SKRZYNKA NA SUBWOOFER DEDYKOWANA DO BMW E46 Cabrio 1998 - 2007 - NOWA, Z EFEKTOWNĄ I ESTETYCZNĄ MASKOWNICĄ, WYKONANA Z MDF-U, Z NOWYM SUBWOOFEREM ALPINE R2-W8D2
OBUDOWA WYTŁUMIONA WEŁNĄ AKUSTYCZNĄ Z PORZĄDNYM PRZEWODEM AUDISON FT210, GOTOWA DO PODŁĄCZENIA
IDEALNE ROZWIĄZANIE NA UZYSKANIE NISKIEGO I GŁĘBOKIEGO BASU NIE POŚWIĘCAJĄC CENNEJ PRZESTRZENI BAGAŻNIKA.
Kupując u nas - kupujesz w renomowanym sklepie car-audio, produkty oryginalne z polską gwarancją
Przeznaczenie i wykonanie
Obudowa subwoofera Fit-Box jest idealnym sposobem na poprawę basu w samochodzie. Dzięki dopasowaniu do pojazdu zajmuje możliwie mało miejsca i nie przeszkadza w normalnym użytkowaniu auta. Parametry skrzyni są tak dobrane, by dało się w nich zamontować większość subwooferów dostępnych w sprzedaży i jednocześnie zapewnić świetne brzmienie basu w aucie.
Obudowy BASSER produkowane są w Polsce, niemal w całości z produktów pochodzących z Unii Europejskiej. Do ich wykonania używamy najlepszych jakościowo płyt MDF znanych marek. Tkanina charakteryzuje się wysoką wytrzymałością, dzięki temu nawet po wielu latach skrzynie wyglądają jak nowe. W obudowach BASSER subwoofer zagra tak, jak chciał jego producent.
Montaż - bagażnik z wylotem przez podłokietnik
Przed zakupem Fit-Box'a prosimy o sprawdzenie czy obudowa pasuje do Twojego samochodu. Prosimy też o zwrócenie uwagi czy w Twoim modelu auta nie ma dodatkowych modułów lub innych urządzeń w miejscu montażu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się ze sprzedawcą lub prześlij zdjęcie celem weryfikacji. W niektórych przypadkach trzeba liczyć się z koniecznością nacięcia, wycięcia lub przewiercenia poszczególnych elementów samochodu w celu poprawnego montażu obudowy. Za prawidłowe i bezpieczne zamocowanie oraz dodatkowe elementy montażowe odpowiada monter. Zalecamy wykonanie instalacji w profesjonalnym zakładzie car audio.
PARAMETRY SKRZYNKI:
Płyta: MDF
Tkanina: czarna melanż
Rozmiar głośnika: 20 cm ( 8 cali )
Otwór montażowy głośnika: 182 mm
Podfrezowanie pod głośnik: 220 mm
Głębokość głośnika: 145 mm
Max. średnica magnesu : 140 mm
Objętość obudowy zamkniętej: 8 l
Waga: 4 kg
Montaż: bagażnik z wylotem przez podłokietnik
W zestawie z estetyczną i efektownie wyglądającą maskownicą
Alpine znaczy car-audio....
ALPINE, TO FIRMA SPECJALIZUJĄCA SIĘ KILKUNASTU LAT W SZTUCE NAGŁOŚNIENIA W SYSTEMACH AUDIO SAMOCHODOWYCH I JEST TO OBECNIE JEDEN Z NAJLEPSZYCH I NAJBARDZIEJ ROZPOZNAWALNYCH PRODUCENTÓW NA TYM RYNKU. TO JAPOŃSKA FIRMA KTÓRA MA NAJWIĘKSZY WKŁAD W ROZWÓJ NAGŁOŚNIENIA W SAMOCHODACH.
