Dzień dobry,
Subaru Impreza WRX 2.0T rok 2001. Jest to moje prywatne auto posiadam je od 3 lat, użytkuje jako drugie. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, samochód sprowadzony ze Szwajcarii. Od wiosny 2016 roku zrobiłem nim 25tys. km. Silnik pracuje na oleju Millers Oils Nanodrive 5w40, wymieniany co 6tys. km wraz z filtrem (oem Subaru). Wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody 4tys. km temu (grudzień 2017) + paski alternatora i klimy, bez oszczędzania!! Świece dedykowane do tego auta wymienione 1,5 roku temu. Nowe klocki przód / tył (przednie 3 tygodnie temu). Zregenerowana rama "U" pod silnikiem, wypiaskowana i pomalowana, typowa bolączka Imprezy GD. Samochód ma kompletny wydech z kwasówki, spawany na zamówienie 2,5" na szerokim kołnierzu. Wystrojony na nowo u Maćka (strojenia.pl). Wynik potwierdzony wykresem z hamowni: 253KM / 338Nm momentu. Dołożone dodatkowe zegary pokazujące: ciśnienie doładowania, temperaturę oleju i ciśnienie oleju. Radio 2din, dotykowe. Wnętrze czyste, niezniszczone. Samochód w zeszłym roku przeszedł zabezpieczenie podwozia w profesjonalnym punkcie Waxoyl. Zamontowane wzmocnienia skrzyni biegów od Motoweld.pl, dołożone wysokie skrzydło na wzór STI, oryginał dokładam do auta. Felgi ROTA Torque 17" kupione NOWE w pudełkach na początku tego roku. Opony na nich również NOWE Federal 595RS-R !! Pewnie czytasz to nie przypadkowo, więc nie muszę tłumaczyć. Drugi komplet kół oryginalne 17" Subaru z oponami zimowymi w cenie. Auto świeżo po przeglądzie technicznym, także ważny do maja 2019. OC do połowy czerwca tego roku. Samochód garażowany i regularnie utrzymywany w czystości!! Jestem typem człowieka, dla którego własne auto jest jak członek rodziny.
Żeby nie było, że samochód jest idealny opiszę też słabsze strony. Za niedługi czas należałoby wymienić tarcze hamulcowe przód. Początek ognisk korozji pojawia się na tyłach nadkoli tylnych (typowe miejsce). Stuki na łącznikach stabilizatora tył, słyszalne podczas wykonywania sekwencji zakrętów. Problem z elektrozaworem tzw. solenoid - pojawiają się skoki doładowania na 4 i 5 biegu. Oczytałem się na ten temat i jestem pewien na 90%.
Na wszystkie wymiany posiadam rachunki, faktury lub ksera do wglądu. Dwa kluczyki, książki itd. Powód sprzedaży to fakt, że zakładam rodzinę i będę potrzebował dwóch praktycznych aut. Pewnie jeszcze czegoś zapomniałem, na wszelkie pytania mogę odpowiedzieć telefonicznie po godzinie 16, tel. 794 627 867 . Proszę o kontakt tylko poważne osoby, nie mam zbyt wiele wolnego czasu ogólnie. Opcja "Kup Teraz" dostępna po oględzinach na miejscu. Samochód do obejrzenia w Kielcach.