgiełka ok, reduktor trochę gwiżdże przy prędkościach powyżej 100 km/h, ale było tak już w momencie kupna. Silnik bierze ok. 100 ml oleju na 1000 km, spalanie 8-9l benzyny i 9-11 LPG
Można obejrzeć w Krakowie
nr tel: 517 745 121