Suzuki GSX-R 1000
Produkcja 2007
Pierwsza rejestracja 2008
Przebieg 39.000km
Zakup: Salon Polska
Dla mniej zaznajomionych z modelem 1000 K7, krótki filmik zapoznający:
https://www.youtube.com/watch?v=G8cLhpooLAs
Opis pojazdu:
Motocykl kupiony w polskim salonie w 2008r, jestem jego 2 właścicielem. Przebieg wynosi 39.000km i jest to przebieg realny do sprawdzenia w serwisie Suzuki (ostatnia wizyta w ASO Suzuki Motors Piaseczno w tym roku przy przebiegu 34.000km). Serwisy dokonywane były regularnie w ASO Suzuki. Maszyna jest w świetnym stanie technicznym, nie zmęczona, nie jeżdżona na torze, wyłącznie jazda rekreacyjna. Stan motocykla, jest praktycznie salonowy, nosi znikome ślady użytkowania. Pojazd oprócz zainstalowanych dodatków jest w pełnym oryginale, nie miał żadnych przygód wypadkowych lub szlifów. O Suzuki dbałem, nie oszczędzałem na dodatkach i wymianach eksploatacyjnych. Lakier zabezpieczony jest powłoką ceramiczną ( 800zł, 6 lat ochrony) a na bieżąco czyszczony środkami z najwyższej półki ( Meguiars, Mothers itp.). Posiadam wszystkie rachunki serwisowe i wiele innych dokumentów potwierdzających profesjonalne serwisowanie.
Serwis techniczny wykonywany w ASO Suzuki
Serwis Zawieszenia w LTD 34 ( http://ltd34.pl/ )
Adaptacje Elektroniki „Motokofeina”(http://www.motokofeina.pl/homepage/ )
Motocykl posiada wiele dodatków, które wraz z cenami zamieszczę poniżej.
Elektronika: ma zdjętą blokadę 1go 2go i 3go biegu, zdjęty limiter prędkości, pojedzie więcej niż 299km/h. Posiada bardzo rozbudowana elektronikę która po zmianie kompletnego układu wydechowego pozwala w czasie rzeczywistym dostosowywać mapy zapłonu aby wykorzystać układ jak najbardziej efektywnie. Znaczne zmiany w układzie wydechowym bez przeprogramowania map zapłonu, najczęściej kończą się nie zyskaniem dodatkowej mocy a jej stratą.
http://www.motokofeina.pl/ile-mocy-daje-przelotowy-wydech-filtr-powietrza/
Zawieszenie: Obecnie wyregulowane jest na kierowce o wadze między 85 a 100 kg. Serwisy dokonywane wyłącznie w LTD34 Workshop przez Łukasza Wieczorka. Polecam lekturę w google o tej osobie. Po jego zabiegach w regulacje zawieszenia, motocykl świetnie się prowadzi, a wchodzenie w zakręty to czysta przyjemność. Olej w lagach i zawieszeniu tylnym wymieniany co 15.000km
Hamulce: Nowe oryginalne tarcze, nowe zaciski Brembo Monoblock z klockami Brembo, Pompa hamulcowa Brembo RCS 19, stalowy oplot i sportowy płyn hamulcowy. Jest to identyczny komplet montowany w najnowszym modelu GSX-R 1000 L7. Cały ten komplet sprawił że motocykl hamuje rewelacyjnie, bez porównania do oryginalnie montowanego układu Tokiko.
Quick shifter: Producent Cordona, profesjonalny tensometryczny z najwyższej półki, używany w moto GP. Kto raz go spróbuje już nigdy z niego nie zrezygnuje. Bardzo płynna zmiana biegów bez używania sprzęgła, nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy posiadania motocykla bez quick shiftera, urządzenie bardzo umilające jazdę.
http://www.motokofeina.pl/co-daje-quickshifter-motocyklowy/
Do tej pory zostało w niej wymienione sporo ciekawych rzeczy:
- Kompletny układ wydechowy Yoshimura R-77 Carbon + kolektory 4x2x1 6800zł
- Rapid Bike Evo 1700 zł
http://www.4motoracing.pl/tuning-motocykli-rapid-bike/rapid-bike-evo/
http://toxicmoto.pl/artykuly/power-commander-vs-rapid-bike-evo
- My Tuning Bike + sonda szerokopasmowa 2000zł
Zestaw My Tuning Bike do dynamicznego strojenia mieszanki podczas jazdy - sonda szerokopasmowa na stale zainstalowana w wydechu. Dzięki temu zestawowi Rapid Bike EVO opracowuje 6 indywidualnych map - 1 na każdy bieg. Korekty dawki paliwa następują 50 razy na sekundę
- Zaciski Brembo Monoblok OEM Suzuki + klocki Brembo 2350zł
- Pompa hamulcowa Brembo RCS 19 1500zł
- Stalowy oplot HEL, przód tył 450zł
- Quick shifter tensometryczny Cordona 1100 zł
- Crash pady LSL 550 zł
- Sportowy filtr powietrza BMC 240 zł
- Przyciemniana szyba z garbem PUIG GSX-R 250 zł
- Sportowe mocowanie tablicy z podświetleniem 300zł
- Rolki wahacza Womet-Tech 130 zł
- Ciężarki kierownicy Yoshimura 200 zł
- Odblaskowe paski na felgach 40 zł
- 2x Tank pad 250zł
- Ledowe żarówki kierunkowskazów 180 zł
- Stomp Gripy 140 zł
- Aktywne światło „stop” (po naciśnięciu hamulca, przez 5 sekund światło stopu mruga stroboskopowo) 120 zł
Jeżeli chodzi o elementy eksploatacyjne:
- Nowe tarcze hamulcowe (dopiero dotarte po 200km) 2400 zł
- Nowe klocki hamulcowe przód Brembo SC 450 zł
- Nowe klocki hamulcowe tył OEM Suzuki 120 zł
- Nowy napęd ( po 200km) DID + Zębatki 580zł
- Nowe opony przód tył Bridgestone Battlax S20 EVO 900zł
- Płyn hamulcowy Motul RBF660
- Płyn chłodniczy Motul Moto Cool
- Olej Motul 300V, wymieniany co 5000km 220 zł
- Świece irydowe ( niedawno wymieniane) 250 zł
Ponadto motocykl posiada 2oryginalne kluczyki oraz komplet dokumentów ( książka serwisowa, instrukcja i inne rzeczy które dostajemy przy zakupie nowego motocykla). Posiadam również do wglądu zdjęcia motocykla w dniu gdy go kupiłem.
Do sprzedaży w gratisie dodaje sportowe krótkie klamki, nowe Stomp Gripy, Klocki hamulcowe Brembo, Sportowy filtr powietrza SprintFilter.
Motocykl zakupiłem w cenie 26.000 zł + dodatki 18.500 co daje łącznie kwotę 44.500 zł która zainwestowałem w motocykl, nie licząc dodatków eksploatacyjnych, które dopiero co zostały powymieniane... Istnieje możliwość zakupienia motocykla w cenie 25.000 zł bez wszystkich wcześniej wymienionych dodatków.
Możliwość wymiany na GSX-R1000 L7 lub CBR1000RR 2017
tel. 514 921 052