Oferuję na sprzedaż pięknego czarnego streetfightera z symbolicznym przebiegiem (niewiele ponad 5 tys kilometrów).
Motocykl na oryginalnych częściach (oprócz opon, o czym później), mocno doinwestowany - włożyłem w niego właściwie drugie tyle za ile go wystawiam.
Teoretycznie jestem jego drugim właścicielem ale w praktyce jedynym, odkupiłem go praktycznie nowego - po 4 miesiącach użytkowania od wyjazdu z salonu (jeszcze na dotarciu) więc właściwie przez cały czas był w moich rękach.
-
Bardzo niski przebieg wynika z faktu, że ostatnie 7 lat motocykl stał w (ogrzewanym) garażu i nie był jeżdżony, także był eksploatowany praktycznie jedynie przez pierwsze 3 lata.
-
Po tych “kilku” latach postanowiłem wrócić do motocykli i przygotować go sobie. W planach była nauka jazdy na torze, stąd inwestycje o których dalej napiszę.
Po tak długiej przerwie motocykl wymagał porządnego zajęcia się nim.
Więc zimą przed sezonem 2020 przeszedł poważny serwis i naprawy w warsztacie MOTOEXPERT24 przy ul. Żyznej 11 w Warszawie, za kwotę prawie 2000zł, nie licząc zbiornika paliwa, który dokupiłem oddzielnie. Fakturę z wyszczególnionymi naprawami dołączam do książki serwisowej.
Naprawie podlegała instalacja elektryczna i układ zapłonowy
Wymieniona została stacyjka, akumulator, moduł zapłonowy, bak (w starym od środka zaczęła pojawiać się rdza) świece i inne drobne elementy.
Oprócz tego, motocykl przeszedł gruntowne czyszczenie i wraz z wymianą wszystkich płynów eksploatacyjnych i filtrów.
Niestety w 2020 roku przejechałem się nim zaledwie kilka razy z powodu braku czasu i w 2021 postanowiłem, że nie ma sensu go dłużej trzymać (niech ktoś inny się nim nacieszy).
Przed sezonem 2021 zrobiłem oczywiście również gruntowny przegląd i serwis z wymianą płynów eksploatacyjnych, regulacją sprzęgła (teraz ma rewelacyjne krótki skok do następnego przełożenia), hamulców, obrotów oraz wymianą opon na nowiutkie torowe PIRELLI DIABLO ROSSO II, które obecnie są na dotarciu, bo do dziś przejechały zaledwie kilka kilometrów.
Serwisem i oponami zajął się Warsztat Black Dog - Custom Motorcycles w Markach.
-
- Motocykl ma teraz zatankowany pełen bak najlepszego dostępnego na rynku paliwa - 100-oktanowego Shell V-Power Racing.
- Dodatkowo zamontowany jest uchwyt na telefon z ładowarką, który dołączam gratis do motocykla.
- Przed sprzedażą ubezpieczyłem pojazd (ubezpiecznie ważne jest do 09.05.2022).
- Badania techniczne już się skończyły, ale jeśli komuś bardzo będzie zależało to mogę podjechać na stację diagnostyczną i je podbić.
DANE MOTOCYKLA:
1. Numer Rejestracyjny: BI 100J
2. Numer VIN: SZDX20100A2000038
3. Data pierwszej rejestracji : 2011.04.06
4. Data produkcji: 2010
5. Miejsce zakupu: Polska - Salon Dealera PIL-MAR, ul. Narutowicza 15, 96-230 Biała Rawska
6. Aktualny przebieg: 5388 km
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
1. Rozstaw osi: 1420 [mm]
2. Silnik: 1 cylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder, OHC
3. Pojemność: 223 cm3
4. Prędkość maksymalna: 140 [km/h]
5. Przeniesienie napędu: łańcuch
6. Moc maksymalna : 18 KM przy 7500 obr/min
7. Hamulec: przód / tył: tarcza o średnicy 290mm
8. Ogumienie: przód/tył: 110/70-17 ; 140/60-17
9. Liczba miejsc: 2
10. Masa pojazdu gotowego do jazdy: 144 kg
11. Pojemność zbiornika paliwa: 18 l
(+) ZALETY MOTOCYKLA:
1. Fenomenalny design. Motocykl wygląda po prostu kapitalnie - jest to najładniejsza wersja tego modelu - późniejsze roczniki nie wyglądały już tak dobrze.
W mieście budzi duże zainteresowanie - postronne osoby dopytują co to za pojazd , kierowcy odwracają głowy. Trudno nim przejechać niezauważonym.
