NA TEJ AUKCJI KUPISZ:
LIGHT BEE L1E X (Z HOMOLOGACJĄ) MODEL 2021
SURRON LIGHT BEE X L1e – ELEKTRYCZNY CROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ
KOLOR: ŻÓŁTY
CENA OBEJMUJE:
- ZŁOŻENIE W CAŁOŚCI SPRZĘTU
- USTAWIENIE MOCY POJAZDU WEDŁUG INDYWIDUALNYCH POTRZEB
- BON O WARTOŚCI 1000 ZŁ DO WYKORZYSTANIA NA WYBRANE AKCESORIA (MOŻLIWOŚĆ WYMIANY BONU NA KASK AIROH). AKCESORIA MOŻLIWE DO WYBORU: PRZENIESIENIE OŚWIETLENIA I TABLICY REJESTRACYJNEJ / ZĘBATKA 62T / ZESTAW PODWYŻSZAJĄCY SIEDZISKO / PRZEDŁUŻONY BŁOTNIK TYLNEGO KOŁA / ŁAŃCUCH 116 OGNIW / ROZPÓRKA PODNÓŻKÓW - AKCESORIA SĄ DO WGLĄDU NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH.
Górskie szlaki, zaśnieżony las, profesjonalny tor crossowy, asfaltowe ulice, czy alejki… Cross Light Bee L1E X sprawdzi się w każdych warunkach i w każdych przyniesie inny poziom satysfakcji z jazdy.
INFORMACJE:
- Moc: 2,04 kW (6kW)
- Bateria: 60 V 32 A
- Masa własna: 47 kg
- Prędkość maksymalna: 45 km/h (80 km/h)
- Czas ładowania: 3h
- Moment obrotowy: 240 Nm
- Dostępne kolory: Czarny, szary, zielony, pomarańczowy czerwony, niebieski, żółty
- Homologacja: TAK
WERSJA Z HOMOLOGACJĄ LIGHT BEE L1E POSIADA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY, ABY POJAZD MÓGŁ BYĆ UŻYWANY NA DROGACH PUBLICZNYCH!
MOC ORAZ ZASIĘG
SURRON JEST WYPOSAŻONY W SILNIK O MOCY 6 KW (~8,2 KM) . SILNIK JEST IDEALNIE UMIESZCZONY W RAMIE, BLISKO ŚRODKA CIĘŻKOŚCI ELEKTRYCZNEGO CROSSA.
Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi. Razem z niską wagą SurRon’a (47 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Osiąga prędkość maksymalną 80 km/h. Pojazd posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z kierowcą o wadze około 95 kg motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 3 godzin. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans ponad 100 kilometrów.
BATERIA ORAZ ŁADOWANIE
BATERIA LI ION SKŁADA SIĘ Z 18650 OGNIW NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OD FIRMY PANASONIC O NAPIĘCIU 60 VOLT I POJEMNOŚCI 32 A.
Bateria da się bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć, można ją ładować poza SurRon’em. Stan naładowania baterii jest wyświetlany na panelu LCD, który informuje również o ładowaniu. Bateria ładuje się zewnętrzną 10 A ładowarką, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.
WYŚWIETLACZ, OŚWIETLENIE, INTERFEJS
Wyświetlacz elektrycznego cross’a na kierownicy pokazuje ważne informacje z kluczowymi parametrami (prędkość, ilość przejechanych kilometrów, całkowita ilość przejechanych kilometrów). Centralny wyświetlacz pokazuje również aktualny stan naładowania baterii oraz informuje o jej ładowaniu. SurRon standardowo jest wyposażony w przednie i tylne światła i gniazdo USB do ładowania na przykład telefonu. Elektryk posiada również prosty przełącznik trybu jazdy.
RAMA ORAZ AMORTYZACJA
KONSTRUKCJA RAMY ZOSTAŁA OD POCZĄTKU PRZYSTOSOWANA DO WYKORZYSTANIA SILNIKA ELEKTRYCZNEGO!
Doskonale dopasowuje wagę baterii i silnika do środka ciężkości w SurRon. Sposób wykorzystania profilów aluminiowych z pewnością zadowoli każdego miłośnika nowoczesnych technicznych konstrukcji. Aluminiowe profile, wraz z całą koncepcją elektrycznego cross’a, zapewniają minimalną masę całkowitą, sztywność ramy, wygodne prowadzenie i trwałość motocykla. Waga ramy wynosi tylko 7,8 kg! Przednie i tylne zawieszenie zapewniają wysokiej jakości komponenty firmy DNM. Tylny widelec wyposażony jest w kołyskę. Przedni widelec i tylne zawieszenie są w pełni regulowane.
WYSOKOWYDAJNY UKŁAD HAMULCOWY
Przeciwstawny czterotłokowy hydrauliczny układ hamulcowy, stabilne i niezawodne, całkowicie metalowe klocki hamulcowe są trwałe, o niskim tłumieniu termicznym, z klockami hamulcowymi 203 mm, siła hamowania jest natychmiastowa.
CAŁODOBOWY MONITORING GPS!
Pojazd ma wbudowany precyzyjny chip pozycjonujący GPS, który można zarejestrować i powiązać w aplikacji Qiulong Butler, aby monitorować lokalizację pojazdu i tor jazdy w dowolnym miejscu i czasie.
- Długość: 1860 mm
- Szerokość: 780 mm
- Wysokość: 1050mm
- Minimalny prześwit: 270mm
- Rozstaw osi: 1260 mm
- Wysokość siedzenia: 830mm
- Waga pojazdu / w tym akumulator: 47kg / 9 kg
- Znamionowa masa ładunku: 120kg
- Skok wideł: 200mm
- System zasilania: Szybkoobrotowy silnik synchroniczny z magnesami trwałymi montowany pośrodku + wektorowy sterownik sinusoidalny
- Moc znamionowa: 250W (wersja sportowa 3000W)
- Maksymalna moc wyjściowa: 250W (wersja sportowa 5000W)
- Maksymalny moment obrotowy koła napędowego: 120N.m (wersja sportowa 250N.m)
- Maksymalny kąt wspinaczki: 100% nachylenia
- Zasięg: do 120 km
- Rodzaj baterii: Wysokowydajna trójskładnikowa
- Bateria litowa 60V / 32AH
- Czas ładowania: 3h
- Rama: Ultralekka 7,8 kg
- Typ ramy: Rama kuta w całości ze stopu aluminium
VOUCHER 1000 ZŁ DO WYKORZYSTANIA NA KASK!
KASK AIROH WRAAP
Zapewniamy możliwość dopasowania rozmiaru kasku i malowania według indywidualnych potrzeb.
- Dostępne rozmiary: XS, S, M, L, XL, XXL:
Model Wraap to idealny kask dla rozpoczynających swoją off-roadową przygodę. Ultralekka skorupa dostępna w 3 wielkościach oraz szeroka gama rozmiarów ułatwiają idealne dopasowanie kasku. Kask wyposażono w EPS o podwójnej gęstości, wyjmowane wnętrze oraz najbezpieczniejsze zapięcie DD.
- Nowa wytrzymała skorupa wykonana z materiału H.R.T.
- 3 rozmiary skorupy
- EPS o zróżnicowanej gęstości dla zwiększenia bezpieczeństwa
- Anatomiczna budowa wnętrza kasku
- Wypinane, hypoalergiczne i nadające się do prania wnętrze z chłonnego i oddychającego materiału Sanitized®
- Najbezpieczniejsze zapięcie „DD”
- Waga kasku od 1200 g