Witam wszystkich
Sprzedaję moje Subaru WRX kombi. Posiadam je od 2 lat. Sprzedaję bo czas zmienić na coś bardziej cywilnego :P.
Zacznę od najważniejszego: 260KM, 350NM, stały napęd na 4 koła. Całość sprawia że autem bardzo przyjemnie się jeździ. Przez 2 lata przejechałem nim 13000km, nic się z nim w tym czasie nie stało. W 2009 roku jeden z poprzednich właścicieli wymienił silnik w Carficie, w tej chwili ma on przejechane jakieś 120tys km. Mam faktury na tą naprawę oraz na strojenie wykonane przy tej okazji.
Samochód jest w dobrym stanie, z zewnątrz oprócz oczywistych rdzawych wykwitów na nadkolach nie ma większych wad. Lakierowałem całą prawą stronę bo kupiłem go z porysowanymi drzwiami. Przy tej okazji były też robione nadkola ale niestety zbyt długo nie wytrzymały. Poprzedni właściciel wymieniał też radio na inne, teraz jest to odtwarzacz z wbudowaną zmieniarką na 6 cd, dodatkowo jest w nim wejście aux. Wszystkie panele w środku które były srebrne teraz są czarne, w końcu pasują do reszty tapicerki :-).
Od czasu kiedy mam auto zrobiłem w nim parę rzeczy: Wszystkie gumy w zawieszeniu, przeguby, piastę z łożyskiem, chłodnicę płynu, chłodnicę klimatyzacji oraz napełnienie układu który był rozszczelniony właśnie na chłodnicy, kompletną u-ramę. Jakieś 2 miesiące temu olej Motul z filtrami.
Poprzedni właściciele wprowadzili szereg modyfikacji:
Zawieszenie: STI Spec-C (czerwone amortyzatory, czerwone sprężyny Prodrive, przedni stabilizator STI 2003 20mm, tylny stabilizator Whiteline 22mm, aluminiowe łączniki Whiteline, tylna górna rozpórka STI
Hamulce: Przednie zaciski hamulcowe Brembo/STI, tarcze i klocki TRW
Intercooler: STI 2005
Kierownica: STI 2005
Kompletna przekładnia kierownicza STI 2006
Wydech: (uppipe STI, downpipe z szerokim kołnierzem przy turbo i sportowym katalizatorem, tłumik końcowy Prodrive 2,5”)
Wtryski: STI 550ccm
Sprzęgło Exedy
Felgi aluminiowe STI 2005
Wlot na masce STI
Pompa paliwa Walbro, przewody paliwowe Samco
Turbotimer STRI
Przyciemnione szyby, oklejony wlot oraz pomalowane zaciski
W ciągu ostatnich lat i przez jakieś 30tys km zostały wymienione: sprzęgło Exedy, tarcze i klocki, rewizja skrzyni wraz z wymianą oleju, płyn hamulcowy, strojenie zaworów i rozrząd. W zeszłym sezonie kupiłem nowe opony letnie, cały czas jak nowe. Mam też nowe zimowe Nokiany ale te akurat za dodatkową dopłatą.
Samochód ma już prawie 18 lat więc nie jest idealny ale jest godny uwagi.
Jeśli masz jakieś pytania dzwoń śmiało: 517 089 867 - Michał. Chętnie odpowiem na wszystko w miarę możliwości.