SPRZEDANY :-)
Gratulacje dla Piotra - był pierwszy i już nie oddał kluczyków :-) - i powodzenia dla wszystkich poszukujących uczciwego auta - sam szukałem długo i wiem niestety jak wygląda nasz rynek...
**********************************************
Po dużych rozterkach i z wielkim żalem sprzedaję: Subaru Outback H6 rocznik 2001 – od fana marki, w bardzo dobrym stanie technicznym, zadbane, nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Oczywiście jest książka serwisowa od początku prowadzona w szwajcarskich ASO a potem w jednym z najlepszych warszawskich nie-ASO zajmujących się tylko Subaru 😊
Nie rozpisuję się na temat wyposażenia – ma wszystko co potrzebne Kierowcy 😉. Zatem bez park assist, front assist, lane assist, itp. Ma za to charakter i daje wielką radość z jazdy, mimo że to klasyczny automat - za to w wersji praktycznie niezniszczalnej, nie żadne DSG 😊. Każdy kto szuka takiego OBK w tej wersji i roczniku będzie miał wiedzę co w tym aucie jest w standardzie – a zakładam że tego samochodu nie kupi handlarz ani przypadkowa osoba, tylko ktoś kto wie czego szuka i miał już styczność z Subaru, a zależy mu na pewnym i bezproblemowym aucie z potencjałem na youngtimera… Takich aut już się nie produkuje - ta generacja była budowana z myślą o bezproblemowym i długotrwałym użytkowaniu, a nie zarabianiu na częściach zamiennych i serwisie.
Trochę historii tego samochodu: Po rozstaniu z Forkiem S-turbo szybko nastała jakaś dziwna pustka i żal, więc zacząłem szukać kolejnego Subaru - wybór padł tym razem na Outback-a w jedynej słusznej wersji – H6 i w najlepszej/najtrwalszej (moim skromnym zdaniem) generacji. Po kilku miesiącach bezskutecznych poszukiwań na polskim rynku zacząłem rozglądać się za granicą, ostatecznie znalazłem godny uwagi egzemplarz w Szwajcarii u jednego z dealerów/serwisów Subaru. Po dograniu szczegółów zakupu, udałem się osobiście do tegoż Dealera i przywiozłem sobie TEGO Outbacka w listopadzie 2014r.
OBK miał w Szwajcarii jednego właściciela, kobietę z którą spotkałem się podczas sprzedaży w salonie Subaru (zostawiła go w rozliczeniu kupując nowego Outbacka). Kupowane auto było w 100% sprawne i bez żadnych uszkodzeń ani historii wypadkowej – dla zainteresowanych mam zdjęcia sprzed zakupu.
Po przywiezieniu do Warszawy i załatwieniu formalności celnych, OBK trafił na kompleksowy przegląd do nie-ASO Subcar na Mechaników – Zbyszek bardzo dobrze ocenił stan techniczny/mechaniczny, a Jako podpiął pod komputer i zrobiliśmy rundę kontrolną po okolicy z laptopem na kolanach i z pełnym wykorzystaniem możliwości H6 i sprawdzeniem parametrów pracy silnika 😊. Wniosek – egzemplarz zdecydowanie w dobrym stanie i wart pozostawienia na dłużej. I taki był plan – dożywocie u mnie 😊.
Dlatego w pierwszym kroku zmienione zostały wszystkie płyny ustrojowe (łącznie z automatem oraz dyframi) i filtry, OBK dostał komplet nowych tarcz i klocków, nowe elementy zawieszenia - w sumie koszt około 4500 PLN. W 2015r przed zimą OBK trafił do fachowca w celu wykonania nowej ochrony antykorozyjnej podwozia – kompletnie oczyszczone i nałożone nowe masy o grubszej warstwie, która zapewni skuteczną ochronę pewnie do końca dni tego OBK 😊 - koszt około 1000 PLN. Odwiedziliśmy również lakiernika w celu „wyleczenia” kilku małych ognisk korozji oraz wykonania polerki karoserii - kolejne 1000 PLN 😊. Pod maskę trafił równiez nowy akumulator. Jesienią 2016 OBK dostał komplet nowych świec, a na wiosnę 2017 nowy wydech – kompletne tłumiki środkowy i końcowy. Klimatyzacja nabijana/odgrzybiana wiosną 2017 – bardzo wydajna, układ latem prawie mrozi, a zimą prawie parzy – szybko i skutecznie 😉
Oczywiście serwisy i opieka mechaniczna tylko na Mechaników u Zbyszka. Na życzenie mogę podać VIN, zgadzam się też na sprawdzenie w dowolnym serwisie ASO lub nie-ASO, zapraszam na jazdy próbne i obejrzenie „na żywo”.
Zastrzegam – auto jest prawie pełnoletnie i posiada normalne ślady użytkowania (drobne ryski, kilka wgniotek parkingowych, prawe tylne nadkole zaczyna powierzchownie podgryzać ruda (ale na razie bardzo mało i spokojnie można to łatwo ogarnąć). Jest natomiast bezwypadkowe i bezstłuczkowe, ma wszystkie szyby oryginalne, jest bardzo zadbane i w doskonałym stanie mechanicznym, nigdy nie widziało LPG 😊. Serwisowane tylko w ASO w CH, a w PL w jednym z najlepszych warsztatów specjalistycznych Subaru. Przebieg oryginalny i udokumentowany, mogę przesłać zdjecia książki serwisowej z wpisami w CH i PL oraz badań spalin z CH.
Jestem pasjonatem Subaru i auta szukałem dla siebie, dbam też jak o swoje a nie na handel 😊. OBK traktowany jest jako 3 auto w rodzinie głównie do jazd lokalnych, używane głównie przez Żonę, dlatego roczne przebiegi u mnie są również bardzo niskie – 6-8 tys/rok. Jednak ufam mu bardziej niż kilkuletniemu Espace i bez żadnych obaw mogę wsiąść do OBK i w każdej chwili pojechać na wakacje 2000km – po prostu to auto jest w 100% sprawne i bardzo zadbane.
A dlaczego sprzedaję? – wracam "do korzeni", potrzebuję czegoś mocniejszego i bardziej agresywnego... Czeka na mnie dobrze doinwestowany Forek SG 2,5 XT 2005r, odbieram za 2 tygodnie - Forek, który da duuuuużo emocji, będzie głośny i szybki ;-)
Dla zdecydowanego kupca dołożę komplet markowych zimowek na stalowych felgach w bardzo dobrym stanie (około 6-7mm). Dużo więcej zdjęć aktualnych oraz sprzed zakupu u dealera Subaru w CH mogę udostępnić zainteresowanym na GoogleDrive/Dropbox.
Zapraszam do kontaktu przez Forum Subaru, kropka lub kreska - nick: jaro555