Sprzedaję swoje prywatne auto, które posiadam od 5 lat.
W skrócie:
- Polski salon, trzeci właściciel
- Udokumentowany, prawdziwy przebieg 250 tys. km.
- Przegląd do końca maja 2021
- Instalacja LPG od 2017 i 30 tys. km [sterownik TECH-324 OBD, wtryskiwacze Barracuda, reduktor KME Silver, butla w kole ważna do 2027, wlew ukryty pod klapką, przełącznik w popielniczce]
- Po kompletnym przeglądzie instalacji LPG - sprawdzenie szczelności, wymiana filtrów, strojenie w trakcie jazdy, nowy filtr powietrza - następny serwis za 15 tys. km.
- Silnik EJ20F - wzmocnione gniazda zaworowe, jedyny możliwy do montażu LPG.
- Bardzo dobre wyposażenie jak na Subaru Imprezę w tej generacji
- Klimatyzacja sprawna, co roku odgrzybiana, nowy filtr kabinowy.
- Opony letnie Vredestein Ultrac Satin po 6.5 mm na felgach 17"
- Opony zimowe Nokian WR D4 po 5~6 mm na felgach 16"
- Układ wydechowy z wersji WRX Prodrive (kolektor wydechowy, tłumik końcowy) - rewelacyjnie podkreślony dźwięk silnika Boxer
Samochód jest w ciągłym użytku, wszystkie rzeczy na bieżąco wymieniane jeśli zachodzi taka potrzeba.
Posiadam dwa oryginalne kluczyki oraz komplet dokumentów i książkę pojazdu.
Bardzo dobrze wyposażona jak na Imprezę wersja RC:
- Światła ksenonowe
- Automatyczna klimatyzacja
- Podgrzewane przednie fotele z dobrym trzymaniem bocznym i dodatkowymi poduszkami powietrznymi
- Szyberdach (szyba chowa się w dachu, albo uchylana do góry)
- Halogeny przeciwmgłowe
- Sportowa skórzana kierownica
- Spoiler ze światłem stopu
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- Hill holder - asystent ruszania pod górę
- Wszystkie szyby sterowane elektrycznie
- Centralny zamek
- System ISOFIX
- Czujniki parkowania tylne [niefabryczne - Valeo]
Możliwość sprawdzenia samochodu w dowolnym serwisie na koszt kupującego.
Za wszystkie absurdalne propozycje z góry dziękuję, nie śpieszy mi się ze sprzedażą bo samochód jest cały czas w użytku i nie mam jeszcze następcy.
Od zakupu przeze mnie zalewany wyłącznie olejem 5W30 Millers Trident wymieniany co 10 tys. km lub co rok. Egzemplarz ten posiada silnik EJ20F, czyli ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi - jedyna wersja, która toleruje LPG i z takim zasilaniem wychodziły nawet fabrycznie. W odróżnieniu do wariantu EJ204, które przeważają na rynku, regulacja zaworów odbywa się przy gazie co 80-100 tys km zamiast co 30 tys. Użytkowany jako jeden z dwóch samochodów w rodzinie, stąd przebieg mimo regularnego użytkowania oscylował wokół 10 tys. km rocznie i wynosi obecnie około 251 000. Subaru bez żadnych obaw robiliśmy trasy po 1000+ kilometrów i nigdy nie zawiodło.
W ostatnich 2 latach wymieniłem: chłodnicę, tarcze i klocki przód tył na EBC Red Stuff (dogrzane mają sportową charakterystykę, zimne hamują jak zwyczajne OEM-owe klocki), kompletne sprzęgło Exedy + łapa sprzęgła, akumulator, łączniki stabilizatora z przodu, rolkę i napinacz klimatyzacji, świecie i sporo innych rzeczy, o których już nie pamiętam. Rozrząd ma przejechane 40 tys.
Do samochodu dokładam także fabryczny tłumik komorowy, na którym auto jest ciche jak standardowy samochód.
W razie dodatkowych pytań, śmiało można dzwonić do 22. Jeśli nie odbieram, postaram się oddzwonić.
Dodatkowe (65) zdjęcia dostępne pod adresem: http://subaru555.web-album.org/album/52900,subaru-360