GŁOŚNIK Z SERII "R" TO UTYTUŁOWANY NA CAŁYM ŚWIECIE PRODUKT, TO JUŻ WEJŚCIE W KLASĘ GDZIE NICZEGO NIE BRAKUJE, A PRZYJEMNY BAS PRZELEWA SIĘ W SAMOCHODZIE NICZYM FALA
JEŚLI WYMAGASZ DYNAMICZNEGO, PRECYZYJNEGO I GŁĘBOKIEGO BASU O OGROMNEJ MOCY, W M NIEWIELKIEJ OBUDOWIE I NA BAZIE SUBA 25cm, TO GÓRNA PÓŁKA ALPINE GWARANTUJE CI WŁAŚNIE TAKIE DOZNANIA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Technologia daje moc:
Subwoofery typu R zostały całkowicie przekonstruowane, aby zapewnić większą elastyczność ich montażu i uniwersalność zastosowań mającą na celu zbudowanie idealnego systemu odtwarzania dźwięku. Przy głębokości montażowej wynoszącej 116mm dla subwoofera 20 cm, te nowe konstrukcje zapewniają niemal 20% redukcję głębokości montażowej i oferują jednocześnie jeszcze większą moc wyjściową.
W dodatku w najnowszej serii dołożono estetyczny pierścień zakrywający otwory na wkręty, które nadaje wyraźniejszego uroku subwooferowi.
Większy skok membrany = większa moc subwoofera
Nowa konstrukcja przetwornika, zoptymalizowana za pomocą techniki analizy komputerowej FEA (Finite Element Analysis) oraz opracowana przez nas rewolucyjna konstrukcja zawieszenia o wielkim skoku i profilu falowym (High-Amplitude Multi Roll - HAMR) sprawiają, że nowe subwoofery typu R osiągają najdłuższy skok membrany (X-max) oraz najwyższą wartość SPL (Sound Pressure Level - skuteczność i głośność, jaką osiągnie głośnik, mierzona w odległości 1m po podaniu mocy 1W) w tej kategorii subwooferów.
W rzeczywistości, zmierzony maksymalny skok membrany (X-max) wynoszący 20 mm, pozwala nowym subwooferom typu R uzyskiwać najlepszą moc basów w tej klasie urządzeń, wyjątkowo niski poziom zniekształceń oraz niezrównaną jakość dźwięku.
SPECYFIKACJA:
Moc muzyczna 1000 W
Moc sinusoidalna 350 W
Pasmo przenoszenia: 30 Hz - 200 Hz
Fs 42Hz
Wymiary:
Głębokość montażowa: 116 mm
Średnica montażowa: 176 mm
Konfiguracja cewek w R2-W8D2 na:
1 x 1 ohm
1 x 4 ohm
2 x 2 ohm
Membrana:
Materiał: Masa celulozowa wzmocniona Kevlarem
Konstrukcja: 2-częściowa strukturalna o profilu parabolicznym/ technologia H.A.M.R Surround (Resor górny o wielkim skoku i profilu falowym) (zgłoszenie patentowe w trakcie rozpatrywania)
Resor górny:
Materiał: Odlew wtryskowy z materiału Sanoprene®
Konstrukcja: O wielkim skoku i profilu falowym (HAMR)
Resor dolny:
Materiał: Nomex®
Konstrukcja: Progresywna
Cewka drgająca:
Materiał: drut odporny na temperaturę do 180°, ułożony spiralnie na kształtce z aluminium
Konstrukcja: 35 milimetrowa, podwójna, 4-warstwowa cewka drgająca
Konstrukcja przetwornika:
Geometria biegunów: typu Compound Radius Curve (patent zarejestrowany w USA #6,639,993)
Konfiguracja: Promieniowo wentylowany radiator VC i system regulacji przepływu powietrza (patent zarejestrowany w USA #7,634,101)
Kosz:
Materiał: Odlew aluminiowy
Konstrukcja: Obwodowa wymiana ciepła (zgłoszenie patentowe w trakcie rozpatrywania), zintegrowany pierścień zwarciowy i system regulacji przepływu powietrza
Terminale:
Układ terminali: Jednostronny
Konstrukcja: Bardzo wytrzymałe zaciski wtykowe 10 mm2 z obudową, zworki
Przewody głośnikowe:
Konstrukcja: Przewody głośnikowe wpuszczone w dolny resor (Reinforced Layer Spider Integration) (Patent #6,810,988)
Obwód magnetyczny zoptymalizowany komputerowo