uwaga: 11-18.08 jestem na urlopie, preferowany kontakt email.
Subaru Impreza WRX STI ’07 (MY2006) ‘Hawk’, ostatni rocznik z nadwozia GD – Klasyczne zestawienie: Niebieski na złocie – prawdziwy STI utrzymany w seryjnym wyglądzie, lecz z wieloma modyfikacjami mechanicznymi.
Samochód ściągnięty z USA w 2009r w całości, jako nieuszkodzony. Podrzucam VIN i raport na żądanie.
Aktualny przebieg nadwozia ~100k km (i stale rośnie).
Silnik po rewizji- jeszcze na gwarancji, sprzęgło z nową tarczą, zawieszenie gwintowane KW variant 3 (z regulacją kompresji i dobicia).
Nadwozie w stanie b. dobrym, brak oznak korozji. Detailer dostrzeże zapewne kilka drobnych tematów, ale naprawdę świetnie utrzymane jak na ten typ pojazdu.
Świeżo po programie: 340HP/480NM – bezpieczna, a zarazem dynamiczna mapa. (Mapa robiona w 4Turbo Katowice a korekty GT4 Performance)
Topowy zestaw Zegarów Ori Defi wraz z centralką i daszkiem (od lewej: Oil Press, Turbo, EGT), jednostka audio (+navi) Clarion 2DIN.
Obecny stan zapewnia długą i bezawaryjna jazdę przez dłuuugie kilometry!
Przechodząc do szczegółowej specyfikacji:
Silnik:
Całość prac wykonana przez Zagrodzkiego i Krasnobrodzka Racing; jest jeszcze gwarancja na motor! Silnik nie pobiera oleju (aktualny przebieg silnika 4k km).
- Kute Tłoki Mahle – ciasne pasowanie (~0.06mm),
- Panewki korbowodowe i główne: STI Spec C,
- Kute Korbowody,
- Obróbka kanałów dolotowych głowic, planowanie, regulacja zaworów i obróbka gniazd,
- Wzmacnianie bloku/obspawanie, planowanie,
- Nowa uszczelka UPG + szpilki ARP,
- Odelżenie koła zamachowego,
- Wymiana wału,
- Wzmocniony smok olejowy,
- Pompa olejowa – 12mm,
- Wyważenie i wyosiowanie zestawu: korbowo-tłokowego,
- Nowy pasek rozrządu,
- Wymiana prawego i lewego wariatora,
- Nowa chłodnica oleju,
- Poduszki pod silnikiem STI Spec-C.
Dodatkowo w przeniesieniu napędu:
- Nałożenie nowych okładzin sprzęgłowych,
- Wzmocniony docisk sprzęgła N-klasa,
- Nowy płyn sprzęgłowy wraz z rewizją wysprzęglika,
- Wyosiowanie i sprawdzenie szczelności Turbiny.
Idąc dalej:
- Zawieszenie gwint KW Variant 3 (regulacja kompresji i dobicia) - tylne koła ustawione na negatyw i lekko pochylony, przód również - regularnie ustawiane u Sylwka z Prymasa (dostępny wydruk aktualnych ustawień).
- Większe Turbo FP68HTA - rewizja zrobiona: 20.10.2016, sprawdzenie szczelności i doważenie,
- Wydajniejsze wtryski: Deatschwerks Subaru 750cc,
- Turbo Timer Blitz DCIV FATT,
- Nowa pompa paliwa: Walbro, wymiana: Maj 2017.
- Heble: Tarcze przednie pływające Performance Friction i tylne DBA - jak nowe, przewody w stalowym oplocie, szczęki pod rękaw endless,
- Zestaw zegarów z centralką i daszkiem Defi: Ciśnienie lądowania, Ciśnienie oleju, EGT,
- Zestaw Stabilizatorów Whiteline w miejsce seryjnych,
- Anti lift kit Subarowy,
- Wymienione wszystkie tuleje w zawieszeniu na poliuretany,
- Zima: Felga: 17'' BBS złoto kute ori, Opony zimowe nowe (przejechane z 2k km),
- Lato, Felga: 18'' ATZ DTM złoto, Opony Firestone ZS90 stan >6mm.
- Uppipe downpipe i catback - przelot 3,5'' nierdzewka z końcówka (końcowym tłumikiem) custom lekko wyciszony,
- pasy szelkowe kierowcy OMP (są zwykle również i szelki, w zależności od nastroju do jazdy),
- 2DIN z nawigacja - Clarion NX501E, wyprowadzone gniazdo USB do podłokietnika, ostatnia aktualizacja navi początek 2016, zmieniony zestaw audio (głośniki) wraz z dodatkowym wygłuszeniem drzwi, kable pod subwoofer w bagażniku,
- Chlapacze z miękkiego tworzywa, podatne na odkształcenia - krótkie - nie jest to wleczący się po ziemi rally armor,
- Aramidowo/Kewlarowa płyta pod silnikiem - profesjonalnie zamontowana,
- Węże chłodnicy, intercoolera silikonowe.
- Dorzucam zestaw klocków na przód nowych wyczynowych – nigdy niezałożone,
Ze standardowych feature'ow jakie posiadał STI w tym roczniku:
- DCCD,
- Złote Zaciski Brembo,
- Automatyczna klima – sprawna,
- Niebieski klasyczny środek STI – w świetnym stanie,
- szyby elektryczne x4,
- Fotochromatyczne lusterko wsteczne,
- Tempomat,
- Natrysk na Intercooler ze zbiornikiem w bagażniku,
Jeśli chodzi o płyny:
- Świeżo po wymianie oleju silnikowego: Motul 300V 5W40, wymiana: Lipiec 2017
- płyn chłodniczy i płyn wspomagania: Motul, wymiana: Kwiecień 2017,
- płyn hamulcowy + odpowietrzenie, Motul dot4, wymiana: Maj 2017,
- oleje w skrzyni i dyfrach, Shell S2 ALS 90, wymiana: Sierpień 2016
Zapraszam do: kontaktu telefonicznego i na oględziny samochodu (po wcześniejszym umówieniu). Tylko osoby poważnie zainteresowane!
tel: sześć sześć dwa - dwa dziewięć zero - pięć zero jeden
Nie spieszy mi się ze sprzedażą, posiadam jeszcze inny samochód do jazdy na codzień.
Cena za samochód nie obejmuje oczywiście wszystkich modyfikacji, sprzedaję praktycznie w cenie niewiele wyższej niż dobrze utrzymany seryjny egzemplarz. Do rozsądnej negocjacji.