Do sprzedania posiadam kultowy, zawodowy, legendarny, bardzo poszukiwany na aukcjach internetowych moduł brzmieniowy renomowanej firmy ROLAND BOSS DR SYNTH DS-330, którego opis zamieszczam poniżej:
BOSS DR SYNTH DS-330 to legendarny zawodowo brzmiący moduł, który pozwoli Ci uzyskać świetne rolandowskie brzmienia za pomocą dowolnej klawiatury z wyjściem MIDI. Może być keyboard lub klawiatura sterująca, perkusja elektroniczna lub automat, sekwencer, komputer itp
DS-33 posiada trzy wejścia MIDI IN OUT i THRU na tylnym panelu. Wyjście L&R oraz słuchawkowe (mały Jack 3,5mm)
DS-330 to oparty na PCM moduł brzmieniowy General MIDI i Roland GS w kształcie automatu perkusyjnego, który Roland wypuścił pod marką Boss. Jest bardzo podobny do Rolanda SC-33 , który wygląda identycznie, ale ma większy zestaw dźwięków.
Specyfikacje
Polifonia: 28 nut
Multitimbral: 16 części
Ekran: LCD 66 mm x 26 mm
Zużycie energii: 12 V, 500 mA
Wymiary: 215 mm x 165 mm x 57 mm
Waga: 0,65 kg
To, co dostajesz od ds330, to 16-częściowy multitimbral moduł dźwiękowy z 28-głosową polifonią, 156 brzmieniami instrumentalnymi (tj. Patches) i około 100 dźwiękami bębna i perkusji zorganizowanymi w osiem zestawów perkusyjnych. Właściciele Sound Canvas mogą zauważyć z zazdrością, że DS-330 ma w rzeczywistości cztery głosy więcej niż jego krewny; Nie jest jasne, w jaki sposób zespół projektantów Boss osiągnął ten wzrost, ale udało im się to osiągnąć.
W przeciwieństwie do Sound Canvas, Dr Synth ma dwa tryby odtwarzania: Single i Multi. Po wybraniu pierwszego z nich 330 faktycznie staje się modułem jednoczęściowym, odpowiadającym przez MIDI na wszystkich kanałach MIDI (tryb Omni) lub na jednym kanale. Tryb pojedynczy umożliwia edycję parametrów filtra, obwiedni i wibrato każdego brzmienia, łączenie go z dowolnym innym brzmieniem w teksturach klawiatury podzielonej i podwójnej oraz nadawanie mu własnych ustawień pogłosu i chorusa.
Ponadto tryb Single pozwala na skorzystanie z funkcji znanej jako Fat, która również jest programowalna na ton. Opierając się na funkcjach trybów klawiszy Fat i Octave wprowadzonych przez Rolanda na ich syntezatorze JV30, Fat, jak można sobie wyobrazić, pozwala na tuczenie dźwięku poprzez odstrojenie go względem siebie lub dodając nuty jedną lub dwie oktawy poniżej granych nut. Może to być skuteczna funkcja, choć oczywiście zjada polifonię, szczególnie w przypadku dźwięków dwugłosowych.
Fat, Reverb, Chorus, Split i Dual mogą być włączane / wyłączane za pomocą dedykowanych przycisków na panelu przednim, więc na przykład w jednej chwili możesz grać na warstwowym pianinie elektrycznym i smyczkach z obydwoma dźwiękami przekierowanymi przez pogłos i chorus, w następnej moment, w którym możesz grać na splicie pianina elektrycznego / synthbass z obydwoma dźwiękami kierowanymi tylko przez pogłos, a fortepian elektryczny z Fat-tened. Wszelkie zmiany włączania / wyłączania są automatycznie zapamiętywane przez 330, więc nie musisz ich zapisywać przed wybraniem innego tonu.
Tryb pojedynczy jest więc naprawdę przeznaczony do pracy na żywo. Z drugiej strony tryb Multi jest przeznaczony do zastosowań sekwencyjnych. Każda partia może grać jeden zestaw brzmieniowy lub perkusyjny i być przypisana do jednego kanału MIDI; normalnie będziesz chciał przypisać partie 1-16 do kanałów MIDI 1-16, ale jeśli chcesz nałożyć kilka tonów, możesz przypisać je do tego samego kanału MIDI. Alternatywnie możesz ustawić warstwę i podzielić tekstury z sekwencera lub klawiatury MIDI.
Tryb Multi to strefa wolna, podczas gdy ustawienia pogłosu i chóru w trybie Multi są oczywiście wspólne dla wszystkich 16 partii - chociaż można przynajmniej zaprogramować ustawienia włączania / wyłączania i poziomu dla każdego efektu. Inne dostępne ustawienia specyficzne dla części to Poziom, Panorama i Transpozycja.
