Niestety przyszedł czas na sprzedaż mojego oczka w głowie - w najmniej opłacalnym dla mnie momencie, bo ostatnio w samochód wsadziłem ponad 20 tys. złotych. Przebieg silnika niecałe 3000 km - buda 225000 km . Robiłem dla siebie na lata, jednak życia zmienia nagle priorytety i muszę sprzedać.
W samochód zainwestowałem jak na subarokomaniaka przystało większość swoich oszczędności:
- Silnik - najważniejszy atut auta - silnik jest po remoncie kapitalnym (dół i góra) - więc najbardziej kosztogenna rzecz jest zrobiona - na innych ogłoszeniach są tańsze auta, ale z silnikami z przebiegiem ok 200 tys.km czyli czeka je najczęściej zaraz remont(ok 12-14tys.zł) tutaj silnik przejechał na razie nieco ponad 2800 km po remoncie ! - koszt 13000zł
- SWAP hamulców przód i tył na złote zaciski BREMBO od STI + regeneracja, do tego tuningowe nawiercane tarcze EBC i race’ingowe klocki-koszt w sumie 7800 zł (oczywiście jak się skończą można zmieniać na seryjne od STI, które są dużo tańsze)
- OC i AC opłacone i ważne do 20.01.2019.
- Zawieszenie - większość zawiasu od STI - poliuretany, grubsze stabilizatory od STI itd. - samochód prowadzi się rewelacyjnie, nic nie puka, nie stuka, sztywne wszystko, świeżo po przeglądzie - koszt 2800 zł
- Felgi-od STI - kupiłem w tym roku w styczniu - od razu zostały sprawdzone, 2 były prostowane, całkowicie odnowione i pomalowane proszkowo na czarno - idealnie komponuje się ze srebrnym nadwoziem - koszt felg, renowacji i malowania 2750 zł
- Opony zimowe 225/45/17 PIRELLI SOTTO ZERO wzmacniane - w tym momencie po jednym sezonie - kupiłem jako nowe cena 2200 zł
- Wymiana największej zmory w tym aucie czyli najczęściej korodujących części podwozia - sanek przednich - kupiłem nowy z ASO Subaru - koszt 2000 zł
- Wymiana belki zawieszenia silnika - nowa belka + wymiana koszt 1350 zł
- WEBASTO - ogrzewanie postojowe - mistrzostwo świata w nasze zimy, 20 min działania i podczas gdy inni zaczynają skrobać szyby i odśnieżać auto ja wchodziłem już do ciepłego auta i odjeżdżałem - ustawia się na konkretną godzinę, albo na odpalanie za jakiś konkretny czas - 3000 zł
- Wydech - całkowity układ wydechowy robiony na zamówienie w GT4 - 2500 zł
- TURBOTIMER HKS - zawsze dbałem o rozgrzewania i schładzanie turbiny - dlatego zainstalowałem bardzo przydatny gadżet - po przekręceniu kluczyka i zaciągnięciu hamulca ręcznego - silnik pozostaje włączony na minutę i w tym czasie schładza się turbina - koszt turbotimera i montażu 400 zł
- Nowa chłodnica - wymieniana w listopadzie 2017 r.
- Zrobione w tym roku zabezpieczenie antykorozyjne podwozia - koszt 700 zł
- W aucie była przed remontem silnika instalacja gazowa (STAG do 350 koni mocy z 2016 r.) - w tym momencie została wyjęta(przed remontem silnika) i jest na sprzedaż osobno - mogę też sprzedać - jest butla z homologacją jeszcze na 8 lat, komputer itd - wszystko jest) - za instalację i założenie wtedy płaciłem 3800 zł
- Shortshifter - dzięki temu bardzo szybka i precyzyjna zmiana biegów koszt z montażem - 700 zł
- Rozpórka tylna (na śruby - można zdemontować w każdej chwili ) 250 zł
- Wymienione fotele na skórzane - z nowszej wersji - koszt 1000 zł ( mają w sobie też możliwość podgrzewania - można to w prosty sposób zainstalować i mieć podgrzewane fotele)
- Do tego mogę dorzucić 2 fotele oryginalne które były seryjnie - obecnie chodzą na rynku po 700 - 800 zł
(obecny silnik po remoncie nie jeździł na gazie w ogóle)
- Auto posiada ISOFIXy - do montowania fotelików
- Zalany olejem VALVOLINE 5w-50
- Ponadto zebrałem kupę gratów na poważniejszy tuning - mocniejszy tuningowy intercooler(1000zł) turbina VF35 od STI (1500zł) , nowe wtryski od STI (800zł)- będę to sprzedawać osobno, chyba, że dogadamy się i w pakiecie sprzedam wszystko jeśli ktoś będzie miał w planach tuningować auto porządnie.
- Jeśli chodzi o minusy to standardowo pojawił się malutki wykwit korozji na tylnim prawym błotniku-niestety standard w tym modelu. I za niedługo będzie można wymienić oleje w dyfrze. Bo tego jedynie nie zdążyłem zrobić (niewielki koszt). Przy zakupie mogę to zrobić w zaprzyjaźnionym warsztacie.Kwestia dogadania się.
- Więcej minusów nie widzę i piszę to z pełną odpowiedzialnością.
Do obejrzenia w Warszawie, można się umówić w dowolnym warsztacie na sprawdzenie, auto znam bardzo dobrze i jest to moim zdaniem najbardziej doinwestowana wystawiona impreza w nadwoziu wagon obecnie! Kto robił już remont silnika wie, że lepiej na start kupić auto ze zrobionym pełnym remontem silnika i zawieszenia. To i tak niewielka część tego co wpakowałem w auto. Jak coś mogę porobić więcej zdjęć, ale zapraszam na osobiste oględziny. Auto do obejrzenia w Warszawie. Tel . 510290077. Sprzedaje wyjątkowo z nagłych powodów osobistych stąd ta cena. Poważnie zainteresowanych zapraszam!