Samochód zakupiony przez żonę w 2003 nowy w salonie. Możliwa faktura VAT (+VAT od faktury..)
Od tego czasu był zwykle drugim lub trzecim autem w domu. Nie katowany w terenie, zaliczył kilka pięknych wyjazdów turystycznych: Gruzja, Ukraina, Turcja, Włochy.
Samochód niezawodny, mechanicznie pewny 100%, niepowtarzalny wygląd, fajny i bezpieczny do miasta, nikt nie ryzykuje zderzenia ze stalowym zderzakiem, żaden chodnik nie niej stanowi przeszkody. Jeśli zaś szukasz samochodu w tren to możesz zaoszczędzić czasu i $$ - w samochód (części i usprawnienia off-road ) zainwestowałem ponad 30 tyś. Na bieżąco serwisowany. Uwaga samochód gdzieniegdzie rdzewieje - ten typ niestety tak ma - co jakiś trzeba warto to zrobić.
Dla początkujących z 4x4. Do jest auto bez centralnego dyfra z dołączany, przednim napędem. Co implikuje, że autem tym nie można jeździć po suchym asfalcie, betonie etc. 4x4 - jeździmy wówczas TYLKO z napędem na tył. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy napęd bardziej terenowy i niezawodny. Auto posiada reduktor (załączany oczywiście :)- konieczny w trenie lub jeśli ktoś potrzebuje dużej siły uciągu/pełzającej prędkości (slipowanie łódek etc.)
Samochód profesjonalnie przygotowany do turystyki i off-roadu, regularnie serwisowany, ok. 3-4 lata temu wyczyszczone i zakonserwowane podwozie, w tym roku polerka lakieru, naprawa nadkoli z tyłu (lekko przerdzewiały) i kosmetyka lakieru.
Po tym linkiem znajdziecie zdjęcia newralgicznych miejsc i wad - proszę tam zaglądnąć przed telefonem do mnie:
https://photos.app.goo.gl/k1bGgWrD3K86Z9nTA
Samochód bezwypadkowy (poza "klapnięciem" prawego lub lewego błotnika w skarpę - naprawione).
Opony AT 235/70R16 - prawie nowe - Jedne z najlepszych opon AT prawie nowe 4x4 bieżnik wysoki ponad 80%.
Snorkel - Zapobiega zasysaniu wody przez silnik i zanieczyszczaniu filtra powietrza
Wyciągarka T-Max - Pomaga w skrajnych sytuacjach – nie używana od kilku lat lekko pęknięta obudowa, przed użyciem należy rozebrać i przesewisować.
Body Lift - Umożliwia zainstalowanie większych kół (ok. 2")
Dystanse kół - Poprawiają właściwości jezdne podniesionego auta
Zderzak stalowy - Poprawia kąt natarcia / Zabezpiecza przód auta / lakierowany proszkowo
Podniesienie zbiornika paliwa - Poprawia kąt zejścia
Płyta - osłona przodu - Zabezpiecza spód auta
Płyta - osłona środka - Zabezpiecza spód auta
Płyta - osłona tyłu - Zabezpiecza spód auta
Sprzęgiełka piast manualne WARN -Umożliwiają odłączenie półosi od kół (oczwiście można jeździć z załączonymi cały czas)
Zawieszanie OME 4 amortyzatory i 4 sprężyny OME HD +L poprawia skok zawieszenia i utwardza auto / przystosowane do liftu
CB Radio ONKO + Antena
Gaz Instalacja wtrysku sekwencyjnego (w autoryzowanym serwisie Suzuki) - ok. 7 tys temu wymienione wtryski gazu.
Żeliwna obudowa dyfra - Ze względu na częste pękanie obudowy przedniego dyfra została ona wymieniona na żeliwną z modelu V6
Podparcie prawej półosi - Wzmocnienie prawej półosi
Tylne oświetlenie do lamp górnych - Lepiej widoczne, mniej narażone w terenie
Hak (używany do bagażnika dla rowerów).
UWAGA: Na części zdjęć są opony MT lub zimowe, które zostały sprzedane.
Samochód obecnie Krakowie lub Wieliczce.
Wady:
Świeci kontrolka silnika (sonda lambda),
Rdza atakuje gdzieniegdzie (vide zdjęcia poniżej),
Mała dziurka w tylnym tłumiku,
"Zapocona" maglownica.
UWAGA: Jeśli ktoś chce zadzwonić z informacją, że na allegro są 10tyś. prosto z Niemiec, niebite i z niższym przebiegiem to proszę kupować tamte ;).
Kontakt tel: 69 55 9 zero 31 jeden