Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży. Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
- obsługa JPK
TELEKONSULTANT
===================================
Otrzymasz 3 miesiące teleKonsultant-a, czyli specjalistycznej pomocy i wsparcia dedykowanego serwisanta który odpowie na Twoje pytania dotyczące zakupionego programu.
E-ABONAMENT
===================================
Otrzymasz 3 miesiące bezpłatnych aktualizacji i ulepszeń do oprogramowania (Abonament na ulepszenia). Aktualizacje można będzie pobierać samodzielnie lub automatycznie z poziomu programu.
* UWAGA! GRATISY DOSTĘPNE SĄ PO ZAINSTALOWANIU I ZAREJESTROWANIU PROGRAMU
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PARTNEREM ORAZ PUNKTEM SERWISOWYM PRODUCENTA. OFERUJEMY PROFESJONALNE WSPARCIE DYPLOMOWANYCH SERWISANTÓW.
- instalacje systemów
- wdrożenia i szkolenia oprogramowania
- naprawy baz danych
- aktualizacje do programów
- rozszerzenia funkcjonalności
Jesteśmy z Państwem już od 1993 roku. HST to jedna z najdłużej działających i najbardziej rozpoznawalnych firm na lokalnym rynku. Posiadamy tysiące zadowolonych i oddanych klientów którzy cenią jakość świadczonych usług oraz fachowość, rzetelność i pasję jaką wkładamy w naszą pracę.
Zakupy w HST to nie tylko gwarancja profesjonalnej obsługi lecz także zadowolenia! Dlatego też oferujemy Państwu gwarancję satysfakcji! Wszystkim konsumentom gwarantujemy możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prosimy pamiętać iż zwracany towar musi być kompletny, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu, posiadający wszelkie ewentualnie załączone dodatki i gratisy. Nie może być używany, a jego opakowanie ani jakikolwiek element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania. Przed zwrotem towaru należy skontaktować się z Działem Handlowym HST.
Produkt fabrycznie nowy.
Oryginalnie zapakowany - wersja pudełkowa BOX!
Błyskawiczna wysyłka.
Faktura VAT
Nasze dane:
HST Computers
ul.Rwańska 14, 26-610 Radom
NIP: 7961019470
Regon: 670541040
Konto bankowe:
Idea Bank 78 1950 0001 2006 0412 5055 0002