Niestety, ale z bólem serca muszę sprzedać swoją Subarynkę. Powód sprzedaży - kupiłem właśnie nowego WRXa STI, którego odbieram za ok 2 tygodnie. A przedmiotem sprzedaży jest: Subaru WRX Limited Edition wersja US z 2011 roku i tylko tam występowała. Charakteryzuje się większą mocą od standardowego WRX dzięki większej turbosprężarce z STI. Standardowy WRX ma 230 KM mój miał w standardzie 265 KM. Wygląd jest taki sam jak STI czyli posiada tzw. Widebody.
Przebieg 132000 km
Cena 69.900 zł brutto wystawiam FV23% - rozmawiać o cenie można
Trochę o wyposażeniu podstawowym:- Skórzana tapicerka - Szyberdach- Klimatyzacja- Tempomat- Podgrzewane fotele - Lampy Xenon- Poduszki powietrzne kierowcy pasażera
Wyposażenie dodane ode mnie:- dokładki boczne, przednie i tylnie sprowadzone przeze mnie z USA- pełny przelot na układzie wydechowym Invidia Q300- Mam też starszą wersję urządzenia AccessPort firmy COBB, która pozwala wgrywać swoje mapy, sprawdzać czas do setki i na 1,4 mili, czytać i kasować błędy komputera i dużo innych rzeczy. Urządzenie działa tylko z samochodami US.- powłoka ceramiczna Do samochodu posiadam dwie wersje klap. Jedna z płaskim spoilerem WRXowym i druga to wersja klapy z dużym skrzydłem czyli wersja STI. Moc w Subaru zwiększona w MTS Rally na licencji Mapteka do 310 KM z bezpiecznym marginesem. Przy okazji MTS dodał nowy intercooler firmy JapSpeed. Olej wymieniany regularnie Valvoline. Jeżdżę tylko i wyłącznie na paliwie 98 w renomowanych stacjach. Ogólnie silnik w świetnej kondycji, zero oznak UPG na dzień dzisiejszy. Po remapie świetnie jeździ i strzela marchewkami z wydechu. Opony letnie 245/40R18 Uniroyal Rainsport 3 kupione w Maju 2016 roku. Letnie opony są założone na felgi Rota G-force 18x9 ET35 w kolorze białym i od razu mówię, że nic nie ociera ponieważ tylne nadkola zostały delikatnie zrolowane u specjalisty i zabezpieczone. Na zimę są opony Nokiany na felgach 17 cali ORI Subaru w kolorze grafitowym.
Coś o przeszłości samochodu. Odkupiłem go od chłopaka, który kupił go w salonie w USA i przyjechał do Polski na studia zabierając Subaru ze sobą. Niestety albo stety musiał je sprzedać i tak trafił w moje ręce w roku 2013. Carfax można sprawdzić - czysty. VIN oczywiście udostępnię zainteresowanym. Za czasów pierwszego właściciela miał zarysowaną maskę przez jakieś debila oraz mała skaza na zderzaku przednim, której nie naprawiłem do dzisiaj bo mi nie przeszkadzała. Za mojej kadencji także zero wypadków i poważnych stłuczek. Jakieś parkingowe ryski i przecierki pewnie się znajdą jak to w kilkuletnim samochodzie, ale nic poważnego. Można mierzyć grubość lakieru - wszystkie blachy i szyby oryginalne.
Samochód znany w salonie Subaru Grafix Białystok. Tam serwisuję i naprawiam każdą pierdołę. Oczywiście znany również w MTS Rally w Warszawie ponieważ tam robiłem remap i przelot. Samochód ma zmieniany rozrząd w tym roku, sprzęgło i sprężarka klimatyzacji, wymiana piasty, wymiana tulei wahaczy i tulei stabilizatora oraz wymiana drążka kierowniczego. Wszystko na oryginalnych częściach. Oczywiście faktury na wszystko. Podsumowując samochód zadbany i dopieszczany przeze mnie. Nigdy nie był na torze i nie był upalany. Po prostu mój daily car Samochód fizycznie mogę oddać nowemu właścicielowi na początku listopada ponieważ wtedy odbieram nowe Subaru WRX STI.
Zapraszam do oglądania. Przejażdżki po wcześniejszej kaucji.
Kontakt pod numerem tel siedem 9 trzy 9 zero zero 4 osiem dwa