DESCRIPTION Korzyści przedniego koła Milk Racing 19”x1.85 1. Szersza i mocniejsza obręcz. 2. Możesz założyć bardzo szeroką oponę z wypustkami, co daje większą przyczepność. 3. Istnieje więcej opcji opon do wyboru – rozmiar obręczy 19”x1.4 nie jest przeznaczony do szerokich opon off-road. 4. Lepsze do jazdy po szlakach – szersza opona jest grubsza, więc można jeździć na niższym ciśnieniu. Jest bardziej odporna na uciskanie. 5. Szersza opona jest bardziej elastyczna, przy niższym ciśnieniu trakcja na twardej powierzchni jest lepsza. 6. Piasta jest lepsza od seryjnej – uszczelniona dodatkowymi oringami. 7. Motor wygląda lepiej z grubszymi i szerszymi kołami. Korzyści tylnego koła Milk Racing 16”x1.85: 1. Szeroka opona oznacza więcej przyczepności co daje najlepszą możliwą przyczepność. 2. Więcej opcji opon niż w przypadku seryjnych 19”x1.4. 3. Lepsza do jazdy po szlaku. Opona 16” jest grubsza, więc można jeździć z mniejszym ciśnieniem. Jest bardziej odporna na uszkodzenia. 4. Opona 16” jest bardziej elastyczna. Zapewnia większą trakcję przy niższym ciśnieniu na twardej powierzchni takiej jak skały. 5. Główna masa koła jest zlokalizowana bliżej środka obrotu, co oznacza mniejszą siłę do obracania koła – większy zasięg niż na 19” czy 18” z podobną oponą. 6. Większy moment obrotowy bez zmiany zębatki. 7. Opona 16” jest grubsza, co zapewnia większą ochronę dla obręczy. 8. Szersza i mocniejsza obręcz. 9. Motor wygląda lepiej z grubszymi i szerszymi kołami.
KOŁA MILK RACING: Sprzedawane na całym świecie i sprawdzone przez tysiące klientów na sześciu kontynentach – najlepsza jakość i cena kół na rynku. Ulepszone, wzmocnione felgi barwione są w procesie anodowania, co zwiększa odporność powierzchni na zarysowania i korozję. Super mocne, zmodernizowane szprychy ze stali nierdzewnej oraz mosiężne nyple w podwójnym rozmiarze (mocniejsze i bardziej odporne na korozję niż aluminiowe), połączone z 3-krzyżowym wzorem szprych sprawiają, że koła Milk Racing są wystarczająco mocne, aby wytrzymać więcej niż to, co może znieść rower Sur-Ron. Naszym głównym celem jest zapewnienie alternatywnych opcji modernizacji kół w stosunku do drogich produktów konkurencji, oraz zapewnienie jak najlepszego doświadczenia z produktem, dostarczając sprzęt, abyś mógł się skupić na jeździe, a nie na tym jak zamontować ulepszenie. Koła są zawsze wyposażone w narzędzia, zapasowe szprychy, klucz do szprych, dętkę, opaskę na obręcz i blokadę obręczy - brakuje Ci tylko założenia opony. Jeśli potrzebujesz kół 100% Plug&Play, oferujemy montaż opon jako standardową ofertę. Koła przychodzą gotowe do jazdy prosto z pudełka. Jako bezpośredni producent zapewniamy personalizację, np. kombinacje kolorów.
FEATURES: Anodowane na matowo obręcze Milk Racing Obręcz jest grubsza, szersza i bardziej wytrzymała niż OEM. Anodowana obręcz jest bardziej odporna na zarysowania niż ta pokryta standardową farbą. Przednia piasta Obrabiana CNC ze stopu aluminium 2x uszczelnione łożyska Podwójnie uszczelniony o-ring (oś i tuleja dystansowa) Rozmiar 20x110mm Wzór śrub tarczy MTB Tylna piasta OEM SurRon Podwójnie uszczelnione łożyska Wzór śrub tarczy hamulcowej SurRon OEM Szprychye 36x szprych ze stali nierdzewnej 2,6 mm/12G Nyple Mosiężne, niklowane - są mocniejsze i odporniejsze na korozję niż aluminium 5,5 mm nyple moto (4,5 mm rozmiar części) 6,5 mm nyple moto (5,5 mm rozmiar części) Blokada obręczy Dodawana w standardzie. Chcemy zapewnić najlepsze możliwe ulepszenie w najlepszej cenie. Blokada obręczy zapobiega obracaniu się opony na obręczy, dzięki czemu zawór dętki nie zostanie zerwany. Umożliwia to jazdę na niższym ciśnieniu, aby uzyskać dodatkową przyczepność i zwiększyć moc, bez obawy o zawór dętki. Zaplatanie szprych Wzór 3-krzyżowy - najmocniejszy z możliwych
COMPATIBILITY 100% Plug&Play kompatybilne z OEM w standardowej opcji. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami dotyczącymi opcji niestandardowych i zakładek dotyczących dopasowania opon SurRon: X, Light Bee, Light Bee S Youth - każdy rok produkcji Segway: X260, X160 - każdy rok produkcji
WHATS IN THE BOX STANDARD Zestaw do kół Milk Racing (obręcz, szprychy, nyple, piasta) Blokada obręczy Dętka Opaska na obręcz Zapasowe szprychy i nyple Klucz do zaciskania szprych Płyn zabezpieczający gwinty Wszystkie niezbędne narzędzia: klucz, klucze imbusowe, klucz torx do śrub hamulca tarczowego (hamulec tarczowy trzeba zamienić z koła OEM)
Potrzebujesz: Podkładki dystansowe piasty tylnej OEM oraz (jeżeli nie zostały wybrane) zębatkę, tarczę hamulcową i opony.