Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 250,00 zł
- MOST DYFER SUBARU IMPREZA I 2.0 4WD 115KM
- 450 zł z dostawą
- 45,00 zł
- SUBARU IMPREZA III KLEMA 2.0D 150
- 54,99 zł z dostawą
- 249,00 zł
- SUBARU IMPREZA GD 2.0 T ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY
- 257,99 zł z dostawą
Subaru Impreza STI 2.0 SPEC C, 340KM, 450Nm (4993455068)
Opis
Auto zakupiłem specjalnie do Startu w 52 Rajdzie Barbórka 2014.
Samochód jeździł wcześniej w imprezach amatorskich typu rallysprint.
Po zakupie samochód został przygotowany do startu i przeszedł gruntowny przegląd oraz remont (zawieszenie, napędy, dyfry, hamulce, skrzynia biegów, instalacja elektryczna, amortyzatory).
Auto po remoncie przejechało barborkę (20km oesowych, 115km dojazdówka) plus 28km testowe.
Na barborke został zbudowany nowy silnik 2.0 SPEC C, Nominał - wystrojony przez Mateusza Bieńkowskiego (340KM, 450Nm)
Sprzęgło po regeneracji
Turbina od EVO
Skrzynia 6M od STI z DCCD sterowany przez NITRONICSA (dowolne nastawy spięcia centralnego dyfra) (przegląd 50km)
Tylny dyfer od STI z dużą główką ze szperą CUSCO (przegląd 50km)
Komputer silnika VI-PEC, 2 mapy silnika (oesowa i dojazdowa)
Podtrzymanie turbo 2 mapy (mocniejsze i słabsze)
Procedura startu
Shift light podpięty do komputera pod mapę
Magiel krótki WRC - Palonka Rally
Płyty alu pod silnik i dyfry
Zawieszenie Kayaba Ultra SR plus sprężyny od STI
Klatka załącznikowa - KOZAK
Hamulec ręczny hydrauliczny
Fotele Sparco(ważne homologacje), pasy Sabelt
Kierownica zamszowa
Kuwety i boczki karbonowe
Deska flokowana
Otuliny homologowane
Szyby oklejone folia
Mechanicznie samochód jest w stanie idealnym, wizualnie do odświeżenia.
Dodatkowo dorzucam:
Drzwi tylne z kompozytu, szyby z plexi
Felgi 17" 5szt
Felgi 16" 4szt
tel. 501 781 778
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.