To bez wątpienia najlepiej utrzymany na rynku motocykl z tego rocznika. A na pewno najlepiej utrzymany GSX650F. Garażowany, serwisowany w ASO, z mnóstwem dodatków i bez śladów eksploatacji.
To był mój pierwszy motocykl. Przez lata jeździłem skuterami, zrobiłem prawo jazdy na motocykl, poszedłem do Suzuki po testówkę (zupełnie innego modelu), ale przypadkowo – wsiadłem na ten i… już nie chciałem zsiąść. W pierwszą trasę pojechałem z Warszawy do Świnoujścia (jeszcze nie było autostrady) i zaraz z powrotem. Nie chciałem z niego zsiadać.
Oddałem testówkę, kupiłem ten, który teraz sprzedaję i jeżdżę nim do dzisiaj. Po drodze było jeszcze kilka innych motocykli, ale z tym jakoś do tej pory nie mogłem się rozstać. Większość z tych, już prawie 50tyś km zrobiłem ja. Byłem nim we Włoszech, na Litwie i generalnie – sporo turystyki - stąd duże – 2 razy po 35 litrów kufry GIVI (V35NT Monokey).
Motocykl od kiedy go mam jest regularnie serwisowany albo w Suzuki Piaseczno, albo – po sąsiedzku w Kawasaki Konstancin. Olej (wyłącznie syntetyczny) zmieniam zawsze poniżej przebiegu 10tyś pomiędzy wymianami, łańcuch smaruję regularnie, a napęd zmieniam kiedy tylko pojawią się wskazania.
Motocykl jest naprawdę w stanie idealnym. I naprawdę bezwypadkowym. Wiele lat temu przytarłem lewą stroną na wyjeździe z garażu (otarcia lakieru w jednym miejscu i dekla są widoczne na zdjęciach). Dwa lata temu, po tym, jak pewien pan pod światłami zajechał mi drogę a ja położyłem motocykl przy prędkości… 30km na godzinę – z OC tego pana wymieniłem w Suzuki czachę, prawą klamkę i prawy plastik na oryginalne, nowe. Nie ma na nich sadu uzytkowania. Przy okazji dostałem też nowe crash pady – niebieskie, w kolorze motocykla i dedykowane do tego modelu i tego rocznika.
Ponad standardowe wyposażenie dodaję – jak widać na zdjęciach:
- akcesoryjną szybę turystyczną Suzuki z deflektorem
- Cash pady GIVI w kolorze motocykla
- wodoodporne gniazdo zapalniczki na kierownicy
- komplet kufrów GIVI V35NT Monokey® SIDE Tech Pannier – dedykowanych do tego motocykla. Do kufrów akcesoryjne torby GIVI, 2 komplety kluczyków i dodatkowy zamek do ewentualnego kufra centralnego. Ja nie używam, bo nie lubię.
Wartość samych dodatków to co najmniej 3tyś złotych.
Opony – Michelin Pilot Road 2 – bardzo je polubiłem (kupiłem najpierw dwie, a potem, od razu - trzy tylne i dwie przednie. To są ostatnie z tamtych „zapasów”)
Napęd :
DID525 ZVMX ZŁOTY SUPER STREET (X-ring hiper-wzmocniony) zębatki SUNSTAR (tył) i Suzuki (bo zębatka zdawcza z silenserem – na przód).
Silnik
rzędowy
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 4
Średnica cylindra
65,5 mm
Skok tloka
48,7 mm
Pojemność skokowa
656 cm3
2-suw/4-suw
4
Rozrząd
dohc
Liczba zaworów na cylinder
4
Moc maksymalna kW
63 kW
Moc maksymalna KM
86 KM
Przy obrotach/min
10500 obr/min
Maksymalny mom obr
62,0 Nm
Przy obrotach/min
8900 obr/min
Zasilanie
wtrysk
Stopień sprężania
11,5
Liczba biegów
6
Napęd tylnego koła
łańcuch
System oczyszczania spalin
katalizator regulowany + system dopalania spa
Rama - budowa
rama kołyskowa podwójna
Rama - materiał
stalowa
Skoki zawieszeń przód
130 mm
Skoki zawieszeń tył
128 mm
Hamulce przód
dwie tarcze
Hamulce tył
jedna tarcza
Rozstaw osi
1470 mm
Kąt główki ramy
64,0 °
wyprzedzenie
108 mm
Rozmiar opon przód (szerokość/profil-średnica)
120/70 ZR 17
Rozmiar rozmiar opon tył (szerokość/profil-średnica)
160/60 ZR 17
Wysokość siedzenia
790 mm
Pojemnosć zbiornika paliwa
19,0 l
Rezerwa
b.d.
Masa własna
245 kg
Ładownośc
210 kg
Dopuszczalna masa całkowita
455 kg
Prędkość maksymalna
205 km/h
Masa z paliwem
247 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,2 s
Średnie zużycie paliwa4,6 l/100 km