Sprzedam SUBARU Legacy IV 2.0 R z 2007r., pierwsza rejestracja w 2008r., z Polskiego salonu, przebieg 164 tyś. km. Jestem jego właścicielem od ponad dwóch lat. W tym czasie przejechałem nim ok. 6 tyś. km (dwa samochody w domu z czego na codzień potrzebny tylko jeden) co przesądziło decyzję o sprzedaży auta. Auto jest bardzo zadbane i w 100 % sprawne, wszystko działa bez najmniejszego problemu. Silnik 2.0 R DOHC 165-konny bokser, odpala zawsze nawet po miesięcznym przestoju w zimę jakie u mnie zdarzały się nie raz (auto oczywiście całorocznie garażowane). W pierwszym roku przejechałem autem ok. 4 tyś km i nie zauważyłem nawet najmniejszego ubytku oleju. Nawet bezpośrednio po odpaleniu nie pojawia się żadna odrobina błękitnego dymku z tłumików. W samochodzie zostały wymienione: rozrząd kompletny przy okazji z płukaniem układu chłodzenia, wymianą płynu chłodniczego oraz termostatu w serwisie Bosch-a a jednocześnie u jednego z najlepszych mechaników w Płocku. Wszystko na najlepszych komponentach marek takich jak AISIN JAPAN czy CONTITECH (koszt wymiany-1 961,00 zł przebieg przy wymianie- 158 431 km), tarcze i klocki hamulcowe przód i tył (cały komplet marki TRW, koszt wymiany przód - 150 zł usługa + 446 zł części, koszt wymiany tył - 150 zł usługa + 396 zł części), hamulec ręczny trzyma od pierwszego ząbka, całkowicie zregenerowane w firmie RENOWACJAFELG.PL i pokryte efektownym, grafitowym, metalicznym lakierem oryginalne felgi Subaru 17 cali (koszt renowacji - 922,50 zł) z praktycznie nowymi oponami letnimi marki Continental ContiSportContact 3 - 7,5mm bieżnika mierzone suwmiarką (cena zakupu - 1069 zł). Z racji tego że mieszkam w domku jednorodzinnym w podmiejskiej, niedużej miejscowości i posiadam dwukółkę a samochód planowałem zostawić na "dożywocie" założyłem również hak automatyczny, który zamówiłem z Wielkiej Brytanii za kwotę ok. 1440 zł (w Polsce koszt takiego haka to 2400 zł). Hak został zamontowany tak, że po jego wypięciu nie ma po nim żadnego śladu a gniazdo elektryczne chowa się pod zderzak na przegubie. Hak wyposażony również w sygnalizator prawidłowego działania kierunkowskazów. Auto zalewane olejem Millers Oils EE Longlife Eco 5W30 z technlogią NanoDrive zmieniany co roku nie patrząc na to że przejechane mało kilometrów . Filtr powietrza silnika Mann, filtr oleju Oem SUBARU, filtr kabinowy Mann z węglem aktywnym. Obecny olej wlany był 28 czerwca 2017 ale zrobiłem na nim niecałe 2 tyś. km więc decyzję o wymianie z czystym sumieniem i olejem zostawię nabywcy :). Z tego na ile poznałem przez ten czas samochód mogę potwierdzić że nie ma żadnej historii powypadkowej. W aucie był malowany ponownie przez pierwszego właściciela przedni błotnik prawy oraz prawe drzwi, chyba tylne (już nie pamiętam). Ale była to tylko ponowna warstwa lakieru (bez szpachli) co potwierdził czujnik grubości lakieru przy zakupie auta. Poza tym auto w pełnym oryginale i bezdyskusyjnie bezwypadkowe, wszystkie szyby oryginalne itp. Kupowałem auto korzystając z pomocy lakiernika z ponad dwudziestoletnim stażem więc auto zostało "prześwietlone". Przebieg auta poza historią serwisową potwierdzają również opony letnie których pierwszej zmiany z fabrycznych Bridgestone made in Japan dokonałem ja. Do auta dołączam również opony zimowe Dunlop na ładnych felgach aluminiowych 16 cali, które są użytkowane na aucie od pierwszego sezonu zimowego (2008r prod.) ale z powodzeniem wystarczą jeszcze na dwa sezony normalnej jazdy (5,2-5,8mm bieżnika mierzone suwmiarką). Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Od kiedy jestem jego właścicielem nie było żadnych awarii czy napraw poza sprawami ekspoatacyjnymi opisanymi powyżej (samochód nigdy mnie nie zawiódł). Samochód wyposażony między innymi w stały napęd 4x4, wnętrze pokryte bardzo ładną czarną alcantarą co jest dość rzadko spotykane, podgrzewane fotele, podgrzewana przednia szyba, lusterka zewnętrzne podgrzewane, składane elektrycznie, radio MP3 z wbudowaną zmieniarką na 6 CD, 8 x poduszka powietrzna, klimatyzację automatyczną dwustrefową, światła ksenonowe ze spryskiwaczami, tempomat obsługiwany z kierownicy, tylny i przedni podłokietnik oraz inne. Samochód posiada dwa kluczyki.
Przegląd techniczny ważny do 30 marca 2019r.
Ubezpieczenie OC ważne do 10 maja 2019r.
Cena oczywiście do negocjacji. Samochód uczciwy, nie od handlarza, nie polerowany, nie myta komora silnika itp.
Więcej zdjęć w załączonym do aukcji pliku PDF do pobrania poniżej pod nazwą "Poradnik" lub też mogę wysłać pod wskazany sms-em adres e-mail.
Dla zainteresowanych zakupem udostępnię również pełną historię serwisową pojazdu z ostatnim wpisem z dnia 11-05-2015 przy przebiegu 148 733 km którą można potwierdzić w serwisie. Kilometry jakie auto przejechało od kiedy jestem właścicielem również są bardzo dobrze udokumentowane.
Samochód od pasjonata, traktowany z poszanowaniem.
Na wszelkie pytania odpowiem pod nr tel. 609-377-270.
Zapraszam do oględzin i zakupu.
P.S. Wszystkie zdjęcia, zarówno te z pleneru jak i garażu, zamieszczone w ogłoszeniu i załączniku PDF aktualne, wykonane dzień przed publikacją ogłoszenia.