Witam.
Z żalem proponuję do sprzedaży Subaru Forestera S-turbo 2.0t AWD z 2001roku.
Jest to projekt, który razem z bratem ogarnialiśmy prawie rok.
Subarynę zakupiliśmy w lutym 2017 roku.
Forek sprowadzony ze Szwajcarii od pierwszego właściciela.
Po opłaceniu i zarejestrowaniu, praktycznie od ręki wzięliśmy się za robotę.
Docelowo mieliśmy go skręcić na 350 do 400 koni, ale jak to w życiu bywa, priorytety się zmieniają i stąd decyzja o sprzedaży.
Czy się opłacało?! No cóż, wszystko zależy od strony patrzenia… Jedno jest pewne, teraz Subaru stało się wreszcie odpowiednio dynamiczne i daje ogromną frajdę z jazdy, a przyszły nabywca powinien być zadowolony, ponieważ pomijając koszt samego zakupu auta w Subaru włożyliśmy ponad 26tys zł., co postaram się mniej więcej, przynajmniej z grubsza, poniżej opisać.
Subaru na wstępie dostało zmieniony blok silnika, na pół zamknięty EJ207
(Nowe pierścienie, honowanie), głowice po kompletnej obróbce (uszczelniacze, gniazda, zawory, trzonki zaworowe).
Praktycznie nowa hybrydowa turbosprężarka td04 od Perun Turbo.
Walki rozrządu WRX.
Zamontowane sportowe przegrody w misce olejowej - pompa oleju 11mm!
Sprzęgło ACT z lekkim kołem zamachowym i tarczą obitą kevlarem.
Silnik złożony na nowych – ORYGINALNYCH! - uszczelkach SUBARU!
Szpilki głowic również nowe – ORYGINALNE SUBARU!
Alternator po regeneracji.
Nowe paski osprzętu.
Wszystkie rolki, świece Denso,
Nowe klocki tarcze tył, przód nowe klocki - tarcze jeszcze ok.
Klimatyzacja 100% sprawna.
Dodatkowy filtr odmy K&N.
Nowy oryginalny rozrząd.
Turbo timer z regulacją czasu chłodzenia.
Auto było strojone W firmie STW , wynik to 248km i 331 Nm!
Forek jeździ na oleju Valvoline 10w60 zmieniany co 5tyś kilometrów.
We wnętrzu dwa fotele kubełkowe z Imprezy.
W październiku 2017r zamontowana była wysokiej klasy instalacja LPG KME EXTREME.
Po modyfikacjach Subaru zrobiło max 20 tys km a na LPG max 4-5 tys km.
Poniżej koszty ważniejszych rzeczy: (z pamięci, więc zapewne coś pominę):
1490zł - Opłaty + rejestracja i OC
250zł – alternator
200zł – olej plus filtry
7000zł – blok silnika EJ207
500zł – pompa oleju
450zł – wałki WRX
1600zł – głowice
1430zł – uszczelki + śruby
250zł – przegrody w miskę
400zł – sprzęgło
1550zł – nowe turbo
900zł – rozrząd
200zł – rozrusznik
180zł - świece
170zł – łożysko oporowe
180zł – koło rozrządu
120zł – klaksony
50zł – łożysko koła zamachowego
170zł – półksiężyce
60zł – przewody odmy
200zł – regeneracja tylnych zacisków
300zł – tarcze + klocki tył
1800zł – strojenie w STW
230zł – 2x pasek + rolka
50zł – gałka biegów
90zł – elastyczny przewód hamulcowy
1000zł – wiskoza, rozdzielacz napędów
170zł – klocki przód
3900zł – instalacja LPG KME EXTREME
350zł – zawór upustowy
400zł – Turbo Timer
Jak wynika z powyższego opisu, tylko z tego co pamiętam w Subaru włożone jest na pewno ponad 26tys zł!!! a do tego proszę wziąć pod uwagę koszt robocizny, która lekką ręką oscyluje w granicach kolejnych co najmniej 5 tys złotych!!!
W związku z powyższym moja propozycja cenowa nie jest nawet połową inwestycji jaka ponieśliśmy.
Reasumując jest to nie lada gratka dla miłośnika i fana marki.
Auto na spokojnie już w tej chwili można zestroić na 300 do 320 koni.
No cóż, to by było na tyle…
W celu oględzin i zakupu auta zapraszam do Legionowa pod Warszawą.
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania pod nr Tel. 570-505-402.
Odpowiadam też na SMS.
Proszę o telefon tylko osoby faktycznie zainteresowane zakupem.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zakupu.
PS: poniżej link do galerii zdjęć, gdzie można dokładniej zobaczyć auto:
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/subaru-forester-turbo-2001r/10385966/1#zdj3