Sukces z NLP
EAN: 9788360652978
Autor: Anne Watson
Tytuł oryginalny: How to Succeed with NLP
Tłumacze: Bakalarz Dariusz
Wydawca: Studio Emka
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x21.5cm
Liczba stron: 195
Rok wydania: 2011
Język wydania: polski
Opis:
NLP (programowanie neurolingwistyczne) stanowi bilet na drogę do osiągania doskonałości w każdej sytuacji. Dzięki niemu możesz mierzyć wyżej, robić więcej i wybijać się ponad przeciętność.
NLP to zarówno sztuka jak i nauka osiągania doskonałości. Opiera się na tzw. zdrowym rozsądku, ale i psychologii życia codziennego.
W książce „Sukces z NLP” omówione zostały typowe sytuacje, dylematy, wyzwania i problemy z życia osobistego i zawodowego, a następnie oparte na Programowaniu Neurolingwistycznym rozwiązania, które dają wszystko, czego potrzeba do dokonania własnej transformacji.
Dzięki niej posiądziesz umiejętność, jak:
-Wzmacniać pewność siebie
-Doskonalić umiejętności wywierania wpływu
-Nawiązywać nić porozumienia
-Osiągać większą skuteczność komunikowania
-Rozumieć mowę ciała
-Radzić sobie w sytuacjach konfliktowych
-Łagodzić niepokoje
-Ufać intuicji
„Sukces z NLP” pomaga gruntowanie poprawić skuteczność w zawodzie i wykorzystać pełnię swego potencjału.
Przed tobą stoi wybór, możność przejęcia kontroli i wprowadzenia zmian. Możesz zapoznać się z metodami i technikami potrzebnymi do pokonania drogi od bycia pracownikiem dobrym do stania się wybitnym. Wszystko leży w twoich rękach i wszystko możesz osiągnąć własnym wysiłkiem.
MLM Marketing wielopoziomowy
ISBN: 978-83-65068-99-6
EAN: 9788365068996
Autor: John Kalench
Tytuł oryginalny: Being The Best You Can Be In MLM
Wydawca: Studio Emka
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x21.0cm
Liczba stron: 256
Rok wydania: 2018
Język wydania: polski
Opis:
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.
Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.
John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.
Daj się lubić na chwilę lub na zawsze Rady agenta FBI
ISBN: 978-83-959653-7-1
Autor: Jack Schafer
Tytuł oryginalny: The Like Switch. An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting and Winning People Over
Tłumacze: Maruszkin Małgorzata
Wydawca: Kompania Mediowa
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 14.5x22.0cm
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2021
Język wydania: polski
Opis:
Psycholog, były agent FBI, radzi, jak zdobyć zaufanie i przekonać innych do siebie.
z drugim człowiekiem, zwłaszcza nieznajomym, budzi Twój lęk? Boisz się zakłopotania, odrzucenia lub zranienia? Przejmujesz się tym, jak wypadniesz? Przeczytaj książkę psychologa i byłego agenta FBI z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, Jacka Schafera i przekonaj się, że zawieranie relacji może być łatwe i bezpieczne.
Szukasz przyjaźni?
Chcesz być lubiany?
Chcesz wiedzieć co inni myślą o Tobie?
Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie na randce, rozmowie o pracę czy podczas spotkania towarzyskiego. Popraw swój „iloraz sympatyczności”, naucz się wyłapywać kłamstwa i opanuj niewerbalne sygnały. Zacznij mieć wpływ na to, jak postrzegają Cię inni. Dzięki sprawdzonym radom byłego agenta FBI specjalizującego się w analizie zachowania, nauczysz się jak zawsze zrobić dobre wrażenie na nieznajomych, w jaki sposób zbudować trwałe relacje oraz jak dowiedzieć się, co tak naprawdę inni myślą o tobie. Przeczytaj i Daj się lubić na chwilę lub na zawsze.
Jak czytać ludzi Radzi agent FBI
EAN: 9788395430572
Autor: Robin Dreeke
Tytuł oryginalny: Sizing people up
Tłumacze: Maruszkin Małgorzata
Wydawca: Kompania Mediowa
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 14.0x22.0cm
Liczba stron: 286
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Opis:
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi” jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedzą dzieli się z Czytelnikiem.
“Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.”
“Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie – stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostr