Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 1300,00 zł
- turbospręzarka SUBARU Forester Legacy Levorg WRX 2.0 DIT 264/296KM
- 1325 zł z dostawą
- 150,00 zł
- SUBARU LEGACY 2.0 03-07 SPOILER LOTKA KOMBI KLAPA
- 300 zł z dostawą
Subaru Legacy kombi 2.0R, 2006 r., 165 KM, LPG (5893869279)
Parametry
- Rok produkcji
- 2006
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Perłowy
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Alarm, Centralny zamek, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Klimatyzacja manualna, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Dach panoramiczny, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 165
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 231000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1994
Opis
Subaru Legacy kombi 2.0R, 2006 r., 165 KM
Sprzedam Subaru Legacy kombi 2.0R, 2006 r., 165 KM z instalacją LPG i bogatym wyposażeniem dodatkowym.
Aktualizacja 7.01.2016:
1) Wystąpił błąd w oznaczeniu silnika, auto posiada silnik EJ20F, a nie EJ204 (jak pisałem wcześniej).
2) Więcej zdjęć w galerii na Dropboksie (patrz niżej). Niestety Allegro nie pozwala mi dodać więcej zdjęć do ogłoszenia.
Powodem sprzedaży jest kupno nowszego Outbacka H6, bardziej dostosowanego wymiarami do powiększającej się rodziny i bardziej dostosowanego mocą do apetytu rosnącego w miarę ujeżdżania Legacy. :)
Samochód kupiłem w marcu 2011, od prezesa firmy IT. Był on drugim właścicielem pojazdu. Auto zostało kupione w polskim salonie Subaru w lipcu 2006. Samochód jest regularnie serwisowany w najlepszym serwisie Subaru w Gdańsku (OES Serwis na ul. Kartuskiej).
Bardzo dużą zaletą tego auta jest jego mała awaryjność - przez prawie 5 lat przejechałem nim prawie 100.000 km i zawiódł mnie jedynie dwa razy, w obu przypadkach były to kwestie eksploatacyjne (akumulator i sprzęgło). Poza tymi dwoma awariami samochód wystarczyło tankować, dbać o przeglądy i wymiany eksploatacyjne (olej, filtry, zawieszenie, hamulce, itp.) i zmieniać opony. :)
Dodatkowo, auto jest bardzo ekonomiczne. Jego średnie spalanie (przy mojej dość ciężkiej nodze) to ok. 9-11 l LPG/100 km w trasie i ok. 13-15 l LPG/100 km w mieście (+ średnio ok. 1,3 l benzyny), co przy obecnych cenach paliw daje koszt przejechania 100 km ok. 23-35 zł.
Poniżej wszystkie istotne szczegóły dotyczące pojazdu. Samochód jest bardzo zadbany, znam bardzo dobrze jego stan i nie mam nic do ukrycia. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu: +48503672755, subaru@kowalczuk.eu.
Opis na Google Docs:
https://docs.google.com/document/d/1PqolEQwcE9brGkh2Zyv_n2lCWd3fu_xO6oQRCsawC5I
Galeria zdjęć:
https://www.dropbox.com/sh/dpqldwjyrygz7fp/AAAfA7Ap1KTlsRKV6X4ZUbwoa?dl=0
Informacje podstawowe:
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg: 231.000 km (samochód jest obecnie używany jako drugie auto w rodzinie, przebieg może ulec nieznacznemu powiększeniu)
-
typ: B13 (BP)
-
kolor: 32J (Obsidian Black Pearl)
-
silnik: http://en.subaruclub.cz/engine_detail.php?id=70
-
EJ20F (121 kW) (2.0 b4) DOHC
-
1994 cm³
-
121 (165 PS) @ 6800
-
187 Nm @ 3200 (~ 138 ft/lb)
-
Zachęcam do sprawdzenia historii pojazdu na https://historiapojazdu.gov.pl:
-
VIN: JF1BP5LM46G054158
-
data pierwszej rejestracji: 31.07.2006
-
numer rejestracyjny: GD6483T
Podstawowe wyposażenie pojazdu:
-
wspaniały napęd Symmetrical AWD (symetryczny stały napęd na obie osie poprzez centralny mechanizm różnicowy ze sprzęgłem wiskotycznym),
-
skórzana, czarna tapicerka,
-
skórzana kierownica,
-
tempomat,
-
podgrzewane i wentylowane przednie fotele,
-
elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
-
8 poduszek powietrznych,
-
szyberdach panoramiczny,
-
immobilizer,
-
reduktor,
-
klimatyzacja automatyczna,
-
mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach,
-
podgrzewana przednia szyba (w miejscach spoczynku wycieraczek),
-
dojazdowe koło zapasowe,
-
3 uchwyty na kubki: jeden z przodu (obok dźwigni reduktora), dwa dla pasażerów siedzących z tyłu
Dodatkowe wyposażenie pojazdu:
-
sekwencyjna instalacja LPG Elpigaz, IV generacji, butla 60 l (w miejscu koła zapasowego): http://www.elpigaz.com/pl/iv-generacja/,
-
zaciski hamulcowe przednie: czerwone 4-tłoczkowe z Subaru Imprezy WRX (dołączam także seryjne zaciski, gdyby ktoś chciał do nich powrócić) - koszt używanych to ok. 900 zł,
-
tarcze hamulcowe przednie 294 mm z Subaru Imprezy WRX,
-
felgi aluminiowe Enkei 16”, Subaru B66 (OEM z Subaru Imprezy Hawkeye) 16×6½JJ ET55 (pomalowane na kolor RAL Graphite gray),
-
Parrot MKi9200 (Bluetooth hands free/A2DP, odtwarzanie mp3 z SD/USB, iPhone/iPod, aux-in) - centralka wpięta pomiędzy oryginalne “radio” a głośniki, wyświetlacz wyprowadzony nad centralnym schowkiem, pilot bezprzewodowy przy dźwigni zmiany biegów: http://www.parrot.com/pl/produkty/bluetooth-hands-free-car-kits (koszt nowego to ok. 800 zł),
-
kamera (dashcam) DOD F500LHD FullHD 1080p 50 fps, H.264 (zasilanie wyprowadzone na stałe z puszki bezpiecznikowej - kabelek zwisa z podsufitki): https://dashcamtalk.com/dod-f500lhd (koszt nowej to ok. 450 zł),
-
przyciemniane szyby (szyba tylna i tylne boczne),
-
czujnik deszczu (zainstalowany u dealera Subaru),
-
tylne czujniki parkowania (zainstalowane u dealera Subaru),
-
alarm (zainstalowany u dealera Subaru),
-
metalowa, oryginalna kratka oddzielająca bagażnik od kabiny (numer części Subaru: F551EAG011/F551EAG000 - koszt nowej to ok. 1000 zł),
-
bagażnik dachowy Mont Blanc (dwie poprzeczki wkręcane do mocowań w prowadnicach na dachu) - koszt nowego to ok. 800 zł,
-
amortyzatory z wersji poliftingowej (na oryginalnych tył auta zbyt mocno siadał),
-
wyprowadzenie zmieniarki CD w bagażniku
Opony:
-
zimowe: Continental ContiWinterContact TS850 205/55R16 91H (produkcja 03.2013, DOT 1813)
-
letnie: Dunlop Sp Sport Bluresponse 205/55R16 91V (produkcja 2013)
Historia serwisowania pojazdu:
-
2011-07-29: wymiana amortyzatorów i sprężyn tylnych
-
2012-06-08: wymiana dwóch pasków klinowych i tylnych gum stabilizatora
-
2012-06-28: wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich (swap na hamulce 4-tłoczkowe z Imprezy WRX)
-
2012-06-28: wymiana wtryskiwaczy LPG
-
2012-10-10: wymiana hamulców tylnych (tarcze i klocki)
-
2013-01-10: wymiana reduktora LPG
-
2013-07-05: regulacja zaworów, wymiana świec, regeneracja tłoczków w hamulcach przednich, wymiana klocków hamulcowych przednich (przy przebiegu ok. 185.000 km)
-
2013-07-10: wymiana przedniej belki stabilizatora
-
2013-07-11: przyciemnianie szyb (tylnej i tylnych bocznych)
-
2013-11-05: wymiana rozrządu i pompy wody (przy przebiegu ok. 197.500 km - producent przewiduje wymianę co 105.000 km)
-
2014-05-15: wymiana zaworu OCV (wadliwe działanie powodowało błąd P0011)
-
2014-06-17: wymiana tylnych tulei przednich wahaczy
-
2014-11-14: wymiana akumulatora na Varta 60 Ah
-
2015-01-14: wymiana klocków hamulcowych przednich (TRW), tarcz i klocków tylnych (EBC Greenstuff)
-
2015-03-09: wymiana sondy lambda tylnej
-
2015-03-25: wymiana przewodu sprzęgła i krzyżaka dźwigni zmiany biegów
-
2015-05-18: wymiana sprzęgła (na jednomasowe)
-
2015-06-23: wymiana osłony tulei przedniej
-
2015-08-24: wymiana piasty z łożyskiem (prawy tył)
Historia nie uwzględnia oczywiście przeglądów (technicznych, olejowych, instalacji LPG, klimatyzacji - wszystko było realizowane terminowo, częściej niż zaleca producent) oraz zakupów i wymiany części eksploatacyjnych typu np. żarówki, wycieraczki, filtry.
Stan pojazdu pozwala cieszyć się z nowego nabytku tuż po zakupie, auto nie wymaga żadnego “pakietu startowego” żeby cieszyć się bezpieczną, ekonomiczną i bezawaryjną jazdą. Jak już pisałem wyżej, jest ono obecnie używane jako drugie w rodzinie (i w dalszym ciągu na bieżąco serwisowane).
Niestety przez prawie 5 lat użytkowania samochód miał trzy incydenty, które wymagały wymiany szyb przedniej i tylnej, klapy bagażnika, tylnej belki pod zderzakiem i zderzaka (wszystko było wymieniane w ASO na nowe, oryginalne części Subaru) i interwencji lakierniczych (także w ASO). Żadna z tych szkód w żaden sposób nie wpłynęła na elementy konstrukcyjne i bezpieczeństwo pojazdu. Wszystkie szkody były naprawiane w ASO i są w pełni udokumentowane (mam film, zdjęcia i faktury z ASO):
-
Listopad 2011 (przebieg ok. 156.000 km): Odpryski na przedniej szybie i masce. Ruszająca spod świateł Fabia (z zapędem do drag racingu) obsypała mnie kamieniami spod kół - mam film na którym widać kamienie trafiające w szybę oraz film na którym rzeczoznawca pokazuje widoczne odpryski. Szkoda została naprawiona z OC sprawcy (i bez żadnego cięcia kosztów). Wymieniona została przednia szyba, maska została polakierowana.
-
Czerwiec 2012 (przebieg ok. 165.000 km): Wandalizm. Pod domem wybito mi tylną szybę, która wypadając porysowała tylną klapę (szyba była przyciemniona folią i została wyjęta na zewnątrz). Szyba została wymieniona, klapa polakierowana, wymienione zostały emblematy “Subaru”, “Legacy”. Naprawa z AC, więc także bez cięcia kosztów. Następnie szyba tylna wraz z szybami tylnymi bocznymi zostały ponownie przyciemnione (poprzednia folia zaczynała blaknąć, więc trzeba było odświeżyć wszystkie folie).
-
Kwiecień 2013 (przebieg ok. 181.000 km): Stłuczka. Babka w Maździe 6 nie wyhamowała i wjechała mi w tył. Powtórka z rozrywki - tym razem z OC sprawcy: wymiana tylnej klapy, zderzaka, belki pod zderzakiem, plastikowej nakładki na zderzak, czujników parkowania i emblematów.
Wady “kosmetyczne”:
-
Felgi były lakierowane 2,5 roku temu i są do odświeżenia.
-
Podobnie z zaciskami przednich hamulców. Lakierowane były 3,5 roku temu i nie są już bardzo czerwone. Przydałoby się piaskowanie i lakierowanie, żeby było idealnie.
-
Auto posiada dwa lekkie przetarcia parkingowe na tylnym zderzaku (widoczne właściwie tylko tuż po umyciu auta). Jedno miejsce wystarczyłoby wypolerować, w drugim niestety jedna rysa sięga do plastiku.
-
Ułamane jest mocowanie podłokietnika. Można go otwierać i zamykać, żeby dostać się do schowka, ale zbyt mocne odgięcie do tyłu powoduje, że podłokietnik wypada z mocowania. Nie wpływa to na wygodę korzystania ze schowka.
-
Odprysk lakieru z plastikowej listwy przyprogowej pod drzwiami kierowcy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.