2. Bogate i nowoczesne wyposażenie:
Elektroniczny wyświetlacz wraz z wyświetlaczem biegów, wskaźnikiem poziomu paliwa i analogowym obrotomierzem
Kierunkowskazy LED, tylna lampa LED, podświetlanie tablicy rejestracyjnej – LED
Stopka centralna i stopka boczna
Podnóżki antywibracyjne kierowcy
3. Bardzo mała masa i ergonomia, która sprawia że motocykl prowadzi się po prostu idealnie.
Przemykanie nim w miejskich korkach to czysta przyjemność.
Jest bardzo zwrotny i łatwy w manewrowaniu - nie sprawia trudności w opanowaniu go nawet nie doświadczonym motocyklistom.
Świetnie sprawdzi się jako pierwszy pojazd (u mnie właśnie tak było), na powrót do jazdy po przerwie lub dla osób drobnych i słabszych fizycznie np. kobiet.
Z obecnymi oponami bardzo fajnie będzie się prowadził również na małym torze (np. Tor Modlin pod Warszawą).
4. Bardzo niskie spalanie w okolicach 3L/100km
5. Znakomite przyspieszenie jak na tą pojemność - praktycznie wszystkie auta zostają w tyle przy dynamicznym starcie ze świateł
6. Wygodna pozycja za kierownicą
7. Niskie ceny części i napraw ze względu na prostą konstrukcję
8. Po regulacji fajnie działająca zmiana przełożeń oraz bardzo elastyczny piąty bieg
9. Zaskakująco dobrze brzmiący (szczególnie jak na tą pojemność) fabryczny wydech
10. Niski przebieg tego egzemplarza, zakup w Polskim salonie i praktycznie jeden prywatny właściciel
11. Bezwypadkowy, po pełnym przeglądzie i wymianach elementów eksploatacyjnych
12. Pełna dokumentacja z książeczką pojazdu, fakturami i dwoma kompletami kluczyków
13. Świeżo ubezpieczony (do 09.05.2022), zalany do pełna wysokiej klasy 100-oktanowym paliwem Shell V-Power Racing
14. Założone nowiutkie opony Pirelli Diablo Rosso II, cieszące się świetnymi właściwościami jezdnymi, i przyczepnością (w przeciwieństwie do tragicznych oryginalnych opon, których nikomu nie polecam). Opinie o nich możecie przeczytać np na stronie moto-opinie
(-) WADY MOTOCYKLA:
1. Jednocylindrowe silniki generują duże wibracje (szczególnie na wyższych obrotach), co niesie za sobą szereg niekorzystnych konsekwencji:
-mniejszy komfort przy w czasie jazdy długich szybkich tras
- konieczność sprawdzania co jakiś czas dokręcenia poszczególnych komponentów motocykla, gdyż rama przenosząc wibracje potrafi doprowadzać do odkręcania się śrubek.
2. Mniejsza bezawaryjność i żywotność komponentów w porównaniu do motocykli Japońskich
3. Brak bezpośredniego wtrysku paliwa.
Motocykl wyposażony jest w konstrukcję gaźnikową, wymagającą co jakiś czas czyszczenia i regulacji oraz przysparzającą czasami (szczególnie w tym modelu) problemów.
Jest to właśnie najczęstszy problem w tym modelu: motocykl na zimnym silniku lub jak postoi dłużej wymaga dobrego rozgrzania, co wiąże się z koniecznością kręcenia manetką i “gazowania” przez krótszą lub dłuższą chwilę aby silnik nie gasł.
Na zimnym silniku motocykl odpalamy z dźwigienką “ssania paliwa” ustawioną do góry, natomiast do jazdy, po rozgrzaniu silnika opuszczamy ją na dół.
4. AKTUALIZACJA (08.08.2021): w motocyklu pojawił się niewielki wyciek oleju. Nowy właściciel powinien przyjrzeć się tematowi i być może naprawić, w związku z tym obniżam cenę motocykla.
-
DO MOTOCYKLA DOŁĄCZAM:
1. Uchwyt na telefon z ładowarką maki LEOSCHI
2. Dwa komplety kluczyków
3. Dowód Rejestracyjny
4. Kartę Pojazdu
5. Książkę pojazdu z kartą gwarancyjną oraz instrukcją obsługi
6. Kartę gwarancyjną akumulatora
7. Wyciąg ze świadectwa homologacji oraz faktury napraw i przeglądów
Motocykl do obejrzenia w Warszawie, przy ul. Skarbka z Gór 23C (tuż przy zjeździe z trasy S8 w kierunku na Białystok).
Cena do rozsądnej negocjacji.
Dla zainteresowanych mogę dosłać więcej zdjęć a także filmik z pracą silnika (na filmiku brzmienie wydechu wyszło zdecydowanie gorzej niż w rzeczywistości więc proszę się nie sugerować tym elementem)
Zapraszam serdecznie do kontaktu - z przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania.
Mój numer telefonu: 660 387 287
(można dzwonić bez względu na porę, nawet w środku nocy - najwyżej nie odbiorę jeśli będę spał ;)