Witam
Sprzedam swój samochód Subaru Impreza GD z 2006 roku z silnikiem 2.5 typu boxer (instalacja LPG firmy BRC z 2011 roku) z automatyczna skrzynią biegów. Jest to wersja RS (sprowadzana z USA w 2006).
Do obejrzenia w Warszawie (dzielnica Wola).
Tel: 512 409 sto siedemdziesiąt cztery
Jest to najlepszy silnik (nie turbo, zwykły wolnossący) w subaru do instalacji LPG.
Realne spalanie gazu to:
~10 l/100km (przy eko-jeździe)
~12 l/100km (normalna jazda trasa)
~14 l/100km (miasto)
Zbiornik mieści 40 litrów gazu, starcza na przejechanie od 300 do 400 km (butla w miejscu koła zapasowego, dodatkowo zapas w postaci koła dojazdowego).
Skrzynia automatyczna 4 stopniowa, ładnie zmienia biegi, nie szarpie, nie przeciąga obrotów.
2 lata temu był wymieniany olej w skrzyni (~20 tys km temu).
Nie jestem handlarzem, jeździłem tym samochodem przez 4 lat i nigdy mnie nie zawiódł i szczerze mogę go polecić.
Dla fanów sportowej jazdy – to nie jest samochód do sportu. Ale bardzo sprawnie można się nim poruszać oraz wyprzedzać bez obawy, że zabraknie mocy.
Wymiany oraz serwis:
Wymiana amortyzatorów tył: 128 tys km
Łączniki stabilizatorów: 125 tys km
Olej silnik+filtry: 125 tys km (ja wymieniałem co 10 tys km)
Świece + przewody: 120 tys km
Serwis LPG: filtry+regulacja 115 tys km (JAKO)
Uszczelniacze zaworów: 115 tys km
Olej skrzynia biegów: 113 tys km
Przegląd techniczny ważny do: 20.06.2018
PRZEBIEG: 83 tys mil (133 tys km)
MOC: 170KM
WYPOSAŻENIE:
- KLIMATYZACJA
- TEMPOMAT
- ABS
- PODUSZKI POWIETRZNE
- ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYBY
- ELEKTRYCZNIE STEROWANE LUSTERKA
- CENTRALNY ZAMEK STEROWANY PILOTEM
- AUTOALARM
- RADIOODTWARZACZ CD (JVC z zestawem głośnomówiącym)
- STAŁY NAPĘD 4x4 AWD
- FELGI ALUMINIOWE
- MOCOWANIA ISO-FIX
- CB radio
Opony zimowe, które planowałem wymieniać na najbliższą ziem – ale być chyba można na nich ten sezon jeszcze przejechać.
Posiadam dwa komplety kluczyków (jeden ma tylko sparowany pilot zamka centralnego oraz guzik anty-napadowy: panic-button)
Silnik 2.5 boxer jest bardzo dobrym silnikiem do instalacji LPG – dobra instalacja która jest poprawnie zainstalowana nie stanowi dla niego żadnego problemu. Charakterystyczne dla tego silnika (każdy egzemplarz, nawet w 100% nowy) jest to, że bierze olej – należy to kontrolować i uzupełniać w miarę potrzeby (około 300 ml na 1000 km, zależy to od stylu jazdy).
Cena adekwatna do stanu auta: uważam, że mechanicznie jest OK, ale niestety blacharka jest jego najsłabszym punktem: tak jak na zdjęciach: rdza na tylnych nadkolach, jedno nadkole wraz ze zderzakiem obtarte (przygoda parkingowa), ogólnie sporo rys na lakierze oraz felgach.
W środku tapicerka w dobrym stanie – nie jest przetarta ani porwana.
W razie pytań proszę dzwonić (512 409 sto siedemdziesiąt cztery) lub pisać poprzez allegro.
Opcja kup teraz tylko po wcześniejszym obejrzeniu.