SubSync - integrator Subiekt GT/Subiekt NEXO PRO + PrestaShop
- licencja wieczysta - bez dodatkowych opłat i ukrytych kosztów
- możliwość instalacji na nieograniczonej liczbie stanowisk i podłączenia nieograniczonej liczby sklepów w ramach jednego podmiotu (licencja na numer NIP)
- działa z PrestaShop 1.6 i 1.7
- działa z Subiekt GT od wersji 1.58 SP1 HF1 (wymagana Sfera dla Subiekta) oraz Subiekt NEXO PRO
- w ramach licencji nabywają Państwo prawo do wszystkich kolejnych aktualizacji
- jesteśmy producentem oferowanego przez nas oprogramowania - zapewniamy wsparcie techniczne
- darmowa, w pełni funkcjonalna wersja testowa do pobrania tutaj: http://rtnet.pl/demo/setup_SubSync2.exe
Integrator SubSync2 umożliwia pobieranie zamówień i przesyłanie informacji o towarach (w dwóch kierunkach) pomiędzy sklepem a Subiektem.
Integrator SubSync2 umożliwia import zamówień do Subiekta NEXO Pro lub Subiekta GT i zrealizowanie ich jako dowolny dokument sprzedaży (do wyboru: ZK; ZK z rezerwacjami; ZK + FS/PAi; FS/PAi, WZ).
Obsługa programu jest bardzo prosta i sprowadza się do wybrania z listy zamówień które chcemy zaimportować (program automatycznie zaznacza zamówienia które zostały już przetworzone).
Program posiada rozbudowaną konfigurację; umożliwia m. in. nadawanie zamówieniom odpowiedniej kategorii, uzupełnianie pola „Uwagi” wg podanego wzorca, łączenie zamówień pochodzących od tych samych kupujących, obsługa osobnych adresów dostawy i inne.
Główne funkcjonalności programu:
- Import zamówień ze sklepu internetowego do Subiekta (do wyboru: ZK; ZK z rezerwacjami; ZK + FS/PAi; FS/PAi)
- Eksport towarów z Subiekta do sklepu
- Import towarów ze sklepu do Subiekta
- Synchronizacja towarów w sklepie na podstawie towarów z Subiekta (ceny, stany magazynowe, nazwy, opisy, zdjęcia)
- Obsługa zdjęć
- Obsługa wariantów
- Obsługa atrybutów
- Obsługa kompletów
- Obsługa kategorii
- Obsługa multistore
- Obsługa dowolnej ilości sklepów
- Obsługa walut i podatków
- Aktualizacja statusów zamówień w sklepie (w tym wysyłanie powiadomień mailowych do klientów)
- Przesyłanie dokumentów sprzedaży w PDF (faktury, paragony) do sklepu – zastąpienie bazowego mechanizmu faktur PDF Presty
- Mechanizm śledzenia zmian w bazie towarowej w Subiekcie – szybka synchronizacja
- Możliwość pracy w tle (jako usługa systemowa)
- I wiele więcej...
Przykładowe zastosowanie
Ze sklepu spływają do Subiekta zamówienia, które są pakowane i realizowane przez obsługę sklepu.
Po realizacji zamówienia zmienia się jego status w sklepie, o czym klient dodatkowo informowany jest stosowną wiadomością e-mail.
Klient może przejrzeć i pobrać swoje dokumenty zakupu w formacie PDF po zalogowaniu się do panelu.
Dodatkowo synchronizowane są stany magazynowe (sklep prowadzi także sprzedaż stacjonarną) jak i ceny (zmieniają się często, ich wysokość zależy od konkretnych dostaw).
To tylko jeden z nieskończonej ilości wariantów pracy naszego integratora.
Przetestuj za darmo przed zakupem - link do pobierania znajduje się na początku opisu
Wymagania i kompatybilność
- PrestaShop w wersji 1.6 lub 1.7
- Subiekt GT w wersji min. 1.58 SP1 HF1 (z licencją na Sferę dla Subiekta GT) lub Subiekt NEXO PRO w wersji min. 16 (tylko wersja PRO)
- Hosting sklepu musi wspierać IonCube oraz PHP w wersji min. 5.6 (jeśli nie wiesz, czy Twój serwer spełnia te wymagania - skontaktuj się z nami)
- Microsoft Windows 10 lub Windows Server 2012/2016
Jeśli nie wiesz, czy te wymagania są spełnione w Twoim przypadku - skontaktuj się z nami