PASEK WIELOKLINOWY DAYCO 4PK935 -
- SUZUKI: 9514164A60, 9514185C60
- Długość [mm]: 935
- Indeks: DAY4PK935
- Producent: DAYCO
- CARMODEL: Suzuki
- OPTIBELT: 4PK935
- Ilość żeber: 4
Kod produktu: BA4AA6_Suzuki
Wersje pojazdu
- SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) benzyna 1.6 59 kW / 80 KM (1988.07 - 1995.01)
- SUZUKI VITARA (ET, TA) benzyna 1.6 Napęd na 4 koła (TA, TA01) 59 kW / 80 KM (1988.07 - 1998.03)
- SUZUKI VITARA (ET, TA) benzyna 1.6 i 16V Napęd na 4 koła (ET, TA02) 71 kW / 97 KM (1990.07 - 1998.03)
- SUZUKI VITARA (ET, TA) benzyna 1.6 (SE 416) 70 kW / 95 KM (1991.02 - 1998.03)
- SUZUKI VITARA (ET, TA) benzyna 1.6 Napęd na 4 koła (SE 416) 54 kW / 73 KM (1988.10 - 1998.12)
Pasek wielorowkowy jest udoskonaloną wersją paska klinowego. Służy do napędu osprzętu silnika w tym pompy cieczy chłodzącej, pompy układu wspomagania, alternatora czy sprężarki klimatyzacji
Paski zużywają się w trakcie użytkowania, elementy gumowe ulegają ścieraniu, a sama guma może kruszeć i się starzeć. Na zużycie paska wpływ mają także źle ustawione albo zużyte koła pasowe. Pasek zużywa się szybciej, jeśli źle pracuje jego napinacz, powodując zbyt małe albo zbyt duże napięcie paska
Z czasem pasek ulega również rozciągnięciu, co objawia się charakterystycznymi piskami oraz wibracjami. Innymi objawami zużycia paska wielorowkowego może być pogorszenie ładowania akumulatora lub obniżenie sprawności pracy klimatyzacji. Jeśli pasek ulegnie zerwaniu, może dojść do poważnej usterki silnika, uniemożliwiając dalszą jazdę
Światowy potentat w produkcji pasków rozrządu, zestawów rozrządu, pasków klinowych i przewodów gumowych dla samochodów wszystkich marek