Subaru Outback 3.0 H6 L.L. Bean
Sprowadzony z USA w całości w 2008 roku bez jakichkolwiek uszkodzeń (ostatni dobry przelicznik USD/PLN). Posiadam wszystkie dokumenty importowe. Czysty CARFAX. Wersja L.L. Bean, automatyczna skrzynia biegów 5AT z trybem SPORT (bez łopatek), wentylowana tapicerka skórzana, regulowane elektrycznie, podgrzewane przednie fotele, elektryczne regulowane 4 szyby, panoramiczny elektryczny szyberdach. Dzięki lakierowi (biała perła) nawet dzisiaj nie wygląda jak kilkunastoletni samochód. W samochodzie zamontowany jest także zestaw głośnomówiący Parrot MKi9000. Wygłuszone drzwi i zmienione głośniki.
Przebieg przy sprowadzeniu 38 749 mil (ok 63 000 km). W latach 2008-2011 serwisowany w Serwisie Aut Terenowych w Lublinie. Następnie ASO Koper w Warszawie. Jestem właścicielem od 2014 z przebiegiem 164 000 km (ok 100 000 mil). Zaraz po zakupie detailing wnętrza z praniem wykładziny. W planie ponowne pranie w najbliższym czasie. Serwisowałem kolejno w ASO DAWOJ (Łomianki), ALNAR Radowsław Naradowski (Praga Południe), a ostatnie 2,5 roku u Jana Korneckiego KORNECKI AUTO SPORT (Piaseczno). Mam wszystkie faktury serwisowe od 2011 roku do dzisiaj oraz rachunki z paliwo od 2014 do dzisiaj.
Zużycie paliwa
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/69927
Czynności serwisowe
W związku z tym, że auto zostało wprowadzone do środków trwałych mojej firmy, posiadam kopie faktur paliwowych i serwisowych (kopie dla kupującego). Poniżej większe naprawy:
- maj 2013 wymieniona chłodnica, UPG, planowanie głowic 118 000 km
- kwiecień 2016 regeneracja wału napędowego 206 000 km
- marzec 2017 wymiana maglownicy na nową 227 000 km
- maj 2018 wymiana pompy wspomagania 250 000 km
No i żeby się nie rozpisywać, udokumentowane fakturami serwisy (2011-2018) na łączną kwotę ok 45 000 PLN, tj. olejowe, w tym w skrzyni (dynamiczna) i dyfrze, filtry, klocki, tarcze, sworznie wahaczy, manszety, poduszki pod dyfrem, sonda, poduszki stabilizatorów, piasty, tuleje, amortyzatory (z tyłu są zwykłe, a nie samopoziomujące), tłumiki wydechów.
Samochód bezwypadkowy. Poprzedni właściciel miał stłuczkę / obcierkę w Polsce październiku 2012, naprawa tylnego błotnika i nadkola w ASO Koper (mam fakturę naprawy bezgotówkowej).
Outback jest zadbany, garażowany, niezawodny. Serwisowany na czas, a często przed czasem. Opony całoroczne Nokian Weatherproof 225/55/R17 kupione we wrześniu 2016 roku. Skończyły mi się letnie i zimówki prawie w jednym czasie, choć wiem, że ten napęd pokazuje co potrafi przy dobrych sezonowych. Z drugiej strony nawet na tych oponach daje radę wdrapywać ośnieżonymi górskimi drogami, wiec wybór opon raczej racjonalny i uzasadniony. Na życzenie mogę przesłać historię serwisową od 2011 roku (kopie wszystkich faktur serwisowych otrzyma nowy właściciel).
W samochodzie zostaną zamontowane niebawem czujniki TMPS oraz zostanie polakierowany zderzak przedni (zarysowanie i wgniecenie). Ponadto zostaną zabezpieczone tylne nadkola, gdyż lekko pojawiła się rdza. W planie także renowacja felg, ale potrzebuję trochę czasu, aby się tym zająć.
Uprzedzając pytanie o grill: aluminiowa ramka w niektórych miejscach odstawała, była nierówna, więc została pomalowana lakierem strukturalnym.
VIN 4S4BP86C654314185, data pierwszej rejestracji 01.01.2004 nr. rejestracyjny WF3540F. Badanie techniczne ważne do14 listopada 2018, a OC do 22 września 2018.
Mam aktualnie w firmie 4 samochody. Mam nadal plan, aby Outback miał u mnie dożywocie, choć z drugiej strony nie korzystam zbyt często z dobrodziejstwa napędu 4x4. Marzy mi się coś szybkiego na dłuższe trasy, stabilnego powyżej 160km/h. a jako kultowe auto lepiej spisywałoby się STI z lat 2005-2007.
Karta pojazdu i 2 kluczyki z pilotami w komplecie. Więcej informacji +48 606 202 508. Odpowiadam na e-maile i sms. Samochód jest do obejrzenia w Warszawie na Saskiej Kępie, czasami w Katowicach i Bielsku, ew. okolice Srebrnej Góry (dolnośląskie).
Link do galerii ze zdjęciami
https://tufotki.pl/NQzho
https://tufotki.pl/MfhxM
https://tufotki.pl/mJmvY
Cena 22 764 PLN netto + VAT 23%. Kupujący zwolniony z PCC.