Sprzedam
Subaru Legacy I BC 2.2 Aut 4x4 GX 1990 WEBASTO
Samochód sam w sobie unikalny, do tego w unikalnej wersji wyposażenia, w bardzo dobrym stanie, po remontach. W ciągłej eksploatacji, garażowany. 3 auto w rodzinie, traktowany hobbystycznie. Pełnowartościowe subaru ze stałym napędem 4x4, mocnym silnikiem i drzwiami bez ramek.
Nie miał nigdy gazu.
Legacy zachowane w oryginalnym stanie, jest pełni zgodny z VIN. Samochód doskonale się prezentuje i przede wszystkim świetnie jeździ. Wszystkie systemy sprawne. Ważnym atutem jest sprawne WEBASTO, super sprawdza się zimą.
Wnętrze: Bardzo ładnie zachowane w oryginalnym stanie, w pełni kompletne. To wersja z opcjonalną tapicerką, tzw „jodełka”, bardzo trwała. Plastiki nie powycierane, przyciski działają, świecą itp. Radio Kenwood z lat 90-tych razem ze CD i wyjściem Jack/AUX do schowka pasażera. Wszystkie 4 głośniki Kenwood. Gra to lepiej niż podstawowe zestawy w nowych autach. Wyposażenie elektryczne samochodu w pełni sprawne (szyby, szyberdach, kontrolki, mechanizmy kierownicy itp.). Jest tu wszystko co możliwe w tamtych czasach: Automatyczna skrzynia (4B) z trybem manualnym, czyli sekwencyjne zmiany 1-2-3, wraz z funkcją ECO. Szyberdach sprawny, otwierany, uchylany z sygnalizacją. Lusterka elektryczne sprawne. 4x Szyby. Centralny zamek. Wygodne podłokietniki, Dodatkowa nagrzewnica kabiny (HEAT), bardzo szybko w aucie jest ciepło. Ponadto system WEBASTO z programatorem. Bezcenne zimą. Wsiadamy do ciepłego auta z ciepłym silnikiem! Wygodne fotele, z regulacją poziomą zagłówków! Nowe dywaniki w kolorze. Klimatyzacja sprawna po serwisie. Kierownica nie wyślizgana. Niestety na osłonie przeciwsłonecznej pasażera są 2 ślady po papierosach. W tylnej kanapie komfortowy podłokietnik z otworem na narty czy inne długie przedmioty. Widać, ze autem jeździł jakiś dziadek, bo są jakieś samoróbki: uchwyt do kubka, który wyśmiałem, ale potem okazał się bardzo przydatny, bo tego w starych furach zazwyczaj nie ma. Są przyciski do pogrzewania foteli, ale jak się okazało w tym przypadku to włączniki do nieseryjnych światełek pod nogi w kabinie.
Antena wysuwana na przycisk, sprawna. Regulowana kolumna kierownicy. Spryskiwacze reflektorów (!) z nową pompą. Nowy akumulator.
Silnik/napęd:
-EJ22 boxer 136KM NA, 16V, przebieg 224tyś km i rośnie.
Silnik po remontach. Wymienione w ostatnim roku:
-Uszczelka pod głowicami, oczywiście wszystkie niezbędne szpilki, śruby, gumki, zgodnie ze sztuką
-Głowice w wietnym stanie, minimalne planowanie (są zdjęcia z remontu)
-Kompletny rorząd z pompą wody, termostat, czujnik spalania stukowego
-oczyszczony układ chłodzenia
-wymieniony olej, filtry, olej w skrzyni, w dyfrze
-wyregulowane zawory, nowe uszczelki pod deklami
-możliwość wyłączenia 4WD przełącznikiem w schowku. To dodane poza fabryką, ale na oryginalnych modułach z innej wersji. Komputer po wyłączeniu zaświeca kontrolkę 2WD.
-Silnik ma moc i bez problemu osiąga 200km/h. Był w trasach wyjazdowych kilka razy ponad 1000km i nie było problemu.
Wydech:
Seryjny kolektor wydechowy różnoodległościowy (asymetryczny), dalej kompletny, oryginalny wydech z Imprezy STI
Zawieszenie:
Seryjne. Brak luzów i oznak zużycia. Gumki i łączniki widać, że były wymieniane. Na badaniu technicznym wszystko na zielono. Na wahaczach jest rdzawy nalot, ale są zdrowe.
Hamulce:
Cały układ po remoncie. Sprawny ABS.
4 tarcze, z przodu nawiercane Brembo, klocki Ferodo DS2500, nowy płyn. Hamuje świetnie.
Koła/opony/hamulce:
W cenie 2 komplety: 14 cali na oryginalnych kołpakach w idealnym stanie, opony zimowe stare.
16 cali, idealne, OEM, po pełnej renowacji, kolor ciemno złoty. . Opony nowe DAYTON, zimowe o gęstym bieżniku.
Lakier/blacharka:
To oczywiście najsłabsza strona Subaru, ale w tym przypadku jest dobrze. Udostępniam zdjęcia z miernikiem, na większości elementów pierwszy lakier. Tylne nadkola były robione w Niemczech, wiec po obu stronach jest nowy lakier. W słońcu widać, że inny odcień. Blacharz zaglądał do nadkoli od wewnątrz i mówił, że jest porządnie zrobione i zabezpieczone. Są fotki. Progi też były robione. Rdzy nie ma nigdzie. Kielichy zdrowe.. Drzwi kierowcy były naprawiane i tu jest troszkę szpachli, wszystko wygląda na wyciągnięte wgniecenie, miejscowe. Obserwując inne Legacy z I generacji od lat, nigdy nie widziałem egzemplarza w lepszym stanie. Ten poważniejszych przygód na pewno nie miał. Wszystkie szyby oryginalne. Uszczelki w dobrym stanie, zakonserwowane specjalnym sylikonem. Nie przecieka nic nawet pod Karcherem. Nie zapominajmy, ze to 28 letni Japończyk, wiec ma widoczne ślady wieku. Drobne rysy, uszczerbki, obicia – nic poważnego. Żeby auto było perfect przydałoby się położyć nowy lakier, ale ja nie zdecydowałem się na to, bo pewnie spokojnie można wiele lat pojeździć, zanim przyjdzie na to czas. Zakonserwowano całe podwozie bitexem.
Historia:
Auto przyjechało z Niemiec, kupione od handlarzy z Radomia. Stan był słaby, ale blacha zdrowa. Włożyłem w auto mnóstwo czasu i pieniędzy. Na wszystko mam faktury. Przebieg niepotwierdzony, ale patrząc po ogólnym zużyciu, realny.
Wrażenia z jazdy:
Auto jest miękkie i komfortowe. Nie ma nic wspólnego ze sportowymi imprezami. Oczywiście jest super brzmienie boxera i wydechu STI ale jest dość cicho. Trakcja bardzo dobra. Na śniegu to bezcenne doznania. W deszczu bezpiecznie.
Zdjęcia:
https://goo.gl/photos/qj5wndqWQvHPmcAu5
Film:
https://photos.app.goo.gl/UNwCmcPmRCCCoDNB2
Cena: 14.000zł, ma badanie techniczne i ważne OC
Dodam, że cena nie jest spekulacyjna i tylko w części pokrywa koszty projektu, co widać na fakturach.
Mogę sprzedać na seryjnych stalówkach, - 2000zł. Auto jest na mnie zarejestowane, nie jestem handlarzem. Sprzedaję na umowę kupna-sprzedaży.