Do sprzedania mam Subaru Imprezę WRX 2.0 sprowadzoną do Polski ze Szwajcarii w 2015r. Od 5 lat bezproblemowo użytkuję te auto bez żadnych poważnych napraw czy awarii. Po przyjeździe do kraju w Imprezie naprawiane były dwa tylne nadkola (rdza) i zabezpieczony był cały spód auta łącznie z progami. Subaru dostało też nowe kompletne sprzęgło, rozrząd, i wymienione były wszystkie płyny eksploatacyjne. Nigdy nie oszczędzałem na serwisie i częściach wszystko jest zawsze robione na czas. Olej i filtry zmieniam raz w roku. Przebieg roczny mieści się w granicach 7 tys. kilometrów. Historie auta i przebieg można sprawdzić na stronie internetowej historiapojazdu.gov.pl. Subaru jest użytkowane od wiosny do późnej jesieni, a zimą stoi w garażu. Na co dzień głównie jeżdżę autem służbowym którym robię ok. 10tys km miesięcznie.
W 2017r. Subaru otrzymało nowy układ wydechowy. Spawany na zamówienie downpipe i dedykowany Japoński tłumik końcowy Blitz Nur Spec R.(jak dla mnie idealny dźwięk boxera) Brzmienie takiego zestawu można sprawdzić na Youtubie. Po modyfikacji układu wydechowego konieczne było przeprogramowanie sterownika silnika. Impreza dostała indywidualnie przygotowany program zwiększający moc i moment obrotowy silnika 260KM/357NM. Program robiony był z wykorzystaniem hamowni 4x4 ,a nie na zasadzie kopiuj wklej. Po tym zabiegu silnik stał się bardziej elastyczny, wzrosła dynamika od niższych obrotów i spadło spalanie. Auto było strojone na PB95 więc tankując paliwo o wyższej liczbie oktanowej PB98 będzie jeździło jeszcze lepiej.
Subaru jest użytkowane przeze mnie rozsądnie i z głową. Służy mi do normalnej jazdy. Kupiłem je przez pasje do Japońskiej motoryzacji. Nie ścigam się z dziećmi jeżdżąc po mieście od świateł do świateł. Lubię szybką jazdę w trasie i pokonywanie ostrych zakrętów tym autem bo daje naprawdę wielką frajdę z jady, ale oczywiście wszystko z umiarem. Nie jeżdżę nim non stop do odcięcia na każdym biegu zamykając licznik. Są pewne granice. Przed każdą jazdą silnik jest rozgrzewany nigdy nie był pałowany na zimnym. Pracuje wzorowo nie był remontowany i remontu nie potrzebuje. Nie ma też żadnych wycieków i nie pobiera oleju. Stan zgadza się od wymiany do wymiany. Silniki w WRX-ach są wytrzymałe ale nie są ,,DEBILO” odporne trzeba lać dobry olej, częściej go wymieniać i nie katować na zimnym.
Jeżeli chodzi o blacharkę do poprawy w najbliższym czasie będą standardowo dla tego modelu tylne nadkola. Przy antenie były robione zaprawki w poprzednim roku. Nigdzie nie ma dziur i szpachli! Subaru bardzo dobrze się prowadzi. W zawieszeniu nie ma luzów nic nie ściąga.
Impreza wyposażona jest w lampy przednie, atrapę i regulowany spojler Oricari. Sporo osób o to pyta więc piszę, że nie są to chińskie akcesoria tuningowe. Taką już kupiłem i nic nie zmieniałem. Na desce rozdzielczej są trzy wskaźniki temperatura i ciśnienie oleju, doładowanie turbo + turbotimer. Opony mają ok. 5mm bieżnika. Auto jest przygotowane do jazdy. Ostatni serwis olejowy robiłem 03.2020r badania techniczne i ubezpieczenie OC ważne na rok. Klocki hamulcowe wymieniane w 2019r przed zimą. Nie interesuje mnie zamiana tylko sprzedaż. Kupiłem drugie auto i mam czym jeździć. Cena do rozsądnej negocjacji.
Dane do sprawdzenia historii pojazdu:
https://historiapojazdu.gov.pl/
vin: JF1GDALD31G006292
nr. Rejestracyjny BI3522T
data pierwszej rejestracji 02.01.2002