Lekki, bardzo mocny i szybki Motorower elektryczny do jazdy po ulicach jak i w terenie
Podstawowe cechy pojazdu
- SUR-RON L1E to łatwy w prowadzeniu, lekki i zwinny motocross elektryczny.
- bez sprzęgła i konieczności zmiany biegów.
- zasięg: 70+ km (aż do 100 km przy średniej prędkości 20 km/h, w zależności od terenu oraz wybranego trybu i masy kierowcy)
- jest bardzo cichy i ekologiczny
- ładowany z gniazdka 220V (ładowarka w zestawie)
- doskonały na jazdę po ulicy jak i nawet w ciężkim terenie
Wersja L1E z homologacją
- Nie wymaga prawa jazdy! (motorower)
- dopuszczony do ruchu drogowego
- w razie potrzeby można pojazd zarejestrować
- Na tej aukcji wersja L1E z homologacją
- (na innej aukcji wersja X crossowa)
Czym jest motorower?
- pojemność do 50 ccm lub moc do 4 kW
- prędkość maksymalna do 45 km/h
Kto może jeździć motorowerem?
- skończone 18 lat bez prawa jazdy (na dowód osobisty)
- ukończone 14 lat i prawo jazdy kat. AM
- posiadanie innej kategorii prawa jazdy (np. A1 lub B)
Homologacja
- motorower – pojazd dwu-lub trójkołowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3 lub w silnik elektryczny o mocy nie większej niż 4 kW, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h
- pojazd posiada tabliczkę znamionową która jest dowodem na spełnienie wymogu wobec Polskiego prawa
- istnieje możliwość modyfikacji pojazdu, tak aby poza drogami publicznymi (w terenie) można było uzyskać moc 7 kW i prędkość max. 80 km/h
- pojazd posiada wszelkie niezbędne dodatki jak odpowiednia lampa, migacze, stop, błotniki, zegary, lusterka i odblaski
Dane techniczne:
- Moc: 3 kW (7 kW - w trybie offroad - po odblokowaniu)
- Vmax: 45 km/h (w trybie offroad - 80 km/h po odblokowaniu)
- Masa własna: 50 kg
- Masa bez baterii: 39 kg
Bateria:
- 60V/32A
- masa baterii: 11 kg
- czas ładowania: 3 h
Silnik:
- moment obrotowy znamionowy 10.2 Nm / max. 39.00 Nm
- typ silnika: PMSM
- maksymalna efektywność: 95,60%
- chłodzenie silnika: powietrzem
Cechy
- Łączy w sobie wysoki moment obrotowy crossa z lekkością roweru elektrycznego. Idealna propozycja dla amatorów chcących poczuć adrenalinę oraz dla profesjonalistów szlifujących umiejętności. Sprawdzi się w każdym terenie!
- Dzięki trybowi Eco o zmniejszonej mocy, jest także doskonały dla osób które nigdy nie jeździły jednośladem
- Niska masa i łatwość prowadzenia czyni pojazd przyjazny dla każdego
- Pojazd po wyjęciu baterii można przewozić na dobrym bagażniku dla rowerów zamocowanym na haku
- Dzięki temu możesz zabrać motocykl wszędzie ze sobą. Nawet na wakacje za granicą.
Dostępna wersje:
- z 21” kołem z przodu (wyższa konstrukcja) 7 KW i wzmocnione zawieszenie
- z 19” kolem z przodu i z wyposażeniem do homologacji (zmniejszona elektronicznie moc do 3 KW
- dla młodzieży 2 KW
Ładowanie baterii:
- baterię można ładować bezpośrednio na pojeździe lub po jej wyciągnięciu
- do baterii podłączamy najpierw ładowarkę a następnie ładowarkę podłączamy do gniazdka
- czerwona migająca dioda oznacza ładowanie
- podczas ładowania jej stan jest widoczny na ekranie OLED który jest wbudowany w baterię
- po naładowaniu baterii ładowarka się wyłączy a dioda zmieni kolor z czerwonego na zielony. Ekran OLED na baterii zgaśnie.
- Aby sprawdzić stan naładowania należy wcisnąć przycisk przy ekranie na baterii.
- Po naładowaniu najpierw wyłączamy ładowarkę z sieci a następnie odpinamy od baterii
- UWAGA! Po pełnym naładowaniu baterii (100%) należy odczekać 10 min zanim zaczniemy jazdę - wydłuży to żywotność baterii
- Baterię można w każdej chwili doładowywać - nie ma ona "efektu pamięci"
Opakowanie
- Solidne opakowanie.
- Twój SurRon przyjedzie do Ciebie bezpiecznie zapakowany.
Łatwy montaż
- motocykl dla bezpiecznego transportu jest przymocowany do palety
- można go złożyć samodzielnie przy pomocy narzędzi (w pakiecie)
- narzędzia potrzebne do złożenia to 3 imbusy i jeden klucz płaski
Gratis
- przy zakupie na naszej aukcji i odbiorze osobistym - montaż GRATIS
Autoryzowana dystrybucja i doskonały dojazd z całej Polski
- W celu obejrzenia pojazdu lub jazdy testowej należy mailowo lub telefonicznie umówić się na prezentację
- pracownia jest umiejscowiona w centrum Polski w pięknej miejscowości (Łask - Kolumna) przy zbiegu autostrad (od Strykowa A1 i S8)
- dojazd bez korków (poza miastem)
- doskonałe tereny do jazdy próbnej (tor X-cross, wzniesienia, piach, gładki asfalt)
Dostępne kolory : czerwony, pomarańczowy, niebieski, żółty, zielony, czarny, szary
Dbanie o baterię:
- Nie wolno ładować baterii poniżej 0 C - zniszczy to ogniwa!
- Baterię można ładować dopiero gdy osiągnie ona samoistnie temperaturę powyżej 0 C
- Należy używać tylko dedykowanej ładowarki
- Nie należy po naładowaniu baterii trzymać jej podłączonej do ładowarki dłużej niż 6 godzin
- Nie wolno otwierać obudowy baterii !
- Bateria ma zabezpieczenie przeciw nadmiernemu rozładowaniu.
Bezpieczne wyciąganie baterii:
- wyłącz kluczykiem stacyjkę
- otwórz pokrywę baterii kluczykiem
- wyłącz bezpiecznik odcinający (dźwignia)
- włącz stacyjkę kluczykiem i zapal światło
- światło rozładuje resztki prądu i zgaśnie
- odłącz przewód sterownika
- odłącz przewód zasilania (czarny i czerwony)
- wysuń baterię do góry chwytając za "rączkę" z materiału
Bezpieczny montaż baterii:
- wsuń baterię do komory
- podłącz przewód sterownika
- podłącz przewód zasilania (czarny i czerwony) - można go włożyć tylko w odpowiednią stronę (kształt)
- włącz bezpiecznik odcinający (dźwignia)
- zamknij pokrywę baterii
- zamknij zamek pokrywy kluczykiem
- włącz kluczykiem stacyjkę
- zapal światło dla kontroli
Jazda próbna
- można umówić się na spotkanie w celu porównania dostępnych wersji (Sur-ron X od lewej i Sur-ron L1E po prawej)