Dr Synth dynamicznie przydziela głosy do partii w trybie Multi, podczas gdy w trybach Single i Multi podtrzymywane dźwięki mogą nakładać się na zmiany - na szczęście ta ostatnia cecha szybko staje się coraz powszechniejsza.na nowych instrumentach. Przyciski Split i Dual stają się przyciskami Part up / down w trybie Multi, a przycisk Fat staje się przyciskiem Part Mute - podwójnymi funkcjami, które są wyraźnie oznaczone na przednim panelu modułu. Za pomocą tych trzech przycisków można szybko wybrać partię i usunąć ją - jest to przydatna funkcja dla aplikacji „muzyka minus jeden”
Wciśnięcie przycisku Drums na panelu przednim DS-330 przypisuje wybór brzmień z ostatnio wybranego zestawu perkusyjnego do 18 padów na panelu przednim modułu. Następnie można odtwarzać partie rytmiczne i nagrywać je do sekwencera MIDI bez konieczności korzystania z zewnętrznego źródła wykonania.
Z drugiej strony przycisk Dźwięk jest aktywny zarówno w trybie Pojedynczym, jak i Multi. Naciśnięcie tego przycisku wyzwala pojedynczą nutę przy użyciu aktualnie wybranego brzmienia, więc możesz sprawdzić edycję dźwięku w trybie Single lub przypisać brzmienia do partii w trybie Multi, gdy nie masz pod ręką źródła wykonania MIDI.
Lista zestawów perkusyjnych
Standard
Room
Power
Electronic
TR-808
Jazz
Brush
Orchestra
Lista efektów
ROOM 1
ROOM 2
ROOM 3
Hall 1
Hall 2
Plate
Delay Opóźnienie
pan
Delay
Chorus
Lista
brzmień Pianina: 11
Chromatic Percussion: 8
Organy: 11
Guitar: 14
Bass: 10
Strings / Orchestra: 8
Ensemble: 10
Brass: 11
Reed: 8
Pipe: 8
Synth Lead: 9
Synth Pad: 8
Synth SFX: 8
Ethnic: 9
Percussive: 10
SFX: 13
16 padów bankowych i dwie klawiatury numeryczne to suwak mistrzowski. Gdy nie są używane do wyzwalania dźwięków perkusji, przywołują one odpowiednio 16 kategorii instrumentów dostępnych w DS-330 (patrz Lista brzmień) oraz poszczególne instrumenty / brzmienia w każdej kategorii. Każdy przycisk Bank jest wyraźnie oznaczony przypisaną kategorią instrumentu, więc niezależnie od tego, czy potrzebujesz brzmienia gitary, basu, czy syntezatora, możesz go szybko zlokalizować.
Ponadto przyciski zmiany w górę / w dół pozwalają na wybór wariacji tych dźwięków, tam gdzie one istnieją. Każdy przycisk Bank może po naciśnięciu wybrać konkretny ton w swojej kategorii, dzięki czemu można łatwo przełączać się między dowolną parą tonów w różnych bankach - jest to szczególnie przydatna funkcja w trybie Single.
Ponieważ Roland używa tego samego układu Sound Canvas w około 18 różnych instrumentach, z których wszystkie są zgodne ze specyfikacją firmy GS Format w całym zakresie istnieje wysoki stopień kompatybilności dźwiękowej.
Dźwięki DS-330 są bardzo imponujące pod względem jakości, charakteru i grywalności.
Cyfrowa klarowność, blask i obecność są na porządku dziennym, wraz z równą łatwością w wytwarzaniu dźwięków, które są ostre i mocne lub pełne i gładkie. Ataki nutowe są przeważnie dobrze uchwycone, podczas gdy rozmieszczenie i długość pętli sampli są takie, że dźwięki mogą oddychać, a pętle nie są na ogół natrętne. Ponadto cyfrowe filtrowanie firmy Roland jest, jak zawsze, mocnym plusem.
Sprowadza się to do tego, że DS-330 jest świetnym, wszechstronnym instrumentem, a sama jakość, zasięg i grywalność dźwięków w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem i przyjaznym interfejsem użytkownika sprawiają, że jest to moduł który warto posiadać.
Dźwięki zawarte w tym małym urządzeniu są wyjątkowo zawodowe
Lekki i przenośny
Silne, solidne dźwięki
Standard dla pracy MIDI i multimediów
Doskonała jakość za tę cenę.
Oryginalny Japan.
REALISTYCZNE PRÓBKI DŹWIĘKOWE
ZNAKOMITE EFEKTY
OGROMNE MOŻLIWOŚCI
Moduł jest w bardzo dobrym stanie technicznym, jak i wizualnym. 100% sprawny. Brzmi znakomicie. Oryginalny Made In JAPAN. Jest to kultowy, profesjonalny moduł o unikatowych, powalających brzmieniach, efektach a także ogromnych możliwościach. Używany oraz ceniony przez zawodowców na całym świecie. Sprzedaję wraz z zasilaczem. Naprawdę gorąco polecam. Pozdrawiam serdecznie!!!
W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić pod numer telefonu 510-959-910 lub mailować