Legendarne Suzuki DR650R, rok produkcji 1992. Motocykl kupiłem dla siebie kilka lat temu (2016 r.), w sumie osobiście przejechałem tym motocyklem nieco ponad 800 km.. Motocykl jest niezwykle poręczny i dysponuje potężnym momentem obrotowym. Powyższe cechy sprawiają, że jest to świetny motocykl do nauki jazdy w ternie. Model tego motocykla słynie z niezawodności, ale oczywistym jest, że z uwagi na wiek motocykla niekiedy należy nad nim popracować. Powyższe oraz prosta budowa tego motocykla sprawiają, że jest to też również świetny motocykl do nauki mechaniki. Stan motocykla uważam za dobry, mając na uwadze jego wiek. Motocykl odpala na "kopkę" i jeździ,
Motocykl jak kupiłem nie był w najlepszym stanie i by uzyskać obecny stan musiałem do niego dołożyć kilka tysięcy złotych. W motocyklu tym około 800 km wstecz wymieniłem na nowe:
-łańcuszek rozrządu (oryginalny),
-łańcuszek balansowy (DID),
-pierścienie (oryginalne) (profilaktycznie stare były ok),
-uszczelkę pod cylindrem oryginalną,
-uszczelki głowicy (oryginalne) ,
-tarcze sprzęgła (oryginalne),
-uszczelki pod deklami bocznymi (oryginalne) ,
-łożyska wahacza tylnego,
-łożyska w kiwce wahacza,
-łożyska w główce ramy,
-łożyska w tylnym kole.
-klocki hamulcowe przedniego koła,
-opony przednią i tylną,
-wiele innych drobnych części.
Posiadam większość paragonów za zakup części oraz ważniejsze części, które wymieniłem.
Obecnie dodatkowo wymieniłem klocki hamulcowe tylne.
Motocykl jest zarejestrowany i ubezpieczony w zakresie OC. Motocykl jest nie używany od około roku czasu i nie ma ważnego badania technicznego. Zamieszczone zdjęcia są aktualne, dodatkowo zamieściłem zdjęcia z odkręconymi osłonami bocznymi.
Motocykl ma rozdarty pokrowiec siedzenia - na zdjęciach sklejony taśmą. Akumulator wymieniałem w 2016 r. Z motocykla zdemontowane są podnóżki pasażera (jeździłem sam), osłony dłoni na kierownicy i ciężarki. Obecne wskazania licznika km: 39 117 km.
Dane do sprawdzenia w cepik:
nr rej,: SD4347
data 1 rej. 09.07.1993 r.
nr ramy: SP44B101512