Subaru Legacy 2005 r.
Prezentowane auto – moim zdaniem – posiada najlepszy silnik bokser jaki były produkowany przez FHI – obecnie Subaru.
2.0 l benzynowy silnik o mocy 135 KM gwarantuje dwa podstawowe parametry:
- Dużą dynamikę i elastyczność w prowadzeniu
- Ekonomiczną jazdę co w przypadku Subaru z bokserem pod maską czasami jest trudne
Ten egzemplarz jest najlepszym jaki dotychczas posiadałem (jest szósty ).
Stały napęd 4x4 i reduktor dają niebywałą łatwość w jeździe na zakrętach a szczególnie przy podjazdach pod strome wzniesienia.
Oddaję w ręce nowego właściciela samochód, który wymaga jedynie systematycznej obsługi w zakresie wymiany płynów eksploatacyjnych. Wszystko co w Subaru wymaga wymiany zostało przeze mnie zrobione w ciągu ostatnich trzech lat użytkowania.
Nowy właściciel nie musi się martwić, że pojawi się konieczność naprawy i wymiany poszczególnych podzespołów związanych z układem napędowym, układem zawieszenia czy też układem hamulcowym.
Dla znawców marki podaję poniżej listę prac, które zostały wykonane.
Kupując możesz mieć pewność, że:
- Wymieniony jest rozrząd i pompa wody oraz przewody układu chłodniczego
- Wymienione zwieszenie tył – amortyzatory i sprężyny
- Wymienione elementy zawieszenia przód – tuleje i gumy na wahaczach
- Przeprowadzona została regeneracja zacisków hamulcowych przednich
- Wymienione zostały tarcze hamulcowe tył
- Jest nowy układ wydechowy – od katalizatora do końca
- Najważniejsze – zrobione jest sprzęgło i koło zamachowe
- Jako dodatek zrobiona jest konserwacja nadwozia i profili co gwarantuje, że typowa dla Subaru przypadłość związana z rdzą nie występuje jeszcze i raczej jeszcze długo się nie pojawi.
W ramach pakietu razem z autem kupujący otrzymuje dwa komplety nowych opon na lato i na zimę. Auto przejechało na zimowych jeden sezon a na letnich dwa sezony.
Co w aucie:
- Silnik benzynowy bokser 2.0 l - bez instalacji gazowej
- Skrzynia manualna – 5 biegów
- Tempomat
- Klimatyzacja
- 8 poduszek powietrznych
- Skórzane siedzenia – stan idealny
- Belki bagażnika dachowego – oryginał SUBARU
- Wykładzina bagażnika – oryginalna SUBARU
- Hak
Minusy:
Jak w każdym aucie, które ma więcej niż pięć lat na karoserii można znaleźć parę zadrapań. Dla mnie nie mają znaczenia, ale o gustach się nie dyskutuje.
Jeżeli ktoś szuka auta, które wygląda jakby wyjechało z fabryki (myślę o lakierze) to powinien szukać dalej.
Dla wszystkich innych, którzy znają markę, wiedzą co jest ważne przy eksploatacji SUBARU, Legacy jest dostępne do obejrzenia we Wrocławiu.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego: 603 345 402